Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 16 november 2011, 20:30   #141
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Ik kan hier moeilijk een tegenargument op verzinnen.

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111116_073

Ach een fait-divers. Jean-Luc Dehaene beweerde ooit (aanloop verkiezingen 2007, denk ik) meer affiniteit met het SP.A te hebben dan met de CD&V. Jean-Luc is natuurlijk geen blokker, het zou me verwonderen mocht het NV-A erg opgezet zijn met deze mededeling, laat staan een mogelijke transfer.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 november 2011 om 20:32.
4x10E6 is offline  
Oud 16 november 2011, 20:33   #142
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Demoniserenis jouw beroep zeker???
Gelooft u dan zelf dat er slechts 10% Blokkers racisten zijn? Kom nu, toch een beetje serieus blijven.
Het Oosten is offline  
Oud 16 november 2011, 20:42   #143
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Demoniserenis jouw beroep zeker???
Draai de zaken voor een keer toch niet om. Het blok haalde zijn grootste verkiezingsoverwinningen door een onverbloemd anti-vreemdelingen discours te brengen en niet door de Vlaamse kaart te trekken. Straks beweer je nog dat Zwarte Zondag een vlaamse overwinning zou zijn. Het aandeel racisten - laat ons een kat een kat noemen - onder de blokkers is/was zeker geen 10% maar gegarandeerd een veelvoud ervan. Contrarie als blokkers en jij zijn, hoeven de blokkers en jij zich daar niet over te schamen, integendeel de blokkers, vlaams-populisten en jij zouden daar 'fier' op moeten zijn en zouden daar resoluut mee moeten uitpakken in plaats van zich achter een leeuwenvendel te verstoppen. Wees racist en wees daar toch fier op. Bij de Walen hebben blokkers en vlaams-populisten alvast een makkelijke prooi gevonden.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 16 november 2011 om 20:44.
4x10E6 is offline  
Oud 16 november 2011, 20:49   #144
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Draai de zaken voor een keer toch niet om. Het blok haalde zijn grootste verkiezingsoverwinningen door een onverbloemd anti-vreemdelingen discours te brengen en niet door de Vlaamse kaart te trekken. Straks beweer je nog dat Zwarte Zondag een vlaamse overwinning zou zijn. Het aandeel racisten - laat ons een kat een kat noemen - onder de blokkers is/was zeker geen 10% maar gegarandeerd een veelvoud ervan. Contrarie als blokkers en jij zijn, hoeven de blokkers en jij zich daar niet over te schamen, integendeel de blokkers, vlaams-populisten en jij zouden daar 'fier' op moeten zijn en zouden daar resoluut mee moeten uitpakken in plaats van zich achter een leeuwenvendel te verstoppen. Wees racist en wees daar toch fier op. Bij de Walen hebben blokkers en vlaams-populisten alvast een makkelijke prooi gevonden.
Heb je een bronnetje om mij te overtuigen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 20:53   #145
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
[/b]

Laat me stellen dat het getuigt van superpopulisme om mij in een racistisch hokje te willen duwen! Ik ga dagelijks met mensen van verschillende origine om en daar is geen enkele die er ook maar zou aan denken om mij zo te catalogeren! En ik pamper ze nochtans niet!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 16 november 2011 om 21:07.
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 21:03   #146
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
het was nochtans de neus van het s-pa die onlangs hardop aan het 'nadenken' was wanneer de zwarte kindjes van school gestuurd gaan worden.
Ranzig discours als je het ons vraagt
Gelukkig heeft vriend Bart daar terstond een no passeran tegenover geplaatst.
Zou hij daarom dat mes in zijn rug gekregen hebben van zijn beste vriendin?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 november 2011 om 21:21.
born2bewild is offline  
Oud 16 november 2011, 21:25   #147
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
het was nochtans de neus van het s-pa die onlangs hardop aan het 'nadenken' was wanneer de zwarte kindjes van school gestuurd gaan worden.
Ranzig discours als je het ons vraagt
Gelukkig heeft vriend Bart daar terstond een no passeran tegenover geplaatst.
Zou hij daarom dat mes in zijn rug gekregen hebben van zijn beste vriendin?
Het zal wel aan mij liggen hoor maar kan je dit even vertalen in iets wat begrijpelijk is?
Oud 16 november 2011, 21:25   #148
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Het zal wel aan mij liggen hoor maar kan je dit even vertalen in iets wat begrijpelijk is?
Neen aangezien het aan u ligt. Ik kan u niet helpen

Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 november 2011 om 21:26.
born2bewild is offline  
Oud 16 november 2011, 21:26   #149
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Neen aangezien het aan u ligt. Ik kan u niet helpen
Waarvoor dank...
Oud 16 november 2011, 21:46   #150
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vito, dit is op zijn zachts gezegd een 'smerig' postje en ... dat weet je zelf ook!
Prove me wrong...
Vito is offline  
Oud 16 november 2011, 21:53   #151
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Prove me wrong...
Dat ondertoontje van 'onbetrouwbaarheid' schiet bij mij in het verkeerde keelgat Wat doet je beweren dat ik de weddenschap niet zou nakomen en Pietje wel? Of is het gewoon een vooroordeel?

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 16 november 2011 om 21:53.
Bokkenreyder is offline  
Oud 16 november 2011, 23:15   #152
BWarrior

BWarrior's schermafbeelding

Standaard

De N-VA is een stelletje achterlijke boerenkinkels, wiens enige betrachting het is om een paar provincies los te scheuren van een reeds zeer klein land. De andere partijen zijn zo mogelijk nog grotere imbecielen door de taalracisten Bart Di Rupo en Elio De Wever achterna te lopen.
BWarrior is offline  
Oud 16 november 2011, 23:15   #153
born2bewild
Banneling

Standaard

taalracisten

vergeet uw scherm niet af te vegen he jonkske

Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 november 2011 om 23:16.
born2bewild is offline  
Oud 16 november 2011, 23:19   #154
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
De N-VA is een stelletje achterlijke boerenkinkels, wiens enige betrachting het is om een paar provincies los te scheuren van een reeds zeer klein land. De andere partijen zijn zo mogelijk nog grotere imbecielen door de taalracisten Bart Di Rupo en Elio De Wever achterna te lopen.
Dan is het duidelijk: er is maar één 'fatsoenlijke' partij: de PS!

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 17 november 2011, 00:30   #155
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stel je je die vraag ook voor ex-VB'ers die voor de traditio's stemmen? Of loop je gewoon mee in het vunzige discours waarmee de belgicisten het Vlaams-nationalisme willen besmeuren, omdat nu eenmaal populair (of moet ik zeggen populistisch) in belgo-gauchistische kringen klinkt?
Mwa,dat doet ze uiteraard niet,zo kennen we ze wel,daarom staat zij bij mij nét in een cordon sanitaire,alléén spijtig dat de quotes daar niet mee onder vallen...

Neem nu bijvoorbeeld de volgende,Ivo Meyen,van het Vlaams Belang naar de tseefjes overgelopen,en prompt 3 mandaten ter beschikking heeft gekregen...

Zolang ze maar niet naar de N-VA gaan mag dat blijkbaar zonder dat de linkiewinkies er groot theater van maken...

De frustratie is hier bij bepaalde personen duidelijk aan de erg hoge kant...

Citaat:
MEISE - De overstap van Ivo Meyen van Vlaams Belang naar de CD&V zindert nog na. Voor uittredend waarnemend voorzitter van de Meisese VLD-afdeling Lucianus Van Rompaey heeft de CD&V met de steun van Groen! het fameuze cordon rond het Vlaams Belang doorbroken.
Het Vlaams Belang is bij monde van Jorgen Noens blij dat de Meyen de rangen van de Vlaams-nationalistische partij heeft verlaten.

,,Tijdens de gemeenteraad heeft CD&V drie mandaten geschonken aan Ivo Meyen'', zegt Jorgen Noens. ,,Hij kreeg met de steun van de drie Groen!-schepenen drie goed betaalde mandaten. Zo mag hij zetelen in de algemene vergaderingen van INCOVO, van HAVILAND en van IBE, IBG en SIBELGAS'.

http://rogerheyvaert.be/index.php?op...:2007&Itemid=9
Svennies is offline  
Oud 17 november 2011, 00:31   #156
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het steekt precies,tijd voor uw pillekes Bruno....
Svennies is offline  
Oud 17 november 2011, 00:38   #157
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je uw landje Belgie wil blijven behouden moet je vooral dergelijke debiele parlé blijven uithalen.

AUB, zeg nu eens eerlijk door wie je wordt betaald om de forumclown uit te hangen?

Laatst gewijzigd door giserke : 17 november 2011 om 00:40.
giserke is offline  
Oud 17 november 2011, 01:09   #158
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar als het gaat over een publieke persoon (en dat was Van Hecke), verwacht men wel eerlijkheid van die persoon.
Hier sé,wéér een om in te kaderen...

Natuurlijk geldt dit uitsluitend en alléén voor van Hecke als publiek persoon,en van uiteraard de héle N-Va als politieke partij...

Al de rest van het politieke firnament krijgt hierbij dus volledige historische vrijstelling aangezien zij met zijn allen al decennia lang bewezen hebben dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn met daarbij Verhofstadt,Martens en Dehaene op kop om toch maar in het zitje aan de wetstraat 16 te mogen plaatsnemen...
Svennies is offline  
Oud 17 november 2011, 02:39   #159
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Het ultieme bewijs dat N-VA extremistische onverantwoordelijke asociale vettige frietenvretende verzuurde racistische nazistische zionistische marionetten van het grootkapitaal zijn! Ze hebben bij deze hun lot bezegeld voor de komende verkiezingen!

Ofte hoe deze draad volledig kan samengevat worden als: "wie een hond wil slaan vindt licht een stok".
mkb is offline  
Oud 17 november 2011, 05:43   #160
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Frank heeft groot gelijk. Ik heb enkele maanden geleden al de overstap gemaakt van het VB naar NVA. Niet uit onvrede met het VB maar omdat het weer maar eens duidelijk is dat er met de kiesuitslag aan Vlaamse kant totaal geen rekening gehouden is. Vlaanderen heeft (centrum)rechts gestemd en zal door een minderheid vertegenwoordigd worden in een links tot extreem links beleid. Als we voor eens en altijd het Waalse juk willen afgooien zullen we moeten een Vlaams nationalistische partij aan de macht brengen en dit kan alleen maar door alle stemmen te bundelen zowel komende van het VB, LDD, CD&V en OVld. We moeten het stempercentage van NVA boven de 50% tillen. Het establishment zal dan welliswaar nog van alles proberen maar dan kunnen ze er echt niet meer langs. Dus mijn advies is hetzelfde als dat van Frank: STEM NVA
Ik stem voor het origineel Vlaams Belang en niks anders. Heb ooit het Volksunie spektakel meegemaakt en zal mij geen tweede keer laten vangen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be