![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Ik ben ontsnapt aan de dreigende vlaamse contrarevolutie
't gaat daar terug zo een beetje theocratisch rechts worden, zoals in de begintijden... de muffigheid kreeg daar trouwens last van claustrofobie zo'n klein landje, en dat moet dan nog eens gesplitst worden voor mij is dat alleen aanvaardbaar met een hereniging met Nederland in gedachte waarvoor dan een studie-project moet opgezet worden direct bij de splitsing al, of nu al. Een Groot-Nederlandse vereniging oprichten. Maar misschien bestaat die al? Dat soort revolutie. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2011 om 09:51. |
![]() |
![]() |
#143 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De SHAME-betogers, de fritrevolutionairen, de niet-in-mijn-naam artiesten, de mannen met baarden, de sexlozen, ....
zouden die hun nu niet ferm bekocht voelen door de zopas aangestelde formateur die duidelijk voor overzomeren heeft gekozen? |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zoontje van De Clerck moet nu toch wel in zijn blote "Shame"-kont staan.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 21 mei 2011 om 10:04. |
![]() |