Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2011, 10:08   #141
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Ik laat gewoon een harde boer als ze zomaar tegen mij beginnen uit te leggen
Is dat alles ? Ik trek mijn rits open, en begin tegen hun benen te pissen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 10:16   #142
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Nog niet zo heel lang geleden op mijn werk..een aanval van diarree op 2mt van de wc deurklink na een weekje constipatie door het nemen van nieuwe medicijnen..
Zoiets heb ik eens gezien : een man die stond te trappelen voor de deuren van het openbaar toilet, allen waren bezet. Ik stond daar te pissen in het pissijn. Doet die vent opeens zijn broek naar beneden en scheit daar midden op de vloer, waar iedereen bijstaat ! Een enorme plas diarhee, onder hoge druk, dat het in het rond spetterde ! Daarna sloeg hij op de vlucht, zonder zich af te kuisen, zijn kleren in wanorde ! DIE moet zich dat toch voorstellen als één der meest genante momenten van zijn leven denk ik...
In de toiletten onder de Galeries Anspach was dat, in Brussel...
Oud 4 juli 2011, 10:23   #143
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Zoiets heb ik eens gezien : een man die stond te trappelen voor de deuren van het openbaar toilet, allen waren bezet. Ik stond daar te pissen in het pissijn. Doet die vent opeens zijn broek naar beneden en scheit daar midden op de vloer, waar iedereen bijstaat ! Een enorme plas diarhee, onder hoge druk, dat het in het rond spetterde ! Daarna sloeg hij op de vlucht, zonder zich af te kuisen, zijn kleren in wanorde ! DIE moet zich dat toch voorstellen als één der meest genante momenten van zijn leven denk ik...
hahaha
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 10:26   #144
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Niet mijn genantste moment, maar toch vrij hoog op de embarrassing-meter genoteerd:

Het verhaal is er eentje over twee meisjes. Twee vriendinnen van elkaar om precies te zijn. Op eentje daarvan had ik wel meer dan een oogje, ook al vermoedde ik op dat moment wel dat dat oogje een eenrichtingsverkeer was. De tweede zag ik niet staan, of toch niet meer dan in die mate waarin ze een vriendin was van.

Ik word benaderd door het tweede meisje, dat me uitnodigt op een plaats waarvan ik weet dat ze er naaktfoto's van zichzelf heeft hangen. (De eerste juffrouw kon haar mond niet houden tegen mij.) Het meisje is een beetje een speciaaltje (bdsm, nogal openlijk in dat soort dingen en behoorlijk grappig), dus ik vermoed op het eerste zicht niet erg veel. Ik twijfel een beetje of ik mee zou gaan of niet, aangezien ik met het meisje al wel wat toffe momenten beleefd had, en aangezien ik absoluut geen behoefte voelde haar op die manier te zien. Kortom, het leek me meer grensvervagend dan wenselijk. Daarbij, ik mocht technisch gezien dan wel vrijgezel zijn, mijn hart lag op dat moment bij iemand anders.

Ik volg de juffrouwen (meervoud!) naar die kamer. We hebben er een tof gesprek, zij het dat het gesprek aanvankelijk een beetje ongemakkelijk verloopt. Maar kom, ze mocht zeker gezien worden. Zij was een pak vlotter dan ik. En nadat een derde juffrouw (vriendinnen...) in diezelfde kamer aankomt, loopt het gesprek rustig los. Niets erotisch, niets sensueels, en uw dienaar dacht dat hij hier op een veeleer exhibitionistische kant van een van de juffrouwen gebotst was. Het gesprek was er eentje zoals het al zo vaak gevoerd werd. Ik kom er - o verrassing - o.m. te weten wie van de juffrouwen er naakt slaapt. Om maar aan te geven hoe die gesprekken verliepen.

De eerste en de tweede juffrouw verwijderen zich eventjes uit de kamer, hebben een nogal lang gesprek, en na verloop van tijd valt me dat op. Ik lach er eens mee, en toon een zekere (speelse) nieuwsgierigheid. De eerste juffrouw (diegene waarop ik een oogje heb) komt naar me en zegt - zonder verdere uitleg - dat ze spijt heeft, dat ze zich slecht voelt en ik vermoedde dat dat door mij kwam. Ze zei echter niet waarom. Ik volg haar buiten de kamer, tracht haar uit te leggen dat er absoluut niets is waarvoor ze spijt moet hebben maar dring niet tot haar door. Uw dienaar is op zulke momenten dan ook een achterlijk, zij het beleefd en vriendelijk, kalf. Er restte me weinig andere keuzes dan terug naar binnen te gaan, en bij de tweede te polsen wat er aan de hand is.

Die tweede was een pak vrolijker, vertelde me dat 'iemand' zeer binnenkort nog meer naaktfoto's ging krijgen (ik hoopte ietwat naïef dat die 'iemand' iemand anders dan ikzelf zou zijn), en vertelde me op het einde van de rit dat ze een beetje compleet smoorverliefd was op me. Ze wist niet dat ik een oogje had op haar koppelaarster. (Kunnen vriendinnen zulke dingen dan niet tegen elkaar zeggen?) Ze kwam voor mij een beetje uit de lucht gevallen. Net als mijn antwoord aan haar overigens.

Nodeloos te zeggen dat ik me zelden zo slecht gevoeld heb. Ik moest een meisje (dat ik niet wilde kwetsen) afwijzen terwijl haar vriendin (waarvan ik bij momenten vermoedde dat ze me even graag kwijt was dan ik de tweede juffrouw) er net niet op stond toe te zien. Juffouw numero een wist hoe moeilijk het is om iemand die je goed kent te moeten afhouden. Juffrouw numero twee wist hoe hard het is om afgehouden te worden. Ik had de bedenkelijke eer beide gevoelens te mogen combineren. Er is gelukkig (en zoals gegeven de set-up te verwachten was) geen ruzie van gekomen. Ik vermoed dat we daarvoor allemaal al wel te oud waren, en allemaal al in soortgelijke (zij het minder belachelijke) situaties gezeten hadden.
Hartbrekend, Andy...
Wel een beetje langdradig...
Oud 4 juli 2011, 10:47   #145
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=zwzQwnbMBMs
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 11:10   #146
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
t was toch niet in zijn broek, ...

t zal u maar overkomen,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 15:57   #147
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ik stel me zo voor dat de echt genanste momenten hier niet worden ontbloot. De mijne in ieder geval toch al niet. Zelfs niet anoniem.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 19:21   #148
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Mijn meest genante moment is er een dat velen wellicht reeds overkwam: als 16-jarige liggen pezen met mijn meisje, denkende dat haar moeder weg is, en betrapt worden. In bef-formatie dan nog.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 22:36   #149
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Ik laat gewoon een harde boer als ze zomaar tegen mij beginnen uit te leggen
Wij hebben op't werk echt den boer van de boeren.

Had 'm een van z'n documenten per accident in de fik gestoken met z'n sigaret.
In het midden van een zin een goei boerke en dan gewoon verder babbelen (slappe lachmoment ze).
Als 'm den telefoon oppakt dan gromt 'm. Zo begroet 'm de mensen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be