![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Ik ben principieel tegen geweld maar wanneer ik op een gegeven moment mijn kind alleen maar zou kunnen beschermen door een pederast af te schieten zou ik geen moment aarzelen.
Er zijn in België geen alternatieven voor de CGKR en de bevooroordeeldheid ervan kan je aan deze vader van een kind niet verwijten... Dat Raf, die graag vandaag nog zou collaboreren met de moordenaars en verkrachters uit de repressie, hier zo reageert kan ik begrijpen. Het ligt in zijn lijn van denken. Dat jij dat doet vind ik vooral jammer voor jou... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"leden mag uitsluiten wanneer die handelingen stellen of meningen verkondigen die indruisen tegen de doelstellingen of belangen van de organisatie" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En aangezien de vakbond een feitelijke vereniging is vraag ik me duidelijk af op welke basis zij kunnen onderhandelen? Zij kunnen immers geen overeenkomsten afsluiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hier verklaar je koudweg je onderschrijving van de discriminatie ten overstaan van een onschuldig kind op basis van politiek overtuiging (nog bij wet verboden ook). Als mod zou ik hierop een vermaning sturen. Ik ben echter een beetje vies van het rode driehoekje en ga dat zelf niet indrukken.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 oktober 2011 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De meeste ouders brengen hun kind niet uit luiheid of overtuiging naar de opvang hoor. Dat twee werkende ouders een invloed heeft op de opvoeding van een kind staat wel vast. Hoe goed je de resterende tijd ook invult. De verloren uren zijn verloren uren. http://www.youtube.com/watch?v=6oFusMldRdY
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind ik ook. Gewoon het woord katholiek gebruiken en in de statuten schrijven en voila, moslims bye bye.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 2 oktober 2011 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of dubbelnick?
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of een voorbeeld hoe de wetgeving verkracht wordt en enkel van tel is wanneer het uw belangen niet schaadt. En dan durven sommigen nog de woorden democratisch en gelijkheid in de mond nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een aantal zaken treden zij echter op als instrument van de staat. Het uitbetalen van werklozen bvb. Op dat punt zouden zij politiek onbevooroordeeld moeten zijn. Zij koppelen echter het uitbetalen van werkloosheid aan een verplicht lidmaatschap waarbij ze politiek andersgeorienteerden uitsluiten. En in die grijze zone overtreden zij dus eigenlijk de wet. Zij zouden of hun diensten aan werklozen moeten openstellen voor iedereen zonder lidmaatschap op te leggen of er zou een appart instituut moeten zijn (en dat is er, het HVW) waarbij de vakbonden dan afstand zouden moeten doen van deze goudmijn. Maar aangezien ze kapitalen verdienen aan deze openbare dienstverlening, die bij hun niet openbaar is, zijn zij daartoe niet echt geneigd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Het gaat hier weer over moslims zenne. Muslims clearly rule
![]() Wat betreft kinderopvang: 1) het moslimkind wordt opgevangen door z'n moslimmoeder 2) als de moslimmoeder het moslimkind niet zelf kan opvangen, gaat het naar 1 van de 2 moslimoma's 3) als er geen moslimoma's zijn, gaat het naar andere moslimfamilieleden (moslimzussen, moslimtantes, moslimnichten,...) 4) als er geen moslimfamilieleden zijn, gaat het naar een moslimcreche waar 1 van de moslimzussen of moslimvriendinnen van de moslimmoeder werken. 5) als punt 2 tem 3 onmogelijk zijn in de praktijk, dan wordt de moslimmoeder verplicht om punt 1 uit te voeren In het uitzonderlijke geval dat de moslimmoeder er niet meer is, wordt het kind door de moslimvader opgevangen. Edit: 't gaat hier snel ![]() Laatst gewijzigd door Mam : 2 oktober 2011 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |