![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor meer info: http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...156281#p156281 Maar ik begrijp het wel. Laatst sprak ik met een ondertussen atheistische algerijnse man. Ging uiteraard over islam, en ik vernoemde een aantal van die wredelievende versjes. Wel, de man, nochtans school gelopen in Algerije én verplichte islamlessen gekregen, kènde die verzen niet. DUS.... ik had de verkeerde verzen. Zelfs atheistisch krijg je dat trekje er dus niet uit. Zelfs al gaf ik hem de nummerkes zodat hijzelf kon gaan kijken (de engelse of nederlandse tekst was vervalst natuurlijk) hielp niet: ik had de verkeerde koran vast. je doet dus maar. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men noemt hem niet voor niets Slaapmans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
|
![]() Citaat:
Een moslim kan alleen maar sterker worden in zn geloof door al die idiote uitspraken van de islambashers. Neem het maar van mij aan ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik gaf het voorbeeld omwille van de onwil van mensen die in de islamitische cultuur zijn grootgebracht om in te zien wat er in hun eigenste koran staat! Nee, liever gaan ze via Linda Bogaert wat apologetische halfslachtige teksten halen die zelfs door mij met een vingerknip én gefundeerd kunnen worden ontkracht. Alleen kan ik niet tegen zo'n hoop bagger tegelijk, dus moet ik die oefening beperken wegens maagoverlast. Ik zou ze nochtans dolgraag eens tegenkomen ons Lindaatje. Liefst nadat ik uitgebreid gegeten heb. Citaat:
Nordine was degene die met droge ogen op de 7de dag kwam beweren dat er in Brussel geen (ik herhaal GEEN) extremistische moskees waren en nadien ging hij eens uitleggen aan een prof in evolutietheorie dat Allah Adam had geschapen van klei, of modder, of zand, of water, of lucht (enfin, hangt ervan af welk koranvers je vast hebt) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar bon, mijn voorkeur gaat nog steeds naar een Vlaamse bekeerde geleerde. Die zal je misschien ook wel kennen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Neen hoor. Ik ben geen radicale moslim en word met de dag sterker bij het lezen van de aanvallen op de Islam. Sterker nog, mijn geloof is zo uniek. Mijn geloof houdt iedereen bezig, zelfs de grootste islamvijanden. Als dat niet mooi is... Alle lof aan Allah en Zijn geliefde boodschapper Mohammed (vrede zij met hem).
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religies zijn geen concurrentie voor de wetenschap/ het logisch denken in een vrije maatschappij.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Banneling
|
![]() Waarover heb je het? IK? die man verleiden? Kunnen moslima's nu aan niks anders denken dan aan sex? Waarom zou ik de vriend van mijn dochter verleiden?
Citaat:
Dan ken je blijkbaar toch maar de apologetische helft en weet je van abrogatie niks af. Om maar niet te zeggen dat Linda zelfs niet kan tellen - ofwel niet weet wat er in de ahadith van Bukhari staat (leeftijd Aisha die 9 maanjaren was toen ze door de 53 jarige werd gepenetreerd). Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 19:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||||
|
![]() Citaat:
. Citaat:
Citaat:
Hopelijk komt jouw dochter niet op een dag naar huis met een hoofddoek op haar hoofd en een Qoran in de hand. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Ik dacht wel dat jij zou reageren.
Wedden, dat Ssmiley zo online komt ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 22 juni 2011 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
wist je dat niet? Beetje flauw om hier de betweter mee te komen uithangen. http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2105853/posts Citaat:
Het verhaal van Mo met dat vliegende paard vind ik trouwens altijd héél leuk. Blijkbaar vloog hij dus volgens de huidige alwetende moslims naar Jeruzalem, naar de moskee die er niet stond in die tijd. Hij zij wel dat hij héél ver was gevlogen naar de "verste moskee", de al aqsa moskee.... De zottekes zijn zo slim dat ze nu denken dat hij naar Jeruzalem vloog. Maar verder mag Nordine dus écht ook nog in andere kabouterkes geloven hoor. "Zot zijn doet geen zeer" zeggen ze hier. Het ware verhaal van de nachtelijke afwezigheid van Mo ligt natuurlijk weeral eens in het sexuele vlak: hij zat in de rouwperiode van zijn overleden eerste vrouw die hij toch zo graag zag, maar de drang was groot blijkbaar en een eindje verder woonde een weduwe. Dus pakte hij zijn vliegend paard (zal wel zeker?) en vloog naar die andere weduwe om daar samen te rouwen hé Suqar? Alleen: zijn kompanen kwamen hem 's nachts bezoeken en zagen dat de vogel gevlogen was (samen met dat paard zeker?) dus moest Mo hen natuurlijk een verhaal kunnen opdissen waar hij die nacht gebleven was. Een vrome profeet zal toch zeker niet de rouwperiode doorbreken nietwaar. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 juni 2011 om 20:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan kunnen we nu terug naar het onderwerp... Jawel , de ouw mannekes die 't verkeer gaan regelen als er rellen zijn ...
![]() Het geeft uiteraard wel mogelijkheden hé . Indien de Marokkaanse gemeenschap (o o wat een integratie) een burgerwacht (Oké, met rollators waarschijnlijk maar toch...)mag inzetten tegen reljongeren, dan mogen de andere gemeenschappen toch ook burgerwachten hebben om zich te beschermen tegen diezelfde reljongeren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De oplossing is echter gewoon de politie duidelijke bevelen en middelen geven om dat uitschot doeltreffend te kalmeren. |
|
![]() |
![]() |