![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Duitsland. Hebben wij (ik en m'n vrouw) ook al overwogen. Twee problemen hielden ons tegen: m'n vrouw kan (nog) geen Duits en heel kleine kinderen erbovenop bemoeilijken alles nog meer. Professioneel zou het kunnen, beiden kunnen we ons werk verderzetten in Duitsland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graaf, maar ik ben zo meer iemand voor concealed carry. Dan is iedereen zowat gelijk.
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu moet ik iets deftig horen, http://www.youtube.com/watch?v=a_jMU...eature=related ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Thailand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat Nieuw-Zeeland zelfs makkelijker was dan Australië o.a. wat betreft taaleisen (IELTS 6,5 ipv 7). Ja, ik heb ook al geïnformeerd voor beide landen, maar ik denk dat we te diep geworteld zijn hier. Slaaf van de banken etc. Al de rest interesseert me niet, misschien Canada... |
|
![]() |
![]() |