![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de opgepakte militairen zei procureur Daniël Bernard: “Allemaal hebben ze een uitgesproken racistische en neonazistisch gedachtegoed.” en: “Uit onderzoek blijkt dat ze de intentie hadden om hun terroristische ideeën in de praktijk uit te voeren om België te ontwrichten.”http://aff.skynetblogs.be/archive/20...rechtbank.html Je hebt gelijk, het zijn geen nazi's, eerder neonazi's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 september 2011 om 16:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is dan ook zijn job, mensen zo veel mogelijk zwartmaken. Je gaat toch met betere argumenten moeten afkomen hoor... En wat België betreft, dat is reeds ontwricht, dus daar moet niemand zich moe mee maken. Precies of een paar zattekloten kunnen het nog erger maken, met een paar pistolen en wat vuurwerk... ![]() Die mannen hun veroordeling, dat is gewoon een bliksemafleider, om niet naar de échte problemen te zien...Hoeveel ECHTE terroristen verschuilen zich in België denk je ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De procureur is wel verantwoordelijk voor de bewijsvoering. Het is natuurlijk spijtig dat de media nauwelijks bericht over deze zaak. Je kan altijd gaan luisteren. Rechtszaken zijn openbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zouden ze er dan toch iets mee hebben, ondanks alle grote ontkenningen van Dewinter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne mens zou er zowaar een traan van wegpinken.....
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf wedden dat jij nog nooit voor de raadkamer bent verschenen, anders zou je weten dat het net wel de job van de procureur/onderzoeksrechter is van mensen zwart te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 28 september 2011 om 18:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind - met alle respect, dat spreekt vanzelf ![]() Ik weet niet of het hebben van een 'intentie' verboden is. Misschien is dat wél het geval. Wie kan mij daarover méér vertellen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand die dit beweert. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het bezitten van een arsenaal verboden wapens en springstoffen, is dat wel
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat is een technische kwestie eerder dan een strafzaak, tenslotte zijn het enkel maar de vergunningen die ontbreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo was er de zaak met de kerel die een kilo coke wou kopen maar bedrogen uitkwam, ze hadden hem een zak suiker verkocht. Alleszins, de staat vervolgde en veroordeelde de man, de rechter zei dat hij de intentie had van drugs te kopen dus was hij strafbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik hou niet van hellende vlakken. Ik zou het zeker niet leuk vinden mocht ik ooit vanwege het louter 'hebben van een links gedachtegoed' aan de schandpaal worden genageld, of erger. 3) Het 'hebben van een intentie' is volgens mij nog altijd iets anders dan het 'plannen'. Ik 'heb' af en toe 'intenties', en soms worden op basis van die 'intenties' ook 'plannen' gemaakt, en nog somser worden die 'plannen' ook werkelijk uitgevoerd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt voor deze informatie, Xenophon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, dát vind ik dan weer wél een 'bruikbaar gegeven' in die rechtszaak.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 september 2011 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als het zo is, want tenslotte is bijvoorbeeld een verweerwapen zonder vergunning, niet hetzelfde als een verboden wapen.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...m-fighter.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dan met die springstoffen ?? Semtex, als ik mij niet vergis. (om de WC te ontstoppen, zeker ?)
Laatst gewijzigd door Pietje : 28 september 2011 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oorlogswapens zijn verboden wapens.