Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 december 2011, 18:32   #141
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Beloftes maken schuld en die schuld zal duur betaald worden. Alleen een mirakel kan hun nog redden. Ik denk niet dat ze op een messias als jij zitten te wachten. Platbroeken zijn dat diegenen die nu al kartels aan het vormen zijn? Het zijn maar gemeenteraadsverkiezingen hoor. Ik zie daar de N-VA nog niet direct doorbreken of ontvangen ze daar andere signalen? Ik stel wel vast dat je hier met de minuut nieuwe vrienden maakt.
Platbroeken zijn zij die aan de kant blijven staan en hopen en bidden dat het boeltje vanzelf in mekaar zakt, maar zelf geen poot uitsteken.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 18:33.
Het Oosten is offline  
Oud 14 december 2011, 18:33   #142
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ja ja, we kennen u ondertussen. U plakt op iedereen die u tegenspreekt het etiket 'leugenaar' op. En dus, nu is Alexander De Croo weer de leugenaar.

Maar u hebt pech, want braaf Wouterke Beke zei eigenlijk maar precies hetzelfde.

Het ernstig vermoeden rijst dus, dat het het NVA-partijslaafje Disteltje is, die hier hier deftig aan het liegen is.
Volgens die 2 helden van u ging er een groei zijn van 5% aan de inkomstenbelasting. Gelooft u dat nog steeds of steekt uw hoofd nog steeds in de grond zoals een struisvogel.
U weet toch die 5% die er volgens hen voor gaat zorgen dat Vlaanderen niet verarmt. Geen 5% dus wel verarming in vlaanderen. En zeg maar gedag tegen uw begroting, die is totaal achterhaald.
stuyckp is offline  
Oud 14 december 2011, 18:34   #143
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Platbroeken zijn zij die aan de kant blijven staan en hopen en bidden dat het boeltje vanzelf in mekaar zakt, maar zelf geen poot uitsteken.
U vervalt in uw oude gewoontes, er is van argumenten niets meer te bespeuren. Jammer, ik die dacht dat u aan de beterhand was, ik had beter moeten weten.
stuyckp is offline  
Oud 14 december 2011, 18:37   #144
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Beloftes maken schuld en die schuld zal duur betaald worden. Alleen een mirakel kan hun nog redden. Ik denk niet dat ze op een messias als jij zitten te wachten. Platbroeken zijn dat diegenen die nu al kartels aan het vormen zijn? Het zijn maar gemeenteraadsverkiezingen hoor. Ik zie daar de N-VA nog niet direct doorbreken of ontvangen ze daar andere signalen? Ik stel wel vast dat je hier met de minuut nieuwe vrienden maakt.
He just a lonely boy, lonely en blue...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 14 december 2011, 18:39   #145
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Volgens die 2 helden van u ging er een groei zijn van 5% aan de inkomstenbelasting. Gelooft u dat nog steeds of steekt uw hoofd nog steeds in de grond zoals een struisvogel.
U weet toch die 5% die er volgens hen voor gaat zorgen dat Vlaanderen niet verarmt. Geen 5% dus wel verarming in vlaanderen. En zeg maar gedag tegen uw begroting, die is totaal achterhaald.
Begrotingen zijn schattingen, ramingen. Ramingen die regelmatig moeten worden bijgestuurd. Daarom zijn er ook de begrotingscontroles slimme. Zeker in onze woelige economische tijden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 18:39.
Het Oosten is offline  
Oud 14 december 2011, 18:40   #146
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja ja, we kennen u ondertussen. U plakt op iedereen die u tegenspreekt het etiket 'leugenaar' op. En dus, nu is Alexander De Croo weer de leugenaar.
Onzin, ik noem mensen die liegen leugenaar. Mensen zoals jij.

Citaat:
Maar u hebt pech, want braaf Wouterke Beke zei eigenlijk maar precies hetzelfde.
Beke liegt inderdaad ook. We hebben de quote van De Croo junior en senior. Dat jij die wenst te negeren (en dan nog komt preken over zelectief lezen), zegt genoeg over jou, en jouw totaal gebrek aan intellectuele eerlijkheid.

Wat De Croo en Beke achteraf voor show opvoerden, is irrelevant. De Croo had zich toen al versproken en probeerde zich eruit te praten zoals een crimineel die blijft beweren dat hij onschuldig is.

Citaat:
Het ernstig vermoeden rijst dus, dat het het NVA-partijslaafje Disteltje is, die hier hier deftig aan het liegen is.
Het vermoeden rijst dus dat jij zowat de meest achterbakse leugenaar van het forum bent.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 december 2011, 18:45   #147
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Onzin, ik noem mensen die liegen leugenaar. Mensen zoals jij.

Beke liegt inderdaad ook. We hebben de quote van De Croo junior en senior. Dat jij die wenst te negeren (en dan nog komt preken over zelectief lezen), zegt genoeg over jou, en jouw totaal gebrek aan intellectuele eerlijkheid.

Wat De Croo en Beke achteraf voor show opvoerden, is irrelevant. De Croo had zich toen al versproken en probeerde zich eruit te praten zoals een crimineel die blijft beweren dat hij onschuldig is.

Het vermoeden rijst dus dat jij zowat de meest achterbakse leugenaar van het forum bent.
Iedereen liegt dus, behalve u en De Wever. Typische reactie van een partijslaafje zoals u. Uw gedrag is dan ook eigen aan aanbidders van politieke idolen van uw slag.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 18:47.
Het Oosten is offline  
Oud 14 december 2011, 18:46   #148
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Begrotingen zijn schattingen, ramingen. Ramingen die regelmatig moeten worden bijgestuurd. Daarom zijn er ook de begrotingscontroles slimme. Zeker in onze woelige economische tijden.
Tuurlijk mijn beste,
Als mijn planningen, er zo ver naast zitten als bij de huidige begroting dan kan ik het gaan uitleggen.
De begroting is opgesteld terwijl men al goed wist dat de groeicijfers veel te optimistisch waren. Derhalve kom je er niet met simpele bijsturingen een complete redesign is aangewezen.
Daar komt nog bij dat er elementen in de begroting zitten die gewoon niet kloppen. Dat geld van electrabel bvb. Schrijf dat maar lekker op uw buik. Je gaat geen 500 miljoen euro zien, en als je ze al zou zien dan wordt ze netjes doorgerekend aan de klant. Om voor de zoveelste keer te bewijzen dat we inderdaad te doen hebben met een belastingsregering.

Al die mensen die nu bij hoog en bij laag beweren dat het geen belastingsregering is mogen mijn, en al degenen die het met mij eens zijn over die belastingsregering, stijgende belastingen betalen. Als je het werkelijk gelooft mag dat toch geen probleem zijn he systemeke.
Ik denk dat u buiten westen gaat liggen van de kosten.
stuyckp is offline  
Oud 14 december 2011, 18:47   #149
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:

En als ze niet aan de kant gaan staan, zullen de postjespakkers wel zorgen dat ze aan de kant zullen staan of wat? Het was eigenlijk niet echt een antwoord op mijn vraag. Het lijkt verdacht veel op stokken in de wielen steken uit angst of een slecht geweten.

Laatst gewijzigd door Jakko : 14 december 2011 om 18:59.
Jakko is offline  
Oud 14 december 2011, 18:48   #150
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Iedereen liegt dus, behalve u en De Wever. Typische reactie van een partijslaafje zoals u. Uw gedrag is dan ook eigen aan aanbidders van politieke idolen van uw slag.
Ik meen hier zowaar een nieuwe Calimero te ontwaren.
stuyckp is offline  
Oud 14 december 2011, 18:49   #151
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen liegt dus, behalve u en De Wever.
Dat is niet wat er staat, achterbakse leugenaar.

Citaat:
Typische reactie van een partijslaafje zoals u. Uw gedrag is dan ook eigen aan aanbidders van politieke idolen van uw slag.
Typische woordverdraaiing van een forumtrol zoals jij.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 december 2011, 18:55   #152
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Tuurlijk mijn beste,
Als mijn planningen, er zo ver naast zitten als bij de huidige begroting dan kan ik het gaan uitleggen.
De begroting is opgesteld terwijl men al goed wist dat de groeicijfers veel te optimistisch waren. Derhalve kom je er niet met simpele bijsturingen een complete redesign is aangewezen.
Daar komt nog bij dat er elementen in de begroting zitten die gewoon niet kloppen. Dat geld van electrabel bvb. Schrijf dat maar lekker op uw buik. Je gaat geen 500 miljoen euro zien, en als je ze al zou zien dan wordt ze netjes doorgerekend aan de klant. Om voor de zoveelste keer te bewijzen dat we inderdaad te doen hebben met een belastingsregering. Al die mensen die nu bij hoog en bij laag beweren dat het geen belastingsregering is mogen mijn, en al degenen die het met mij eens zijn over die belastingsregering, stijgende belastingen betalen. Als je het werkelijk gelooft mag dat toch geen probleem zijn he systemeke.
Ik denk dat u buiten westen gaat liggen van de kosten.
We komen met een regering die 13 miljard moet zien te vinden . En als u nu denkt dat u niet, maar alleen uw buren zullen moeten bijdragen, koop u dan maar vlug nog een nieuwe fiets.
Het Oosten is offline  
Oud 14 december 2011, 18:57   #153
summer of 69
Vreemdeling

summer of 69's schermafbeelding

Standaard

Dit soort forum is totaal oninteressant aan het worden. Een klankbord voor gefrustreerden, egoisten, en kortzichtigen die aan hun eigen bekrompenheid willen ontsnappen door zich Vlaming te noemen. Bart De Wever is daar de vaandeldrager van. Vlamingen zijn heus wel veel inteligenter, solidair, en visionair. Terwijl de echte politiekers en burgers zich zorgen maken over de toekomst van Europa, zitten jullie hier alle het vermeend kwaad en onrecht dat jullie zogezegd aangedaan wordt aan de Walen te verwijten. Het schoolvoorbeeld van de strategie van de gemeenschappelijke vijand. Alsof Vlaanderen zoveel beter zou zijn zonder Wallonie. Ik hoop dat De Wever en zijn o zo gevreesde achterban snel terug keren naar hun cafes en feestzalen om bier te drinken en heldhaftige liedjes te zingen en dat ze de rest van Vlaanderen gerust laat. De Wever heeft heel veel mensen om de tuin geleid met zijn grote beloften maar heeft er uiteindelijk NIETS van terecht gebracht. Nu zit hij verongelijkt in een hoekje van de speeltuin scheldwoorden te schreeuwen naar zij die uiteindelijk weigerden volgens ZIJN spelregels te spelen. Het ultieme bewijs dat de man een beetje latijn kent maar uiteindelijk geen diepgang heeft. Gelukkig interesseert de buitenlandse pers zich niet in De Wever want dan zou onze rating nog een stuk verder wegzakken. Het was grappig hoe in Terzake een vermaard Nederlands politicus moest bekennen dat hij Bart De Wever eigenlijk niet kende (lees geen interesse had voor de man). God zij dank.
summer of 69 is offline  
Oud 14 december 2011, 18:59   #154
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
We komen met een regering die 13 miljard moet zien te vinden . En als u nu denkt dat u niet, maar alleen uw buren zullen moeten bijdragen, koop u dan maar vlug nog een nieuwe fiets.
Waarom kwam ze dan niet met een begroting waar 13 miljard in gevonden werd ? Vanwaar uw 13 plots ? Ze zochten slechts 11,4. Ze hadden moeten zoeken naar 14, minstens.
En ik noem het een belastingsregering omdat er onvoldoende bespaard wordt.
stuyckp is offline  
Oud 14 december 2011, 19:03   #155
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door summer of 69 Bekijk bericht
Dit soort forum is totaal oninteressant aan het worden. Een klankbord voor gefrustreerden, egoisten, en kortzichtigen die aan hun eigen bekrompenheid willen ontsnappen door zich Vlaming te noemen. Bart De Wever is daar de vaandeldrager van. Vlamingen zijn heus wel veel inteligenter, solidair, en visionair. Terwijl de echte politiekers en burgers zich zorgen maken over de toekomst van Europa, zitten jullie hier alle het vermeend kwaad en onrecht dat jullie zogezegd aangedaan wordt aan de Walen te verwijten. Het schoolvoorbeeld van de strategie van de gemeenschappelijke vijand. Alsof Vlaanderen zoveel beter zou zijn zonder Wallonie. Ik hoop dat De Wever en zijn o zo gevreesde achterban snel terug keren naar hun cafes en feestzalen om bier te drinken en heldhaftige liedjes te zingen en dat ze de rest van Vlaanderen gerust laat. De Wever heeft heel veel mensen om de tuin geleid met zijn grote beloften maar heeft er uiteindelijk NIETS van terecht gebracht. Nu zit hij verongelijkt in een hoekje van de speeltuin scheldwoorden te schreeuwen naar zij die uiteindelijk weigerden volgens ZIJN spelregels te spelen. Het ultieme bewijs dat de man een beetje latijn kent maar uiteindelijk geen diepgang heeft. Gelukkig interesseert de buitenlandse pers zich niet in De Wever want dan zou onze rating nog een stuk verder wegzakken. Het was grappig hoe in Terzake een vermaard Nederlands politicus moest bekennen dat hij Bart De Wever eigenlijk niet kende (lees geen interesse had voor de man). God zij dank.
Bedankt voor je bijdrage Herman Brusselmans!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 14 december 2011, 19:07   #156
De Brabander
Minister-President

De Brabander's schermafbeelding

Standaard

De debatten in de Senaat zijn nog nooit zo leuk geweest als vandaag. Reden te meer om de Senaat te behouden zoals hij vandaag is. Paradoxaal genoeg krijgt de Senaat weer veel belangstelling ("belang" had hij altijd al) dankzij de N-VA.
Oud 14 december 2011, 19:08   #157
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door summer of 69 Bekijk bericht
Een kleine hint: het komt nooit geloofwaardig over wanneer iemand gepercipieerde veralgemeende verwijten komt aanklagen door gebruik te maken van veralgemeende verwijten.
Distel is offline  
Oud 14 december 2011, 19:11   #158
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Een kleine hint: het komt nooit geloofwaardig over wanneer iemand gepercipieerde veralgemeende verwijten komt aanklagen door gebruik te maken van veralgemeende verwijten.
Zoals het verwijt 'leugenaar'. U doet uzelf hier goed de das om partijslaafje.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2011 om 19:16.
Het Oosten is offline  
Oud 14 december 2011, 19:16   #159
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een schatting van 5% stijging in de inkomstenbelasting per jaar en dat 20 jaar lang is geen raming, het is een flagrante leugen. Dat negeer je voor de zoveelste keer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 14 december 2011, 19:17   #160
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals het verwijt 'leugenaar'. U doedt zichzelf hier goed de das om partijslaafje.
Heb je intussen al antwoord op de uitspraken van De Croo Jr en Sr die bewijzen dat ze Dewever lieten vallen? Nee? Jammer toch. Maar dan toch blijven beweren dat Dewever zelf is opgestapt zijn dan wel leugens. En dat maakt van jou een leugenaar.
Distel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be