![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ikzelf vind het een beetje onzinnig om zich vragen te stellen omtrent het door de door u vermelde forumdeelnemer gestelde, wat het ook weze. Uit waanzin valt geen logica te puren, zoals één mijner mentoren mij ooit verzekerde. Weliswaar luidt, zoals u weet, een Frans gezegde “il n'est pire aveugle que celui qui ne veut pas voir", maar wil van mij aannemen dat zelfs de beste wil ter wereld niet kan volstaan om iets te zien wat er niet is. De enige vraag die men zich bij de uitlatingen van voormelde forumdeelnemer kan stellen heeft niets met blindheid en/of de wil tot zien te maken. Ze heeft te maken met de vaststelling dat een aperte karakter- en gedragsstoornis waarvan ik u de gedetailleerde omschrijving in de psychiatrie zal besparen, kennelijk in delen van Belgisch Limburg niet afdoend wordt behandeld. |
|
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil ?"
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Verwijt de pot de ketel voor de miljoenste keer.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In tegendeel zelfs: misschien is die dienstverlening zelfs zo efficiënt dat kompleet waanzinnige ijlkoppen zich zonder enige gêne durven profileren op een publiek forum.