Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2011, 10:17   #141
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emmerich Bekijk bericht
Tegen iets zijn en het zelf gebruiken is hypocriet.
Ik ben principieel tegen geweld maar wanneer ik op een gegeven moment mijn kind alleen maar zou kunnen beschermen door een pederast af te schieten zou ik geen moment aarzelen.
Er zijn in België geen alternatieven voor de CGKR en de bevooroordeeldheid ervan kan je aan deze vader van een kind niet verwijten...

Dat Raf, die graag vandaag nog zou collaboreren met de moordenaars en verkrachters uit de repressie, hier zo reageert kan ik begrijpen. Het ligt in zijn lijn van denken.
Dat jij dat doet vind ik vooral jammer voor jou...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 10:27   #142
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
dan heb ik het gemist. Hadden de vakbonden het recht om leden te weigeren op basis van hun politieke overtuiging? dan wordt het interessant.

inderdaad, de vakbonden hebben gelijk!

zeer goed om te onthouden.
Het is toch vanzelfsprekend dat de vakbond
"leden mag uitsluiten wanneer die handelingen stellen of meningen verkondigen die indruisen tegen de doelstellingen of belangen van de organisatie"
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 10:34   #143
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het is toch vanzelfsprekend dat de vakbond
"leden mag uitsluiten wanneer die handelingen stellen of meningen verkondigen die indruisen tegen de doelstellingen of belangen van de organisatie"
Dus de vakbond moet de wet niet respecteren. Dan is het ook geen probleem dat verenigingen moslims weren.

En aangezien de vakbond een feitelijke vereniging is vraag ik me duidelijk af op welke basis zij kunnen onderhandelen? Zij kunnen immers geen overeenkomsten afsluiten.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 10:35   #144
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Voor om het even welke andere partij, zou ik je mening delen, maar voor een partij die discriminatie propageert en zelfs tot doel verheft, maak ik graag een uitzondering. Ik zie hen graag aan den lijve ondervinden wat het resultaat is van discriminatie.
Rafke, dat je voorstander bent van verkrachting en moord in de repressie is één zaak.
Hier verklaar je koudweg je onderschrijving van de discriminatie ten overstaan van een onschuldig kind op basis van politiek overtuiging (nog bij wet verboden ook).
Als mod zou ik hierop een vermaning sturen.
Ik ben echter een beetje vies van het rode driehoekje en ga dat zelf niet indrukken.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 2 oktober 2011, 10:42   #145
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Ik ben principieel tegen geweld maar wanneer ik op een gegeven moment mijn kind alleen maar zou kunnen beschermen door een pederast af te schieten zou ik geen moment aarzelen.
Er zijn in België geen alternatieven voor de CGKR en de bevooroordeeldheid ervan kan je aan deze vader van een kind niet verwijten...

Dat Raf, die graag vandaag nog zou collaboreren met de moordenaars en verkrachters uit de repressie, hier zo reageert kan ik begrijpen. Het ligt in zijn lijn van denken.
Dat jij dat doet vind ik vooral jammer voor jou...
Dat is duidelijk. Er zijn veel partijen die juridische stappen electoraal recupereren. Kijk maar naar de klachten van BDW aan het adres van Le Soir.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 oktober 2011 om 10:42.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 10:46   #146
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
Of één van de ouders moet meer uren beginnen werken of twee jobs combineren.
Zo is het momenteel veelal.
De meeste ouders brengen hun kind niet uit luiheid of overtuiging naar de opvang hoor.
Dat twee werkende ouders een invloed heeft op de opvoeding van een kind staat wel vast.
Hoe goed je de resterende tijd ook invult. De verloren uren zijn verloren uren.
http://www.youtube.com/watch?v=6oFusMldRdY
Oud 2 oktober 2011, 10:46   #147
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Dus de vakbond moet de wet niet respecteren. Dan is het ook geen probleem dat verenigingen moslims weren.

En aangezien de vakbond een feitelijke vereniging is vraag ik me duidelijk af op welke basis zij kunnen onderhandelen? Zij kunnen immers geen overeenkomsten afsluiten.
Zo kan elke vakbond uiteraard ook mensen weigeren die op lijsten van de OVLD staan, of kan de chiro mensen weigeren die het kattelieke gedachtengoed niet onderschrijven. Interessant toch?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 10:48   #148
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Zo kan elke vakbond uiteraard ook mensen weigeren die op lijsten van de OVLD staan, of kan de chiro mensen weigeren die het kattelieke gedachtengoed niet onderschrijven. Interessant toch?
Vind ik ook. Gewoon het woord katholiek gebruiken en in de statuten schrijven en voila, moslims bye bye.
Oud 2 oktober 2011, 10:49   #149
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus de vakbond moet de wet niet respecteren.
Welke wet respecteert de vakbond niet wanneer zij
Oud 2 oktober 2011, 10:50   #150
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Vind ik ook. Gewoon het woord katholiek gebruiken en in de statuten schrijven en voila, moslims bye bye.
De katholieke kerk doet dat toch al jaar en dag.
Oud 2 oktober 2011, 10:51   #151
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Rafke, dat je voorstander bent van verkrachting en moord in de repressie is één zaak.
Ik dacht dat iemand als jij je toch niet verlaagde tot zo'n leugens.
Oud 2 oktober 2011, 10:52   #152
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
De wet van 10 mei 2007 verbiedt discriminatie op grond van volgende beschermde criteria: leeftijd, seksuele geaardheid, handicap, geloof of levensbeschouwing, burgerlijke staat, geboorte, vermogen, politieke overtuiging, syndicale overtuiging, taal, huidige of toekomstige gezondheidstoestand, een fysieke of genetische eigenschap, en sociale afkomst.
Bron; http://www.diversiteit.be/?action=on...itel=De+antidi
Oud 2 oktober 2011, 10:52   #153
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief Bekijk bericht
Mijnheer Deckers is niet zomaar een lid van het "Vlaams Belang" Wel, eentje met een zeer radikaal gedachtegoed. Deze post vond ik op het forum terug:

U begrijpt de situatie in SA niet. Ikzelf moet ook alles opzoeken, maar enkel de mensen die daar wonen kunnen daarover echt meepraten. En als er op de begrafenis van Terre'blanche mensen een Romeinse groet brengen of zelfs een swastikabandje (van de HJ dan nog, wat me wat verbaast gezien mans' leeftijd) dragen, dan ben ik daar ab-so-luut niet van geshockeerd. Bert Deckers 14 April 2010, 13:09 Topic [I]Neonazi terreblanche naar de eeuwige jachtvelden[/i]. Als ik op de website "Rechtsactueel" dan weer pro-palestijnse lofzangen en "zionistische staat" lees als het over Israël gaat word mij wel 1 het ander duidelijk. En dan zich "rechts" durven noemen.....
Ik zou de reacties wel eens willen zien als kinderen van extremistische moslims (bijv. Shariah Belgium) niet meer worden opgevangen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 10:54   #154
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De katholieke kerk doet dat toch al jaar en dag.
Hoezo? Een moslim mag een kerk betreden en lid worden van de kerk na een rituele overgang die voor iedereen hetzelfde is.
Oud 2 oktober 2011, 11:11   #155
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is geen discriminatie op basis van politieke overtuiging, maar omdat "die handelingen stellen of meningen verkondigen die indruisen tegen de doelstellingen of belangen van de organisatie"

Laatst gewijzigd door artisjok : 2 oktober 2011 om 11:12.
Oud 2 oktober 2011, 11:15   #156
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oogballeke Bekijk bericht
Bwaaahhh, ben even in het archief gedoken, Snorremans
of dubbelnick?
Oud 2 oktober 2011, 11:15   #157
Ratatosk
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dit is geen discriminatie op basis van politieke overtuiging, maar omdat "die handelingen stellen of meningen verkondigen die indruisen tegen de doelstellingen of belangen van de organisatie"
Dus de wet is niet meer van tel omdat de bedoelingen anders zijn. Dus iemand doden omdat ie tegen uw belangen ingaat is perfect wettelijk.

Of een voorbeeld hoe de wetgeving verkracht wordt en enkel van tel is wanneer het uw belangen niet schaadt. En dan durven sommigen nog de woorden democratisch en gelijkheid in de mond nemen.
Oud 2 oktober 2011, 11:16   #158
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Indien de vakbonden hier effectief onafhankelijke instituten waren zou er geen probleem zijn.
In een aantal zaken treden zij echter op als instrument van de staat.
Het uitbetalen van werklozen bvb.
Op dat punt zouden zij politiek onbevooroordeeld moeten zijn.
Zij koppelen echter het uitbetalen van werkloosheid aan een verplicht lidmaatschap waarbij ze politiek andersgeorienteerden uitsluiten.

En in die grijze zone overtreden zij dus eigenlijk de wet.
Zij zouden of hun diensten aan werklozen moeten openstellen voor iedereen zonder lidmaatschap op te leggen of er zou een appart instituut moeten zijn (en dat is er, het HVW) waarbij de vakbonden dan afstand zouden moeten doen van deze goudmijn.
Maar aangezien ze kapitalen verdienen aan deze openbare dienstverlening, die bij hun niet openbaar is, zijn zij daartoe niet echt geneigd...
Oud 2 oktober 2011, 11:20   #159
Mam
Banneling

Standaard

Het gaat hier weer over moslims zenne. Muslims clearly rule
Wat betreft kinderopvang:
1) het moslimkind wordt opgevangen door z'n moslimmoeder
2) als de moslimmoeder het moslimkind niet zelf kan opvangen, gaat het naar 1 van de 2 moslimoma's
3) als er geen moslimoma's zijn, gaat het naar andere moslimfamilieleden (moslimzussen, moslimtantes, moslimnichten,...)
4) als er geen moslimfamilieleden zijn, gaat het naar een moslimcreche waar 1 van de moslimzussen of moslimvriendinnen van de moslimmoeder werken.
5) als punt 2 tem 3 onmogelijk zijn in de praktijk, dan wordt de moslimmoeder verplicht om punt 1 uit te voeren
In het uitzonderlijke geval dat de moslimmoeder er niet meer is, wordt het kind door de moslimvader opgevangen.

Edit: 't gaat hier snel

Laatst gewijzigd door Mam : 2 oktober 2011 om 11:21.
Mam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2011, 11:22   #160
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus de wet is niet meer van tel omdat de bedoelingen anders zijn. Dus iemand doden omdat ie tegen uw belangen ingaat is perfect wettelijk.

Of een voorbeeld hoe de wetgeving verkracht wordt en enkel van tel is wanneer het uw belangen niet schaadt. En dan durven sommigen nog de woorden democratisch en gelijkheid in de mond nemen.
De wet is niet van tel omdat het niet omwille van hun politieke overtuiging is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be