![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is FDW bekwam om als Minister President te fungeren ? | |||
Neeeen ! Doe Vlaanderen dat niet aan !! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
Yes ! Eindelijk gaan we vooruitgang boeken ! |
![]() ![]() ![]() |
28 | 70,00% |
Grapjas..who cares... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#143 | ||
|
![]() Citaat:
Neruda, zeg nu eens duidelijk wat daar verkeerd aan is! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
|
![]() Citaat:
Mijn zuster heeft ook een schat van een mongool die geen enkel feest wil missen. Als het VB een vreedzaam familiefeest inricht is iedereen welkom. Ik heb dat mongooltje gezien. Ik ben zeker dat hij en de familie aangename dag doorbrachten. Een haatdragend festijn bestaat alleen in de droomwereld van Neruda. Als hij moet braken heeft hij dat enkel aan zichzelf te wijten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Blok is voor mij een synoniem voor evil , haat en onverdraagzaamheid. Vandaar ik moet braken dat een onschuldig iemand als dat mongooltje een vlag in zijn handen wordt gestoken en hem de woorden 'eigen volk eerst' verschillende malen laat roepen en dit waarschijnlijk zonder het zelf te beseffen waar het voor staat... Ik vind het zielig en jullie zijn niet alleen laag gevallen hiermee maar horen sindsdien voor mij tot het uitschot van onze maatschappij...maar één ding is zeker ..het multiculturalisme heeft jullie allang voorgestoken...jullie gedroomde poleposition zal slechts een natte droom blijven... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Verband lijkt me evident, niet... Ik ken trouwens maar één ideologie die telkens kinderen gebruikt in haar propaganda... Misschien een stille wenk naar de kinderachtigheid van die propaganda ![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#151 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ja dat kind zal niet beseffen wat daar gezegd werd. Besefte jij als klein manneke veel van waar je met je ouders naar toeging? Moeten ouders die VB-aanhangers zijn zich wentelen in schaamte en weigeren om hun kind mee te nemen naar een VB-familiefeest? Neem eens wat afstand en probeer de zaken eens nuchter te bekijken zou ik zeggen. Edit: een vb-aanhanger zal je nooit worden en dat is ook mijn bedoeling helemaal niet. Maar op het buitenlands forum heb je vaak wel interessante posts maar zodra het over het VB gaat is elke vorm van rationaliteit spijtig genoeg ver te zoeken... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is net enorm gevaarlijk als ineens een grote groep mensen het gevaar niet meer inzien, en ik kan geloven dat er sommigen zijn die dat wel zouden willen...
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo, en jij zal wel Vlaming als nationaliteit hebben zeker... Vlaanderen bestaat als land niet, remember? Bovendien voel ik mij helemaal geen Vlaming, ik ben europeaan, geen vlaming... en op mijn paspoort staan een begische nationaliteit... Ik snap het wel hoor... Als 10-jarige was ik ook gefascineerd door de Vlaamse Leeuw, nu niet meer, verstand komt blijkbaar met de jaren, sprookjes zijn voor kleutertjes, en ik hoop dat we allemaal wel eens uit die fase groeien...
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
![]() Citaat:
En wat ons mongooltje betreft, mogelijk betekent Eigen Volk Eerst voor hem dat zijn ouders in de eerste plaats voor hem zorgen. Maar in je boze droom verkies je mogelijk om er een of andere duivelse uitleg aan te geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werd als kind ook misbruikt om met een papieren driekleur te gaan zwaaien. Nochtans heb ik nooit geweten waarom of waarvoor voor ik dat moest doen met de hele school.
Maar dat is geen misbruik maken van onwetende kleutertjes, zeker?
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. kinderen spreken aan in reclame
2. blondjes scoren beter dan bruin of zwart harigen 3. neruda... over onverdraagzaamheid gesproken
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 68 % voor Filip Dewinter
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Klinkt emotioneel..maar |
||
![]() |
![]() |