Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 5 november 2011, 01:31   #141
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Citaat:

Wat zijn vlaams-populisten? Ik weet dit niet. Wie ze zijn wel. vlaams-populisten zijn zij bijvoorbeeld die beweren dat het Nederlands de grootste landStaal zou zijn. Dat is het natuurlijk niet, want het Nederlands kan dit niet zijn. Zo vergissen vlaams-populisten zich nog wel vaker.
Haaaaaaa, jij bedoelt de Vlaamse traditio's???? Tja, dan kan ik je geen ongelijk geven!
Een kenmerkende eigenschap van vlaams-populisten is ook dat zij menen feilloos te zijn. Vice versa, vlaams-populisten menen dat zij die niet feilloos zijn, bijgevolg geen vlaams-populisten zijn. Dergelijke niet-feillozen zijn dan bijvoorbeeld de vlaamse-traditio's.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 november 2011 om 01:35.
4x10E6 is offline  
Oud 5 november 2011, 01:38   #142
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Een kenmerkende eigenschap van vlaams-populisten is ook dat zij menen feilloos te zijn. Vice versa, vlaams-populisten menen dat zij die niet feilloos zijn, bijgevolg geen vlaams-populisten zijn. Dergelijke niet-feillozen zijn dan bijvoorbeeld de vlaamse-traditio's.
Dat is duidelijk! De laatste 50 jaar Belgische politiek zijn daar de exponent van!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 5 november 2011, 01:43   #143
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Zeg onnozelaar !
Jij gebruikt de term "vlaams-populist" en nu ben je de vraag aan het omkeren !

Sta me toe dat ik de term "onnozelaar" hanteer.

Nog een antwoord op mijn eerste opmerking , of ga je je blijven verbergen achter "het beantoorden van een vraag met een vraag" !
Hanteer gerust de termen die je graag hanteert. Zelf hanteer ik niet de term onnozelaar voor iemand die niet de aandrang voelt een antwoord te geven op een "opmerking". Indien je me toestaat, desbetreffende term reserveer ik voor hen die menen dat een "opmerking" beantwoord hoeft te worden.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 november 2011 om 01:48.
4x10E6 is offline  
Oud 5 november 2011, 01:45   #144
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is duidelijk! De laatste 50 jaar Belgische politiek zijn daar de exponent van!
"De laatste 50 jaar Belgische politiek zijn daar de exponent van". Wat de fok. Wil die woordenbrij ook nog iets zeggen?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 november 2011 om 01:48.
4x10E6 is offline  
Oud 5 november 2011, 01:49   #145
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
"De laatste 50 jaar Belgische politiek zijn daar de exponent van". Wat de fok. Wil dit ook nog iets zeggen?
Neen, hoor, die politiek was inderdaad nietszeggend! Klopt!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 5 november 2011, 01:56   #146
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Neen, hoor, die politiek was inderdaad nietszeggend! Klopt!
Gelul. De voorbije 50 jaar zijn dankzij de politiek wezenlijke maatschappelijke veranderingen gerealiseerd. Los uit de pols : het recht op abortus, de euthanasie wetgeving, etc.
Jij lult maar wat uit je nek door die politiek als nietszeggend te catalogeren. Mocht ik in jouw plaats zijn, dan zou ik me echt zorgen maken wanneer ik merkte dat ik dergelijke extreme standpunten rondtoeterde. Volgens mij ga jij over de rooie.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 5 november 2011 om 02:03.
4x10E6 is offline  
Oud 5 november 2011, 02:05   #147
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Gelul. De voorbije 50 jaar zijn dankzij de politiek wezenlijke maatschappelijke veranderingen gerealiseerd. Los uit de pols : het recht op abortus, de euthanasie wetgeving, etc.
Jij lult maar wat uit je nek door de die politiek als nietszeggend te catalogeren.
Waw, twee 'straffe' politieke beslissingen op 50 jaar! Hoeveel blunders? Bijvoorbeeld hebben over de beruchte staatsmisvormingen (met hun al even beruchte wafelijzerpolitiek) die zowel institutioneel, economisch en sociaal voor Vlaanderen negatieve repercussies gehad hebben! Maar ik begrijp dat dit laatste je natuurlijk een zorg zal wezen!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 5 november 2011, 08:15   #148
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Zeg onnozelaar !
Jij gebruikt de term "vlaams-populist" en nu ben je de vraag aan het omkeren !

Sta me toe dat ik de term "onnozelaar" hanteer.

Nog een antwoord op mijn eerste opmerking , of ga je je blijven verbergen achter "het beantoorden van een vraag met een vraag" !
Don't feed the troll.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 5 november 2011, 09:17   #149
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De opmerking betreft niet de spelling, doch het feit dat een taal bezwaarlijk groot of klein kan zijn. Door het aantal personen te tellen die een taal spreken, neemt men hoegenaamd niet de maat van een taal. Hoe meet men de grote van een taal, laat staan landstaal? Ik zou het niet weten. Vreemd toch hoe vlaams-populisten wankel Nederlands hanteren, orthografisch correct weliswaar, doch voor de rest rammelend als knikkers in een Marie-Tumas soepblik. Best begrijpelijk dat krakkemikkige 'grootste landStaal' , vlaams-populisten zijn gefixeerd op de grootste te zijn en terzelfdertijd gefrustreerd want gekortwiekt tot die ene verwezenlijking : met velen te zijn.
Je zit maar voortdurend te zemelen over het feit dat ik het aantal sprekers als criterium neem. Wil je me dan eens concreet zeggen welk criterium jij dan neemt om het belang van een taal af te wegen? In elk geval, je mag het draaien over keren zoals je wilt, ik heb het over het belang van drie talen in la Belgique. Welnu, in die koekoeksstaat is het Nederlands de belangrijkste taal, "n'en déplaise aux francophones", zowel naar het aantal sprekers als naar het economisch gewicht van de deelstaat waar die taal wordt gebruikt. Het kan zijn dat het u (en andere francofonen) niet bevalt maar, ik kan alleen maar aanraden ermee te leren leven.

Laatst gewijzigd door quercus : 5 november 2011 om 09:21.
quercus is offline  
Oud 5 november 2011, 10:15   #150
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"De laatste 50 jaar Belgische politiek zijn daar de exponent van". Wat de fok. Wil die woordenbrij ook nog iets zeggen?
Als fervente taalpurist kunt u me waarschijnlijk een antwoord geven op waar de uitdrukking "Wat de fok" voor staat of begint u nu al gewoon engelstalige uitdrukkingen te verbasteren naar het Nederlands?

Verder mag u ook eens stoppen met uw idiote vraag te stellen "wie zijn landverraders" ... want er zit geen krasje meer op jouw plaat het is ondertussen al een Grand Canyon geworden.
Oud 6 november 2011, 07:11   #151
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WetIsWet Bekijk bericht
Als fervente taalpurist kunt u me waarschijnlijk een antwoord geven op waar de uitdrukking "Wat de fok" voor staat of begint u nu al gewoon engelstalige uitdrukkingen te verbasteren naar het Nederlands?

Verder mag u ook eens stoppen met uw idiote vraag te stellen "wie zijn landverraders" ... want er zit geen krasje meer op jouw plaat het is ondertussen al een Grand Canyon geworden.

Ben je betoeterd, Sed-Lex? Mij een taalpurist noemen. Je moest eens weten hoe ik ze haatte die leraren Nederlands, dogmatici van het groene boekje. Leeghoofden, maar wel dan wel orthografisch impeccabele. Toegegeven, ik serveer mijn zinnen met Schwung, doch of het nu niet beter schwung zou zijn laat me siberisch (Siberisch?).

Ongelijk, dat heb jij ook, om mij te verzoeken te peilen naar het bestaan van volksverraders. Ik reageer gewoon. Telkens de één of andere nitwitterige etnofiel op politics.be het over volksverraders heeft, vraag ik die kwiet met de mij kenmerkende courtoisie, om eindelijk eens te definiëren wie die verraders zijn, welk volk hoognodig verraden worden moest en waaruit dat vileine verraad forfokseek dan wel bestaan mag hebben. Tot nu toe heeft niemand op politics.be mij daarop afdoend geantwoord. Het doet mij besluiten dat zij niet bestaan: dat verraad, die verraders, bij uitbreiding dat volk en wat dat laatste betreft al zekers niet het vlaamse.

Twee maal ongelijk, two strikes out.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 6 november 2011 om 07:22.
4x10E6 is offline  
Oud 6 november 2011, 08:10   #152
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ben je betoeterd, Sed-Lex? Mij een taalpurist noemen. Je moest eens weten hoe ik ze haatte die leraren Nederlands, dogmatici van het groene boekje. Leeghoofden, maar wel dan wel orthografisch impeccabele. Toegegeven, ik serveer mijn zinnen met Schwung, doch of het nu niet beter schwung zou zijn laat me siberisch (Siberisch?).

Ongelijk, dat heb jij ook, om mij te verzoeken te peilen naar het bestaan van volksverraders. Ik reageer gewoon. Telkens de één of andere nitwitterige etnofiel op politics.be het over volksverraders heeft, vraag ik die kwiet met de mij kenmerkende courtoisie, om eindelijk eens te definiëren wie die verraders zijn, welk volk hoognodig verraden worden moest en waaruit dat vileine verraad forfokseek dan wel bestaan mag hebben. Tot nu toe heeft niemand op politics.be mij daarop afdoend geantwoord. Het doet mij besluiten dat zij niet bestaan: dat verraad, die verraders, bij uitbreiding dat volk en wat dat laatste betreft al zekers niet het vlaamse.

Dat jij die vraag ook maar durft stellen is voor ons voldoende om niet te antwoorden.

Ofwel ben je oerdom en begrijp je niets ofwel ben je een spelletje aan het spelen, ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens het laatste zou kunnen zijn.
Oud 6 november 2011, 08:23   #153
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Dat jij die vraag ook maar durft stellen is voor ons voldoende om niet te antwoorden.

Ofwel ben je oerdom en begrijp je niets ofwel ben je een spelletje aan het spelen, ik heb zo'n vermoeden dat het wel eens het laatste zou kunnen zijn.

Tussen dergelijke argumentatie valt natuurlijk geen speld te krijgen.
Wat indien iemand anders de vraag stellen zou? Zijn 'jullie' dan bereid te antwoorden? Trouwens wie is 'ons' ?

4x10E6 is offline  
Oud 6 november 2011, 08:25   #154
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tussen dergelijke argumentatie valt natuurlijk geen speld te krijgen.
Wat indien iemand anders de vraag stellen zou? Zijn 'jullie' dan bereid te antwoorden? Trouwens wie is 'ons' ?
Al degenen die tot nu toe niet geantwoord hebben.
Oud 6 november 2011, 12:15   #155
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik bewonder je geduld.
je bewondert een trol.
stuyckp is offline  
Oud 6 november 2011, 12:19   #156
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Ongelijk, dat heb jij ook, om mij te verzoeken te peilen naar het bestaan van vlaams populisten. Ik reageer gewoon. Telkens de één of andere nitwitterige etnofiel met een nummerplaat profiel op politics.be het over populisme heeft, vraag ik die kwiet met de mij kenmerkende courtoisie, om eindelijk eens te definiëren wie die vlaams populisten zijn, welk volk hoognodig populistisch worden moest en waaruit dat vileine populisme forfokseek dan wel bestaan mag hebben. Tot nu toe heeft niemand op politics.be mij daarop afdoend geantwoord. Het doet mij besluiten dat zij niet bestaan: dat populisme, die vlaams populisten.
stuyckp is offline  
Oud 6 november 2011, 13:26   #157
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Kunnen jullie nu eindelijk eens ophouden met de regeringsonderhandelingen hier nog eens stilletjes over te doen?
fonne is offline  
Oud 6 november 2011, 20:28   #158
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ongelijk, dat heb jij ook, om mij te verzoeken te peilen naar het bestaan van vlaams populisten. Ik reageer gewoon. Telkens de één of andere nitwitterige etnofiel met een nummerplaat profiel op politics.be het over populisme heeft, vraag ik die kwiet met de mij kenmerkende courtoisie, om eindelijk eens te definiëren wie die vlaams populisten zijn, welk volk hoognodig populistisch worden moest en waaruit dat vileine populisme forfokseek dan wel bestaan mag hebben. Tot nu toe heeft niemand op politics.be mij daarop afdoend geantwoord. Het doet mij besluiten dat zij niet bestaan: dat populisme, die vlaams populisten.
Gebazel Pé, ik heb jou en anderen al ettelijke malen meegedeeld dat de vlaams-populisten die van 'het NV-A' zijn. Daarenboven is mij al talloze malen meegedeeld door vlaams-populisten dat het 'de N-VA' is en niet 'het NV-A'.

Mij als een vuige etnofiel bestempelen. Pé hoe kan je dat nu in 's hemelsnaam maken? Ik, de nummerplaat, die het bestaan van het vlaamse volk in twijfel trek. Wordt het niet stilaan tijd een andere bezigheid, dan discussiëren op politics.be in overweging te nemen? Goudvissen houden lijkt mij wel wat voor jou: rondjesdraaien en zich wentelen in het eigen goor. Helemaal jouw ding.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 6 november 2011 om 20:41.
4x10E6 is offline  
Oud 6 november 2011, 20:41   #159
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gebazel Pé, ik heb jou en anderen al ettelijke malen meegedeeld dat de vlaams-populisten die van 'het NV-A' zijn. Daarenboven is mij al talloze malen meegedeeld door vlaams-populisten dat het 'de N-VA' is en niet 'het NV-A'.

Mij als een vuige etnofiel benoemen. Pé hoe kan je dat nu maken? Ik, een nummerplaat, die het bestaan van het vlaamse volk zelfs in twijfel trek.
Allemaal goed en wel, maar hiermee heb je nog altijd niet op mijn vraag geantwoord.
Vlaams-populisten.
Wie of wat zijn ze?
Waar komen ze vandaan?
Wat doen ze?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 6 november 2011, 22:20   #160
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

Mij als een vuige etnofiel bestempelen. Pé hoe kan je dat nu in 's hemelsnaam maken? Ik, de nummerplaat, die het bestaan van het vlaamse volk in twijfel trek. Wordt het niet stilaan tijd een andere bezigheid, dan discussiëren op politics.be in overweging te nemen? Goudvissen houden lijkt mij wel wat voor jou: rondjesdraaien en zich wentelen in het eigen goor. Helemaal jouw ding.
Ik was hetzelfde aan het denken voor u maar dan met wandelende takken.
en btw nietes.
ik heb geen idee van die vlaams populisten.
stuyckp is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be