![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij komt hier boude beweringen lanceren en je verwacht dat anderen dan maar het tegendeel aantonen. Nee, ventje, zo werkt dat niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus bij deze amon-re : bulshit is een zwak argument ook voor u. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of schuilt daar ergens een "argument" in dat me ontgaat? Zo is het ook. Elke sector heeft zijn voor- en nadelen. Het is nogal tendentieus om hier over de voordelen van iets te komen zaniken zonder de nadelen ervan te willen zien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar valt niks aan toe te geven, want het is eenvoudigweg niet juist.
![]() |
![]() |
#149 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De FODs werken niet tussen kerst & nieuw.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Niet in alle FODs
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Weet ge, ik heb eigenlijk geen problemen met die hoeveelheid verlofdagen en zelfs niet met het feit dat ze een hoger pensioen trekken. Ik heb problemen met de hoeveelheid ambtenaren.
|
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry maar die sectoriele verschillen is onzin. Want dan is heel de ambtenarij die zogenaamde sector die een groot voordeel heeft met een 36 uren week en de daarbij als gevolg meer dagen verlof. En dat is net het punt van de discussie, dat uw sector meer verlof heeft dan eender andere sector in de privé. U ontkende dat er zoveel verlof was, maar als het puntje bij het paaltje komt blijkt dat dus niet te kloppen en komt u maar met die sector verschillen af. We gaan hier niet in overeenkomen en dat hoeft ook niet ![]() Als ik zelf een ambtenaar was zou ik het statuut wellicht even vurig verdedigen als u, en dankbaar die dagen verlof aanvaarden. Op dezelfde manier sta ik er niet voor te springen om mijn voordelen als bediende te laten verwateren omdat het grondwettelijk hof heeft beslist dat binnen enkele jaren er geen verschil meer mag bestaan tussen arbeiders en bedienden. Sta me toe te hopen dat arbeiders gaan opgewaardeerd worden. Ik ben vrij zeker dat als het grondwettelijk hof zich erover buigt hetzelfde lot beschoren is tussen het verschil tussen dat zogenaamde vastbenoemde tov een bediende uit de privé of een contractueel. Ook dat verschil moet weg en om dezelfde reden. Alle belgen zijn gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
36 uren week en 3 dagen extra. die 36 uren ben ik zelf mee afgekomen en bewezen door de link naar de site van de nmbs en die 3 dagen komen van u. U kunt dus niet ontkennen. Ambtenaren hebben meer verlof. |
|
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Draai niet rond de pot aub.... |
|
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Dat is nog steeds het dubbele van in de privé. Nu, ik heb geen directe contacten bij de NMBS dus ik kan alleen afgaan op wat ik indirect te horen krijg.
|
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en raf als de ambtenaar gemiddeld 80% van zijn laatste wedde krijgt en dan 2400euro pensioen krijgt, verdient hij daarvoor 2750euro gemiddeld. Dat zegt ook dat hij gemiddeld 3 keer meer verdient dan het minimumloon en dus geen laag loon heeft Dus boude uitspraka, wiskunde is eenvoudig , hij verdient gemiddeld 3x meer dan het minimumloon en daarvan is dan een hele laag zeg maar 40% die meer dan 3 keer meer dan die fameuze beroemde loonspanningsidieaal van de vakbond verdient. ENRaf, dan heeft weliswaar diezelfde ambtenaar gemiddeld 5% minder gewerkt dan de privé. We spreken nog niet van hun fameuze systemen in in pensioen te gaan vanaf 45 jaar in het leger, bij de oude belgacom vanaf 50jaar, bij dat vakbondsbankske die failliet gegaan is vanaf 50jaar, rimpeldag systemen, educatieve verloven die niet betaan in de privé etc Dus ik denk zelfs dat de overheid een krak is in het verduiken van hun eigen priviliges en bewust de privésector willen voorliegen door geen data te publiceren en de vergelijkingen te obfusceren zodat ze maar niet teveel moeten toegeven dat ze in feite absoluut niet kunnen klagen, integendeel dat ze dik teveel verdienen EN dan maar jaliers kikken op die auto di in de oprivé gegegeven wordt, en kikken op die GSM of laptop waar je dan dag en nacht emails mee hebt die u achtervolgen. Nee jongen, de ambtenaar werkt met moeite 36u PUNT En �* propos, ik wacht nog op uw antwoord: wat doe je met het probleem dat de privé zowaar een 2 volledige maandweddes moet sparen om een tweede of derde pensioenpeiler op te bouwen om daarmee dan een 'equivalent' pensioen te halen van de ambtenaar . Du sop die manier wordt de loonkloof weer 20% kleiner of groter ?? Dat is ook eenvoudige wiskunde, als ik 4500euro in eenpensioenspaarpot moet stoppen dan zijn dat 2 netto weddes die 9000euro bruto wedde vertegenworodigen die ik nu niet kan opleven, en die ik nu moet sparen om later een beetje meer pensioen te krijgen. AMbtenaren moeten dat niet doen, toch wel tof hé
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 november 2011 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb enkel problemen met jouw leugens.
#158 | |
|
![]() Tja, da's vervelend dan, gezien het geen leugens zijn.
|
|
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er teveel zijn, kun je gewoon afleiden aan het loonbeslag die we beleven in belgie vergeleken met andere landen. Eenmaal je wereldkampioen bent en een regering hebt die klaar is ons absoluut wereldkampioen te maken zoals we nu wereldkampioen regeringsvormen zijn (wordt zo stillekes aan 2 jaar) dan denk ik dat we toch niet veel wiskunde nodige hebben om te stellen teveel is teveel.
EN vanwaar komt die obese overheid en wat doet ze voor haar burger en specifiek om te zorgen dat de ECONOMIE beter draait ? Je kunt toch moeilijk zeggen dat een flitspaal iets is die de economie stimuleert ? Je kunt moeilijk beweren dat een saneringswetgeving iets is die de economie stimuleert ? Je kunt toch moeilijk zeggen dat zo'n verhuurregister iets is die de economie stimuleert , Je moet dan eens het kwaliteit van werk bekijken: 3% rijdt zonder officiele nummerplaa 5-10%M rijdt onverzekerd vroeger betaalde 20% zijn TVtaks niet hoeveel procent zit hier illegaal ? hoeveel procent krijgt nooit een fiskale controle ? hoeveel procent betaalt zijn boetes nooit hoeveel procent van de zaken komen nooit voor de rechtbank ? dan ga jij zeggen, jamaar ziewel dat er niet genoeg zijn ?? dan zeg ik gewoon ziewel dat ze niet efficient werken, gewoon parapluutje trekken en werk weerkkaatsen zodat ze zoweinig mogelijk moeten doen, zitten vitten op een commatje en klasseren ik vraag mij terzijde altijd afwat de impact is van migranten op die statistieken ? of die gasten zo nog altijd redeneren vanuit hun land van afkomst en zo alle regels aan hun laars kunnen lappen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 11 november 2011 om 01:05. |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |