![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Schepen
|
![]() Geen "vele bewijzen". Wat we tegenkomen zijn vervalsingen, bedrog, fraude en dergelijke onethische materie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Welke planeet leven jullie (pro-)Armeense volgelingen eigenlijk? (dat Hitler-citaat is zo'n voorbeeld van vervalsingen en fraude waarover ik eerder heb gehad) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als er dan weer een aardbeving is, dan laten ze liever hun eigen bevolking dood gaan dan dat ze hulp moeten aanvaarden. Echt achterlijk dat land, net zoals zovelen in die regio. Nog een geluk dat ze hier niet te dichtbij liggen, zou gevaarlijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Lokaal Raadslid
|
![]() PS , ik ben reeds 2x in Turkije geweest en wou komend jaar naar Egypte gaan, maar puur uit principe zal ik mijn geld wel elders op doen. Westerse toeristen zijn daar toch niet meer welkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg het eens, wij zijn benieuwd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Ik zet geen voet meer in moslimlanden. Als blanke westerling moet je daar veel te veel op je tellen passen, en voor zulke zever ga ik niet op vakantie ergens.
Laatst gewijzigd door den dinges : 1 januari 2012 om 01:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien, het feit dat ik erken dat er een Armeense genocide heeft plaatsgevonden maakt me niet pro. U gaat blijkbaar graag over tot dat soort zwart-wit denken. Ga nu maar in een hoekje wat mokken dat de boze buitenwereld uw fabeltjes maar niet wil geloven. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 1 januari 2012 om 03:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En dat van de aardbeving, hoe kom je erbij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Daar jij met dit cijfer aankomt, daag ik je uit om dat met een solide bron te onderbouwen. Verder daag ik je uit om bewijzen voor een genocide te overleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als je een Armeense genocide erkent, adviseer ik je om de bewijzen goed na te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.mega.nu:8080/ampp/rummel/sod.chap5.htm knock yourself out
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Wat is jouw (politieke) motivatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Een genocide is een genocide - als de Turkskes echt bij de EU willen, dan zullen ze minstens het bestraffen van de aanklagers van die genocide moeten opgeven. Misschien wordt hun trots gespaard en moeten ze de genocide niet officieel erkennen....
Maar ik zet 10000€ in dat ze niet in de EU komen met een volwaardig statuut |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Omdat onze Vlaamse/Europese media hierover niet bericht :
http://www.tert.am/en/news/2012/01/01/erdoghan/ Representatives of Turkic peoples living in Saint Petersburg, Russia, are highly critical of the French National Assembly for approving a bill criminalizing denial of the Armenian Genocide.http://www.tert.am/en/news/2012/01/01/turks/ Om dit te begrijpen moeten we er nu een kaart bijnemen van de Zuid-Kaukasus, en opzoeken wat de relaties zijn tussen Turkije, Azerbeidzjan, Nagorno-Karabach en Armenië. Laatst gewijzigd door artisjok : 1 januari 2012 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() Het ontkennen van de Armeense genoice is het zelfde als het ontkennen van de Holocaust. Van mij mag je want achterlijkheid is er niet om te verbieden maar om mee te lachen.
|
![]() |
![]() |