![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Een belachelijke aansteller vind ik het...Wat voor rollen speelt die gewoonlijk ? Hofnar of zo ? Opperhofnar aan het Hof van Koning Pol Correct De Eerste...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik had laatst een discussie met iemand die vond dat ''wij'' de afgelopen tien jaar veranderd zijn. Dat is niet zo, we zijn nog steeds dezelfde eigenwijze klootzakken. En altijd anti-politiek-correct en anti-autoritair geweest. Anders dan Vlamingen weliswaar maar toch. Alleen heeft de aandacht zich nu verlegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Derderangsfilmke, met derderangsacteurkes... Ik zou zeggen 3/10 jongens, maar geef de moed niet op, met veel leren, werken en moeite doen komen jullie een mooie dag wel op 6/10. En dan is volgens mij jullie uiterste bereikt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() onder de topic met als titel: "Nasrdin Dchar maakt het volk trots!" welk volk? Ik ben Marokkaan en Moslim en heb een fucking kalf vast? Hét volk? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 8 oktober 2011 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld krijgen we nu het amusante schouwspel van onze medeforummers die gaan roepen dat van deze opmerking" haat afdruipt" en dat ik " die man niets gun" " omdat hij " Marokkaan " is. Uiteraard is dit niet zo, ik vind het knap wat die man deed en fijn dat hij een "fucking kalf" heeft,maar waarom het dan ineens Nederlander af lijkt te wezen, terwijl hij toch niet in Marokko maar in Nederland woont en werkt, is me niet echt duidelijk...zo zie je maar, iedereen krijgt kansen in Nederland en dit ongeacht origine! Met die haat valt het dus nogal mee lijkt me zo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals wij Belgen trots zijn als Kim Clijsters een tennistornooi wint, of Kim Gevaert, Olivia Borlée, Hanna Mariën en Élodie Ouédraogo brons behalen,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Nou meneer Wilders en met u alle mensen die achter u staan: Ik ben een Nederlander, ik ben heel trots met Marokkaans bloed. Ik ben een moslim en ik heb een fucking gouden kalf in mn hand". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Het is toch al te gek toe te geven en trots te zijn op je geloof in een moorddadig pedofiel boek als volwassene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Agreed.
Het zegt meer over de persoon die het zegt dan over zij waar hij het over heeft.
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk herken ik je : "dat van deze opmerking" haat afdruipt" "wanneer ik net ervoor schreef : Of druipt er zoveel haat van de reacties ...Maar ik begrijp niet waarom jij in de verdediging meent te moeten gaan van deze medeforummers die zo'n haatdragende opmerkingen neerschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat mensen over het algemeen onderschatten wat het betekent om een tweede- of derde-generatie allochtoon te zijn in West-Europa. Afgezien van worstelingen met de eigen identiteit - die al niet mals zijn want je bevindt je tussen twee culturen - is er ook nog de tijdgeest van de afgelopen tien jaar waarin juist de Marokkanen en de moslims onder maatschappelijke druk staan. Een beetje meer empathie kan geen kwaad. |
|
![]() |
![]() |