Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2011, 16:19   #141
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De forse verliezen op de beurzen van de voorbije weken hebben een grote invloed op de pensioenspaarfondsen. Iedereen die aan pensioensparen doet, voelt dat op een of andere manier. Het verlies komt neer op gemiddeld 784 euro per spaarder.

Bron: De standaard

Gemiddeld betekent, hoe meer je al gespaard hebt, hoe meer je kwijt bent.
Als alles van uw pensioensparen verloren is dan bijft er maar één ding over en dat is ► paren tijdens uw pensioen. Pensioenparen dus...

Laatst gewijzigd door freelancer : 29 augustus 2011 om 16:20.
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 16:22   #142
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is wat ik als oude Belg iedere dag hoor van rechtse flaminganten. Leven die dan ook in het verleden?
De ouwe waarschijnlijk wel. Maar ge moet ook eens met de jonge spreken
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 16:25   #143
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Wil je nu eigenlijk zeggen dat er niet meer zoiets mag zijn als voorkeur?
Voor een fermettestijl zou ik ook geen 325k neerleggen, zelfs niet in de buurt van Leuven en zelfs niet met zwembad. Voor de juiste stijl, juiste locatie, juiste indeling en de juiste voorzieningen in de bouw en in het comfort, tel ik dan weer met plezier meer neer.
Ik vermoed dat hij wil zeggen, dat je niet moet klagen over de huizenprijzen, als je te lui bent om zelf de handen uit de mouwen te steken om veranderingen aan bestaande, goedkopere, huizen aan te brengen. Maar gelijk de meesten klagen dat de huizenprijzen te hoog zijn en alle luxe willen vanaf de eerste dag, moet ik hem weer gelijk geven. En dan bedoel ik niet jou met het bovenstaande, maar mensen die met moeite hun naar eigen stijl gebouwde stulp kunnen afbetalen.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 19:35   #144
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vermoed dat hij wil zeggen, dat je niet moet klagen over de huizenprijzen, als je te lui bent om zelf de handen uit de mouwen te steken om veranderingen aan bestaande, goedkopere, huizen aan te brengen. Maar gelijk de meesten klagen dat de huizenprijzen te hoog zijn en alle luxe willen vanaf de eerste dag, moet ik hem weer gelijk geven. En dan bedoel ik niet jou met het bovenstaande, maar mensen die met moeite hun naar eigen stijl gebouwde stulp kunnen afbetalen.
Typische redenering is ook maximaal besparen op de funderingen om dan nadien het geld buiten te smijten voor de faiencekes in de badkamer. Net zoals onze politiekers : kleurige pleisterkes plakken de dag voor de verkiezingen en ondertussen het been laten rotten.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 19:37   #145
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Typische redenering is ook maximaal besparen op de funderingen om dan nadien het geld buiten te smijten voor de faiencekes in de badkamer. Net zoals onze politiekers : kleurige pleisterkes plakken de dag voor de verkiezingen en ondertussen het been laten rotten.
100 % akkoord, vooral over dat been...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 20:07   #146
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Als alles van uw pensioensparen verloren is dan bijft er maar één ding over en dat is ► paren tijdens uw pensioen. Pensioenparen dus...
Ik leg mijn eieren bij het pensioenparen niet in ene korf.
Oud 29 augustus 2011, 20:14   #147
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Funderingen wat is dat eigenlijk? Pleisterkes plakken is dat in de plaats van die faiencekes of in de plaats van gyproc-platen.
Oud 29 augustus 2011, 20:21   #148
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
De ouwe waarschijnlijk wel. Maar ge moet ook eens met de jonge spreken
Doe ik geregeld, maar de radio staat op hetzelfde kanaal, daar komt hetzelfde uit als bij de ouderen. Iets agressiever en minder onderbouwd als bij de ouderen.
Oud 29 augustus 2011, 20:28   #149
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Funderingen wat is dat eigenlijk? Pleisterkes plakken is dat in de plaats van die faiencekes of in de plaats van gyproc-platen.
In de plaats van dat royaal hekwerk omheen het perceel, met gouden pinnen en marmeren colonnades waaraan de poorten en de bewakingscamera's hangen om het terrein te beveiligen waar je later je stulpje gaat bouwen. Als je tegen dan weer geld hebt.

Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 29 augustus 2011 om 20:28.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 21:55   #150
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doe ik geregeld, maar de radio staat op hetzelfde kanaal, daar komt hetzelfde uit als bij de ouderen. Iets agressiever en minder onderbouwd als bij de ouderen.
Ja, dat zeggen alle ouderen
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 22:11   #151
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na de Lappen en Mongolen en enkele stammen in Afrika en Zuid-Amerika. Die nemen hun huizen mee.
Wat de edit betreft, zou dus qua eerstgenoemd bier Duvel zeker passen, maar uit ervaring door discussies met N-VA-ers in café of op café-terrassen zijn de meesten toch te weinig sociaal voelend en zeker ten opzichte van Walen te intolerant. Het mooiste is altijd als je vraagt of ze Walen kennen zijn het altijd hun beste vrienden, want ze gaan ieder jaar opnieuw terug voor een weekje Ardennen. Als je dan vraagt of die mensen dan geen Walen zijn, krijg je meestal te horen dat die mensen werken voor hun geld. Net alsof iedere andere Waal op de dop staat. Hetzelfde geld voor hun Vlaamse buurman die dopt. Die probeert werk te vinden, maar hij is boven de 45 en dan weten ze ook dat hij niet word aangenomen en dat begrijpen en vergeven ze, want hij probeert tenminste nog werk te vinden. Als je dan zegt dat zo iemand ook totaal gedemotiveerd geraakt na X maal nee gehoord te hebben, krijg je als antwoord: als ik in zijn plaats was konden ze me al na 5 keer de boom in. Niet beseffend dat ze daarmee hun eigen standpunt onderuit halen. Mijn punt is dus, ik ken te weinig sociaal voelende gematigde N-VA-ers om ooit mijn standpunt te veranderen. Als je niet weg mag van je heksie-perfectie doe gelijk ik en neem ze mee.
Gents spreekwoord: 't zijn maar d'ezels die nooit van gedacht veranderen.

Troost je: ik ben een heel koppige ezel.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2011, 22:29   #152
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik leg mijn eieren bij het pensioenparen niet in ene korf.
Die eieren zijn al lang verschrompeld een dood bij pensioenparen, daar moet ge dus geen rekening mee houden
Oud 29 augustus 2011, 23:27   #153
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Die eieren zijn al lang verschrompeld een dood bij pensioenparen, daar moet ge dus geen rekening mee houden
Ze doen het nog wel eventjes. Eigenlijk nog evengoed als toen ik 18 was. Toen was het 20 keer 3 minuten en nu 1 keer 60 minuten.
Oud 29 augustus 2011, 23:31   #154
subocaj

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Gents spreekwoord: 't zijn maar d'ezels die nooit van gedacht veranderen.

Troost je: ik ben een heel koppige ezel.
Karakters kunnen identiek zijn, ook al verschillen de meningen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be