![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijt ge niet lang genoeg naar school geweest. Anders zou je zo geen gekke praat verkopen ![]() Het Vb heeft het niet zo begrepen op bevolkingsgroepen die de welvaart van de gewone Vlaming in gevaar brengen ,noch op bevolkingsgroepen die het recht van vrije meningsuiting van diezelfde gewone Vlaming aan banden willen leggen. Het lijkt mij een legitiem standpunt . Problemen mee ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De rechts conservatieve westerse ideologie roept niet alleen niet op tot geweld...neen...wel in tegendeel...zij blijft koppig de weg van de democratie opzoeken ondanks (of misschien wel omdat) het feit dat zij daar zeer zwaar wordt gediscrimineerd door het kultuurmarxistische establishment. Daarom ook veroordeelt zij unaniem de misdaden van Breivik. Daartegenover staat de islam die aanzet tot geweld, discriminatie en antidemocratie. Zij veroordeelt niet in het minst de barbaarse terreur van dit kaliber. Neen, zij moedigt ze zelfs aan en viert feest bij het leed van hun ontelbare slachtoffers. Het is trouwens Breivik zelf die in zijn "ideologische geschriften" zijn bewondering voor al Quaida uitspreekt.
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Niet alleen zal u in cultuurprotegerende kringen nooit een oproep tot geweld vinden. Als er dan eens eentje, om welke reden dan ook, die kant opgaat dan wordt hij onmiddellijk veroordeeld door de ganse conservatieve elite.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bestaat niet ! Misschien ware het beter te spreken over een stelletje "hautaine bourgeois" ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit ergens de suggestie gedaan om brusselsjournal.com te verbieden. Van mij mag Beliën zijn vermakelijke proza blijven verspreiden. Waarom niet overigens. Het is niet omdat ik het bullshit aanzie, dat het verboden moet worden. Wat ik aanhaal is dat Breivik zijn mosterd haalt bij al bij al een relatief klein aantal websites, maar daar echt opvallend veel citaten uit weergeeft per website. Dat wil volgens mij zeggen dat die websites toch op zijn minst een sterke invloed hebben gehad op zijn manier van denken, zijn manier van beeldvorming, zijn manier volgens dewelke hij zijn uiteindelijke theorie in boekvorm heeft neergezet. Het is echt niet zo dat de man een brede intellektuele basis had. Hij heeft een soort synthese gemaakt eerder dan nieuwe inzichten te geven. Reacties op een ramp volgen altijd het patroon van een slinger, die eerst te ver naar de ene kant gingen, en dan te ver naar de andere. Wat wel aandoenlijk en zelfs ronduit pathetisch is, zijn de reacties van wilders, dewinter, evenals die amerikaanse extreme bloggers http://www.hln.be/hln/nl/10756/Bloed...-Breivik.dhtml enz enz die nu als ware vredesapostels zitten te kakelen dat ze nooit haat verkondigden en nooit tot geweld hebben aangezet. Zum kotsen. Pure angst voor vervolging, nu effe de brave rechtschapen burger uithangen. Als zelfs publikaties van het allooi van Rechts Actueel zich al getroosten om de hete patat door te schuiven naar anderen, moet de stront toch al minstens tot op kniehoogte staan aan het Madouplein 8 bis 9. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De schaamte voorbij dat je het toch nog eens wil proberen via een omweg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() -is het vld of het blok wiens leiders collaborateurs als cyriel verschaeve als voorbeeld ophemelen ? -is het vld of het blok die publikaties zoals Dietsland-Europa steunen ? -is het vld of het blok die ex VMO'ers als lid en zelfs als mandataris aanvaarden ? -is het vld of het blok die veroordeelde negationisten als mandataris de partij laat vertegenwoordigen ? -is het vld of het blok die campagne voerde met de bokshandschoen ? -is het vld of het blok wiens leden de vergaderingen van st maartensfonds met hun aanwezigheid opfleuren ? -is het vld of het blok wiens mandatarissen vergoelijkende teksten over Robert Faurisson schreven -zelfde vraag voor van severen -idem voor wies moens, -jef francois, - ... -sorry, ben even gaan kotsen Die feiten, dat verleden, dat gemeenschappelijke gedachtengoed waarover zo weinig als maar mogelijk gesproken is, maar steeds aanwezig is, maakt dat jullie in de extreem rechtse hoek zitten. Alle pogingen om gewoon mainstream te worden door enkel te communiceren over de vlaamse zaak zullen daar steeds op blijven botsen. Dewinter heeft zelfs moeite om in tv intervieuws het 70 punten programma als een historische fout te bestempelen. Nooit zal hij aftand nemen van bovenstaande zaken en feiten. De dag dat hij en het partijbestuur (als ze zijn toestemming krijgen) dat toch zouden doen, dan kunnen ze met recht en reden zeggen dat ze niet extreem rechts zijn. Voor het jaar 2083 zie ik dat nog niet echt gebeuren. Prove me wrong. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 juli 2011 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dewinter speelt een sluw spelletje. Hij is zionistisch, maar kan de grootste antisemieten op hem laten stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe rijm je anders nog het gedweep van Dewinter met een oorlogsmisdadiger als Staf De Clercq, de grootste antisemiet van de Vlaamse Beweging, met zijn "zionistisch" gedachtengoed ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 28 juli 2011 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlaamse Beweging + kiesvee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinter out zich (eventjes) als "zionist", als het hem goed uitkomt. Neem anders eens contact op met Michael Freilich van "Joods Actueel". Die zal je kunnen vertellen hoe "zionistisch" Dewinter wel is.
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar qua acties is hij erg duidelijk zionist. Sinds wanneer is een krant de contactpersoon voor een gemeenschap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Joods Actueel" is zowat de spreekbuis van de Joodse Gemeenschap, hier in Vlaanderen, dus niet zomaar een krant.
Laatst gewijzigd door Pietje : 28 juli 2011 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Dewinter heeft nochtans de negationistische gemeenschap veel schade toegebracht, door mee stemmen voor het verbod op negationisme.
Als ik de krant op het web zelf lees, lees ik slechts één keer dat één Jood zich distantieert van de uitspraken van Dewinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|