Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juni 2011, 19:17   #141
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Vreemd, deze moslima heeft nooit iemand neergeknald en komt heel goed overeen met Vlamingen. Ik vraag me echt af vanwaar die obsessie vandaan komt. Jij bent ex-moslim?

Hoe jij hier moslims beschrijft en van de Islam een monsterlijke religie maakt getuigt van kwade wil, laat dat duidelijk zijn. Maar het komt wel goed met jou hoor.
Bij sommige van uw posts denk ik toch al eens da't goed is da ge ni door 't internet kunt schieten ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 19:21   #142
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles.

Dat was een algemene reactie op al die andere leugens en verzinsels die hij hier neerpoot. Telkens weer opnieuw.
welke leugens? Ken jij het C.I.E. niet? nochtans de bakermat van islamapologete Linda -"ik mag liegen voor het goede doel"- Bogaert.

voor meer info: http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...156281#p156281

Maar ik begrijp het wel. Laatst sprak ik met een ondertussen atheistische algerijnse man. Ging uiteraard over islam, en ik vernoemde een aantal van die wredelievende versjes. Wel, de man, nochtans school gelopen in Algerije én verplichte islamlessen gekregen, kènde die verzen niet. DUS.... ik had de verkeerde verzen. Zelfs atheistisch krijg je dat trekje er dus niet uit.

Zelfs al gaf ik hem de nummerkes zodat hijzelf kon gaan kijken (de engelse of nederlandse tekst was vervalst natuurlijk) hielp niet: ik had de verkeerde koran vast.

je doet dus maar.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 19:30.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 19:23   #143
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
:
Ah nee, dien halve zool is niet degene die er in de miserie moet leven...
Hoe durft die zijne mond eigenlijk nog opendoen over zo'n zaken? Jarenlang laten begaan en nu doen alsof hij 't warm water gaat uitvinden...
.
Men noemt hem niet voor niets Slaapmans.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 19:26   #144
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Bij sommige van uw posts denk ik toch al eens da't goed is da ge ni door 't internet kunt schieten ...
Stel je voor zeg. Dan zouden er geen Vlaams blokkers meer bestaan. Alleen imams en stewards
Oud 22 juni 2011, 19:30   #145
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
welke leugens? Ken jij het C.I.E. niet? nochtans de bakermat van islamapologete Linda -"ik mag liegen voor het goede doel"- Bogaert.

Maar ik begrijp het wel. Laatst sprak ik met een ondertussen atheistische algerijnse man. Ging uiteraard over islam, en ik vernoemde een aantal van die wredelievende versjes. Wel, de man, nochtans school gelopen in Algerije én verplichte islamlessen gekregen, kènde die verzen niet. DUS.... ik had de verkeerde verzen. Zelfs atheistisch krijg je dat trekje er dus niet uit.

Zelfs al gaf ik hem de nummerkes zodat hijzelf kon gaan kijken (de engelse of nederlandse tekst was vervalst natuurlijk) hielp niet: ik had de verkeerde koran vast.

je doet dus maar.
Dat die man ongelovig is geworden heeft niks te maken met uw kracht en macht hoor. Die man heeft nooit oprecht de shahada uitgesproken, dat is het probleem. Verder, heeft die Algerijn totaal niets met deze discussie te maken.

Een moslim kan alleen maar sterker worden in zn geloof door al die idiote uitspraken van de islambashers. Neem het maar van mij aan En Nordin Taouil is voor mij verre van een extremist. Het is natuurlijk schoon hoe men op basis van een videotje een besluit vormt. Misschien moet je die man eens leren kennen. Ik vind hem alleszins heel aangenaam en vooral heel gematigd.
Oud 22 juni 2011, 19:36   #146
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
We weten beiden dat er hier na elke rel waarbij een halve Marokkaan betrokken is er gezeken wordt over hoe kwaadaardig de gemeenschap en hoe slecht de ouders zijn. Dit is een duidelijk teken vanuit de Marokkaanse gemeenschap dat er brede steun is om mee te denken en mee te helpen om dit pobleem te verhelpen, en dan mogen de andere Marokkanen zich er opeens niet mee bemoeien. Ik weet niet hoe ze dat in Marokko noemen, maar hier heet het hypochriet.
Ik waardeer jouw reacties, Bovenbuur.
Oud 22 juni 2011, 19:38   #147
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat die man ongelovig is geworden heeft niks te maken met uw kracht en macht hoor. Die man heeft nooit oprecht de shahada uitgesproken, dat is het probleem. Verder, heeft die Algerijn totaal niets met deze discussie te maken.
waar lees jij dat hij atheist zou zijn door MIJ? ik heb de mens een kwartier gesproken en hij w�*s al lang atheist vertelde hij me, vandaar dat we over het onderwerp begonnen! hoe ridicuul kan je wel wezen om ervan te maken dat ik hem ging "bekeren". Tegen moslims praat ik niet over islam. Ik laat die liever in hun eigen droomwereldje.
Ik gaf het voorbeeld omwille van de onwil van mensen die in de islamitische cultuur zijn grootgebracht om in te zien wat er in hun eigenste koran staat!
Nee, liever gaan ze via Linda Bogaert wat apologetische halfslachtige teksten halen die zelfs door mij met een vingerknip én gefundeerd kunnen worden ontkracht. Alleen kan ik niet tegen zo'n hoop bagger tegelijk, dus moet ik die oefening beperken wegens maagoverlast. Ik zou ze nochtans dolgraag eens tegenkomen ons Lindaatje. Liefst nadat ik uitgebreid gegeten heb.

Citaat:
Een moslim kan alleen maar sterker worden in zn geloof door al die idiote uitspraken van de islambashers. Neem het maar van mij aan En Nordin Taouil is voor mij verre van een extremist. Het is natuurlijk schoon hoe men op basis van een videotje een besluit vormt. Misschien moet je die man eens leren kennen. Ik vind hem alleszins heel aangenaam en vooral heel gematigd
Goed dat we af en toe eens je ware islamitische gedachtengang te zien krijgen. Men zou soms bijna kunnen denken dat je geïntegreerd waart. Alertheid blijft blijkbaar standaard nodig.
Nordine was degene die met droge ogen op de 7de dag kwam beweren dat er in Brussel geen (ik herhaal GEEN) extremistische moskees waren en nadien ging hij eens uitleggen aan een prof in evolutietheorie dat Allah Adam had geschapen van klei, of modder, of zand, of water, of lucht (enfin, hangt ervan af welk koranvers je vast hebt)
Oud 22 juni 2011, 19:44   #148
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Een moslim kan alleen maar sterker worden in zn geloof door al die idiote uitspraken van de islambashers. Neem het maar van mij aan En Nordin Taouil is voor mij verre van een extremist. Het is natuurlijk schoon hoe men op basis van een videotje een besluit vormt. Misschien moet je die man eens leren kennen. Ik vind hem alleszins heel aangenaam en vooral heel gematigd.
alleen fundamentalistische/extremistische moslims..de anderen gaan zich uiteindelijk moeten neerleggen bij de harde reële waarheid..net zoals de RKK 90% van haar fans is kwijtgespeeld aan de groeiende rationaliteit in de maatschappij
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 19:49   #149
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
waar lees jij dat hij atheist zou zijn door MIJ? ik heb de mens een kwartier gesproken en hij w�*s al lang atheist vertelde hij me, vandaar dat we over het onderwerp begonnen! hoe ridicuul kan je wel wezen om ervan te maken dat ik hem ging "bekeren". Tegen moslims praat ik niet over islam. Ik laat die liever in hun eigen droomwereldje.
Maak dat iemand anders wijs, meisje. Ssmiley is daar trouwens een held in: moslims proberen te verleiden en duidelijk maken dat hun 'islam' niet de echte islam is. Niet dat veel moslims daar aandacht aanbesteden hoor. Ik heb zijn argumenten voor mijn verbanning gelijk gemaakt met de grond toen hij de veldslagen in de discussie betrok. Feit was dat die arme man niet wist waar hij over bezig was. Zelfs de namen van de verschillende veldslagen kende hij niet. Zulke mensen lachen wij, moslims gewoon heel hard uit. Maar dat had je wel al door.

Citaat:
Ik gaf het voorbeeld omwille van de onwil van mensen die in de islamitische cultuur zijn grootgebracht om in te zien wat er in hun eigenste koran staat!
Nee, liever gaan ze via Linda Bogaert wat apologetische halfslachtige teksten halen die zelfs door mij met een vingerknip én gefundeerd kunnen worden ontkracht. Alleen kan ik niet tegen zo'n hoop bagger tegelijk, dus moet ik die oefening beperken wegens maagoverlast. Ik zou ze nochtans dolgraag eens tegenkomen ons Lindaatje. Liefst nadat ik uitgebreid gegeten heb.
Ik ken mijn koran en ik ken ook de opinie van Linda. Ik weet die opinie heel vaak te waarderen.

Citaat:
Goed dat we af en toe eens je ware islamitische gedachtengang te zien krijgen. Men zou soms bijna kunnen denken dat je geïntegreerd waart. Alertheid blijft blijkbaar standaard nodig.
Dat heeft niets met mijn integratie te maken. Ik heb van vele geleerden islamlessen gehad en ik waardeer Nordin Taouil. Die man is niet de man die gij en die anderen ziet op VTM. Ik vind die man heel gematigd. Zn vrouw overigens ook. Het mooiste aan die man is hoe hij zn vrouw behandeld, daar kunnen vele mannen wat van opsteken. Neem het maar van mij aan.
Maar bon, mijn voorkeur gaat nog steeds naar een Vlaamse bekeerde geleerde. Die zal je misschien ook wel kennen.
Citaat:
Nordine was degene die met droge ogen op de 7de dag kwam beweren dat er in Brussel geen (ik herhaal GEEN) extremistische moskees waren en nadien ging hij eens uitleggen aan een prof in evolutietheorie dat Allah Adam had geschapen van klei, of modder, of zand, of water, of lucht (enfin, hangt ervan af welk koranvers je vast hebt)
Dat heeft niets met deze discussie te maken. Als die man niet in de evolutietheorie gelooft dan is dat zn goed recht. Of wilt ge hem dat recht ontnemen. Zo zijn jullie, islambashers wel.
Oud 22 juni 2011, 19:51   #150
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
alleen fundamentalistische/extremistische moslims..de anderen gaan zich uiteindelijk moeten neerleggen bij de harde reële waarheid..net zoals de RKK 90% van haar fans is kwijtgespeeld aan de groeiende rationaliteit in de maatschappij
Neen hoor. Ik ben geen radicale moslim en word met de dag sterker bij het lezen van de aanvallen op de Islam. Sterker nog, mijn geloof is zo uniek. Mijn geloof houdt iedereen bezig, zelfs de grootste islamvijanden. Als dat niet mooi is... Alle lof aan Allah en Zijn geliefde boodschapper Mohammed (vrede zij met hem).
Oud 22 juni 2011, 19:54   #151
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen hoor. Ik ben geen radicale moslim en word met de dag sterker bij het lezen van de aanvallen op de Islam. Sterker nog, mijn geloof is zo uniek. Mijn geloof houdt iedereen bezig, zelfs de grootste islamvijanden. Als dat niet mooi is... Alle lof aan Allah en Zijn geliefde boodschapper Mohammed (vrede zij met hem).
Geef de moslimwereld een vrije keuze van religie/ideologie en toegang tot een pluralistische onafhankelijke hoge opleiding en de islam wordt ijscrème in de zon..

Religies zijn geen concurrentie voor de wetenschap/ het logisch denken in een vrije maatschappij..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 19:57   #152
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maak dat iemand anders wijs, meisje.
Waarover heb je het? IK? die man verleiden? Kunnen moslima's nu aan niks anders denken dan aan sex? Waarom zou ik de vriend van mijn dochter verleiden?

Citaat:
Ik ken mijn koran en ik ken ook de opinie van Linda. Ik weet die opinie heel vaak te waarderen
.
Dan ken je blijkbaar toch maar de apologetische helft en weet je van abrogatie niks af.
Om maar niet te zeggen dat Linda zelfs niet kan tellen - ofwel niet weet wat er in de ahadith van Bukhari staat (leeftijd Aisha die 9 maanjaren was toen ze door de 53 jarige werd gepenetreerd).

Citaat:
Maar bon, mijn voorkeur gaat nog steeds naar een Vlaamse bekeerde geleerde. Die zal je misschien ook wel kennen.
Neen, bekeerlingen en met name westerse bekeerlingen beschouw ik als psychiatrische patienten.

Citaat:
Dat heeft niets met deze discussie te maken. Als die man niet in de evolutietheorie gelooft dan is dat zn goed recht. Of wilt ge hem dat recht ontnemen. Zo zijn jullie, islambashers wel.
Waarom zou ik hem dat recht willen ontnemen? Hij gelooft ook in kabouterkes (djinns) en engeltjes en andere beestjes, en zelfs in vliegende paarden met een vrouwenhoofd (de barack, niet te verwarren met Obama). dus waarom zou ik hem niet in de waan laten dat Allah kunsthumaniora heeft gevolgd en constant zit te boetseren? (enfin, ik weet niet of hij nu nog steeds bezig is met prototypes te maken, maar af en toe "ontdekken" ze toch nieuwe soort hé, dat zal dan weer een vernissage van Allah zijn zeker?).

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 19:58.
Oud 22 juni 2011, 19:57   #153
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Geef de moslimwereld een vrije keuze van religie/ideologie en toegang tot een pluralistische onafhankelijke hoge opleiding en de islam wordt ijscrème in de zon..

Religies zijn geen concurrentie voor de wetenschap/ het logisch denken in een vrije maatschappij..
Dat denk jij. Ach, ik vertrouw op Zijn (vzmh) woorden: "De islam is als iets vreemds begonnen en zal als iets vreemds eindigen. Geen blijde tijdingen aan de ghuraba(vreemdelingen)."
Oud 22 juni 2011, 20:03   #154
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Waarover heb je het? IK? die man verleiden? Kunnen moslima's nu aan niks anders denken dan aan sex? Waarom zou ik de vriend van mijn dochter verleiden?
Duidelijk geobsedeerd. Wat heeft dat hiermee te maken? Je ziet ze vliegen, meisje. Daar doelde ik dus duidelijk niet op.

.
Citaat:
Dan ken je blijkbaar toch maar de apologetische helft en weet je van abrogatie niks af.
Om maar niet te zeggen dat Linda zelfs niet kan tellen - ofwel niet weet wat er in de ahadith van Bukhari staat (leeftijd Aisha die 9 maanjaren was toen ze door de 53 jarige werd gepenetreerd).
Die discussie werd meermaals gevoerd. Linda steekt op zn minst de handen uit de mouwen. Lullen op een forum en mensen tegen elkaar opzetten is duidelijk niet haar ding. Verder heeft die hadith niets met de discussie te maken.

Citaat:
Neen, bekeerlingen en met name westerse bekeerlingen beschouw ik als psychiatrische patienten.
Dat is best wel onbeschoft.
Hopelijk komt jouw dochter niet op een dag naar huis met een hoofddoek op haar hoofd en een Qoran in de hand.

Citaat:
Waarom zou ik hem dat recht willen ontnemen? Hij gelooft ook in kabouterkes (djinns) en engeltjes en andere beestjes, en zelfs in vliegende paarden met een vrouwenhoofd (de barack, niet te verwarren met Obama). dus waarom zou ik hem niet in de waan laten dat Allah kunsthumaniora heeft gevolgd en constant zit te boetseren? (enfin, ik weet niet of hij nu nog steeds bezig is met prototypes te maken, maar af en toe "ontdekken" ze toch nieuwe soort hé, dat zal dan weer een vernissage van Allah zijn zeker?).
Correctie: Boerak. Ge ziet dat ge er duidelijk niet veel van hebt begrepen. Voor de rest heeft reageren op die onzin totaal geen zin.
Oud 22 juni 2011, 20:08   #155
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alle lof aan Allah en Zijn geliefde boodschapper Mohammed (vrede zij met hem).

....... En kinderen ook.
Oud 22 juni 2011, 20:10   #156
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
....... En kinderen ook.
Ik dacht wel dat jij zou reageren.

Wedden, dat Ssmiley zo online komt En alice niet te vergeten.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 22 juni 2011 om 20:11.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 20:16   #157
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Duidelijk geobsedeerd. Wat heeft dat hiermee te maken? Je ziet ze vliegen, meisje. Daar doelde ik dus duidelijk niet op.
waarover had je het dan met dat "mannen verleiden"?

Citaat:
Die discussie werd meermaals gevoerd. Linda steekt op zn minst de handen uit de mouwen. Lullen op een forum en mensen tegen elkaar opzetten is duidelijk niet haar ding. Verder heeft die hadith niets met de discussie te maken.
ik heb het over één van de "pareltjes" van Linda waarbij ze van Aisha bijna een gepensioneerde maagd zou durven maken, terwijl haar leeftijd overduidelijk in een tiental ahadith wordt vermeld.

Citaat:
Dat is best wel onbeschoft.
Hopelijk komt jouw dochter niet op een dag naar huis met een hoofddoek op haar hoofd en een Qoran in de hand.
tijd voor je pilletje vrees ik. Mijn dochter heeft namelijk hersens.

Citaat:
Correctie: Boerak. Ge ziet dat ge er duidelijk niet veel van hebt begrepen. Voor de rest heeft reageren op die onzin totaal geen zin.
hoezo? arabisch heeft toch geen klinkers. Waarom is de "oe" dan ineens zo belangrijk dat het geen "a" is, terwijl Obama er wèl netjes naar vernoemd werd.
wist je dat niet? Beetje flauw om hier de betweter mee te komen uithangen.

http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2105853/posts

Citaat:
Barack, Muhammad's horse
Sen. Barack Obama's middle name -- Hussein -- should not be associated with a few unpopular characters. The late King Hussein of Jordan was a friend of this country. Sen. Obama's first name -- Barack -- is more interesting. Barack (Lightning) was the name of the Prophet Muhammad's horse, which giving a tremendous leap, carried the Prophet Muhammad up to heaven. It would be interesting to have a president named for the Prophet Muhammad's horse.

Het verhaal van Mo met dat vliegende paard vind ik trouwens altijd héél leuk. Blijkbaar vloog hij dus volgens de huidige alwetende moslims naar Jeruzalem, naar de moskee die er niet stond in die tijd. Hij zij wel dat hij héél ver was gevlogen naar de "verste moskee", de al aqsa moskee.... De zottekes zijn zo slim dat ze nu denken dat hij naar Jeruzalem vloog.
Maar verder mag Nordine dus écht ook nog in andere kabouterkes geloven hoor. "Zot zijn doet geen zeer" zeggen ze hier.
Het ware verhaal van de nachtelijke afwezigheid van Mo ligt natuurlijk weeral eens in het sexuele vlak: hij zat in de rouwperiode van zijn overleden eerste vrouw die hij toch zo graag zag, maar de drang was groot blijkbaar en een eindje verder woonde een weduwe. Dus pakte hij zijn vliegend paard (zal wel zeker?) en vloog naar die andere weduwe om daar samen te rouwen hé Suqar? Alleen: zijn kompanen kwamen hem 's nachts bezoeken en zagen dat de vogel gevlogen was (samen met dat paard zeker?) dus moest Mo hen natuurlijk een verhaal kunnen opdissen waar hij die nacht gebleven was. Een vrome profeet zal toch zeker niet de rouwperiode doorbreken nietwaar.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 20:17.
Oud 22 juni 2011, 20:57   #158
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een vrome profeet zal toch zeker niet de rouwperiode doorbreken nietwaar.
Een vrome profeet niet maar een door seks geobserdeerde pedofeet.....
Oud 22 juni 2011, 21:44   #159
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

En dan kunnen we nu terug naar het onderwerp... Jawel , de ouw mannekes die 't verkeer gaan regelen als er rellen zijn ...

Het geeft uiteraard wel mogelijkheden hé . Indien de Marokkaanse gemeenschap (o o wat een integratie) een burgerwacht (Oké, met rollators waarschijnlijk maar toch...)mag inzetten tegen reljongeren, dan mogen de andere gemeenschappen toch ook burgerwachten hebben om zich te beschermen tegen diezelfde reljongeren?
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2011, 22:20   #160
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is ook helemaal niet de bedoeling. Lezen is ook niet uw sterkste kan hoor.
Die moslims willen alleen maar helpen omdat ze duidelijk zien dat het zo niet verder kan met de jongeren. Ik vraag me dus af wat uw probleem is?
Ze hitsen ze eerst op in hun moskee, om vervolgens aan de stad een toelating te vragen een privé militie op te richten, zogezegd om de lastposten te kalmeren als het wéér eens mis gaat.
De oplossing is echter gewoon de politie duidelijke bevelen en middelen geven om dat uitschot doeltreffend te kalmeren.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be