![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die rotkinderen wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jongere vrouwen alleen als ze mij bevallen Ze brengen trouwens meestal al kindjes mee Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2012 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() - Zoiets, kinderen zijn (volgens de bijbel) een geschenk/gunst van God.
Behold, children are a heritage from the LORD, the fruit of the womb a reward. Like arrows in the hand of a warrior are the children of one’s youth. Blessed is the man who fills his quiver with them! He shall not be put to shame when he speaks with his enemies in the gate. (Psalms 127:3-5 ESV) He gives the barren woman a home, making her the joyous mother of children. Praise the LORD! (Psalms 113:9 Holy Bible ESV) - Kinderen zijn ook een voorbeeld van geloof in Jezus of God. And calling to him a child, he put him in the midst of them and said, “Truly, I say to you, unless you turn and become like children, you will never enter the kingdom of heaven. Whoever humbles himself like this child is the greatest in the kingdom of heaven. “Whoever receives one such child in my name receives me, but whoever causes one of these little ones who believe in me to sin, it would be better for him to have a great millstone fastened around his neck and to be drowned in the depth of the sea. (Matthew 18:2-6 ESV) “See that you do not despise one of these little ones. For I tell you that in heaven their angels always see the face of my Father who is in heaven. (Matthew 18:10 ESV) - Maar je moet kinderen ook wel disciplineren, anders kunnen ze inderdaad uitgroeien tot (verwende) ettertjes zonder manieren. Discipline your son, and he will give you rest; he will give delight to your heart. (Proverbs 29:17 ESV) EDIT: misschien was dit wel een apart topic waard in een ander subforum. ![]() Laatst gewijzigd door Mam : 7 januari 2012 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met alle respekt als ik kijk naar jongens die in een eenoudergezin zijn opgegroeid, en de vader zijn verantwoordelijkheid niet gaf, dan zie ik een bovengemiddeld aantal mislukkelingen. Arbeidsongeschikt thuis op de bank zitten, joint roken, en enkel relaxt zijn als er een pil in zit. Bovenal/vaak hun woede niet getemperd kunnen inhouden. En zo kan ik nog wel doorgaan. Scheiden is voornamelijk een luxe probleem, de meer we ons kunnen veroorloven, en de meer sociale zekerheden er zijn, de meer er gescheiden gaat worden. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 7 januari 2012 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() @Mam
DE Bijbel,ja De manier waarop we kinderen maken is ook een geschenk van God ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Seks (binnen een huwelijk voor God) is niet enkel een manier van voortplanting, maar ook een bron van genot en geluk voor de partners. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik dacht dat de bijbelbelt-marchands alleen de kinderproductie goed rekenden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik vloog vele malen per jaar overigens, vermits mijn vader gedeeltelijk in het buitenland werkte. Zonder gedoe.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest hij/ zij een braaf, lief kind geweest zijn, en vandaag een vervelende volwassene, is hij /zij hard veranderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een bizarre opmerking. Kinderen komen voort uit het welzijn van hun ouders, niet andersom.
Bovendien blijven in vele culturen* de ouders tot hoge leeftijd de kinderen ondersteunen, niet andersom. * en al zeker in onze Westerse pampermaatschappij waar het gevoerde beleid het sowieso socio-economisch al voor de kinderen verbrod heeft.
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn moeder legt zich meer toe op intelligente psychologische (bege)leiding. Het heeft gewerkt.
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bemoei me met niemands zaken. Met niemand.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN