![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zei de extreem-rechtse Vlaams blokker die de aanslagen van Breivik hier een tijd geleden verdedigde.
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#145 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier niet over goed of slecht, de zaken zijn zoals ze zijn, ik stel vast. Citaat:
Alle uiterlijk vertoon van "Vlaams zijn," wordt door Belgie kapotgemaakt of overgenomen en gestuurd. En het gaat verder dan dan dat, eigenlijk moeten we zeggen dat alles wat niet pro-Belgie is wordt hetzij overgenomen en bijgestuurd of kapotgemaakt, denk daarbij aan zaken zoals de ijzerbedevaart, van "alles voor Vlaanderen" overgenomen en gestuurd tot "verdraagzaam zijn en tegen rascisme, lees: tegen Vlaamse zelfbeschikking. Kijk naar de ijzertorengeschiedenis. Denk daarbij aan de witte betoging, politiek gerecupereerd door Dehaene met de hulp van Pol Marshall die er de ziel van zijn vermoord kind voor verkocht, bijgestuurd tot een betoging "om de regering een hart onder de riem te steken." En daarna uiteraard een stille dood gestorven omdat de Vlaming geen boodschap heeft aan "leve Belgie." Kijk naar Cortebeeck zijn, "ge zult niet op de N-VA stemmen!" Kijk naar het VB, alles wat pro-Vlaams is wordt oftewel overgenomen of monddood gemaakt. De tijden zijn veranderd, en hoe meer men de N-VA gaat uitsluiten, hoe meer ze zullen groeien. Belgie is aan het sterven, de toekomst van de Vlaming ligt in vlaanderen en niet in Belgie, ook uw toekomst.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 november 2011 om 13:58. |
|||
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- De Wever wordt hier ten onrechte bij betrokken zoals in veel draden het geval is. - Ik heb deze draad even doorlopen en geen enkel bericht van jou gevonden die de jouw aangesmeerde banpunten rechtvaardigt. Of die onrechtvaardige maatregel kan ongedaan worden gemaakt is een andere zaak. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De tijd dat de politiek door Vlaams-nationalisten vertraagd werd is gedaan. Laatst gewijzigd door Robinus V : 13 november 2011 om 14:22. |
|||
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Lullen is meer jouw ding. Mensen die Breivik's discours verdedigen, verdedigen ook dit monster. Voor de rest maak ik er geen woorden meer vuil aan. Jouw masker ligt al een tijdje voor het rapen dus kom nu niet de schijnheiligaard uithangen.
![]() |
![]() |
#150 | ||
|
![]() Citaat:
Wat die laatste opmerking betreft, ik vind het gewoon niet eerlijk dat mensen voor het minst banpunten krijgen en in dit soort draden mag men elkaar wel voor het vuil vd straat uitmaken.
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mocht savatage echt breivick,s daden goed praten is dat inderdaad walgelijk. Maja eerst moet jij maar eens bewijs leveren. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij ziet spoken, ik heb hier nooit Breiviks daden verdedigd of goedgepraat, dat is enkel in jouw fantasie gebeurd. Kom gerust eens af met een linkje als je zo zeker bent dat ik dat gedaan heb? Zolang je dat niet kan is het duidelijk dat je hier maar wat staat te lullen. Bon, niet dat dat zo verwonderlijk is afgaande op het niveau van jouw schrijfsels.
|
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb nergens geschreven dat je mij moet geloven. Ben je benieuwd naar zijn ranzige opmerkingen dan moet je zelf maar opzoek gaan. Ik ben uw secretaresse niet.
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "ranzige opmerkingen" bestaan enkel in je hoofd, schatje. Ik heb hier nooit Breivik verdedigd.
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg enkel wat, je bent mij idd niks verplicht. Daarom was het ook een vraag geen bevel ofzo. Sorry schatje, niet zo dominant doen eh!. |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, leugenaars kunnen soms agressief uit de hoek komen als je ze met hun eigen onzin confronteert. Best niets van aantrekken.
|
![]() |
![]() |
#158 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling