![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Ge kent er niks van. Als txiki links is en in vlaanderen woont. Mag hij toch voor een splitsing zijn zeker wat zit je toch te bazelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Pardon, wie gaat dat doen ?
Alleen het VB is voor een onmiddelijke splitsing. Ik denk dat je de standpunten van de N-VA niet goed kent. Toch maar eens die nota van De Wever eens lezen want je kent er duidelijk niet veel van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dalrymple daar wordt niet met gedweept er wordt naar geluisterd, dat is een groot verschil met dwepen. Jij zoekt in elk klein detail een reden om op N-VA in te hakken. Je bent links, en dat is ok, N-VA is centrum rechts en dat is ook ok. Maar je moet een beetje realistisch blijven en je overdrijft in uw anti N-VA argumenten. De zaken zijn niet zo zwart-wit. Ik denk dat je niet zoveel weet van de N-VA. Ze zijn niet tegen solidariteit bvb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betreur het dat er een achteruitgang is van het debat op dit forum. Dit is wel een tijdje beter geweest. Tegenwoordig wordt er enkel op de man geschoten en wordt er geen argumentatie meer gevoerd. Als je dat een "kromme uitspraak" vind dan kan je misschien zelf gelijk hebben. Als je het echter bij je eigen gelijk wil houden blijf dan lang en gelukkig leven in je eigen bekrompen wereldje.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gedacht !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PS is dus verre van incompetent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsjeblief zeg, dat deze eerste eens aan zijn taaltje werkt. Hij kan geen letter uitspreken zonder dat hij zijn Limburgs accent in de verf moet zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan hij het beste kiezen voor de Sp.a en voor zijn linkse Vlaams kamaraardje Bert Ancieaux en consoorten.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je beter eens het belang van de voorstelling van Plan B in de pers au serieus neemt.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is op u niet van toepassing. Veel argumenten heb ik van u de laatste tijd ook niet gezien. Vroeger viel het nog mee maar de laatste tijd ben je vervallen in een vervelend getrol. Je bent altijd een 2 gezicht geweest, je bent wel degelijk tegen de N-VA, maar doet je soms voor alsof je voor bent. Of je durft het zelfs aan om mij te beschuldigen van N-VA bashing, terwijl ik wel degelijk een partijkaart heb en jij niet. Het is een kromme uitspraak ook omdat er van u geen argumenten zijn gekomen. Zelfs txiki die in mijn ogen vrij gematigd en verstandig is moet van u al niet meer weten, en dat heb je volledig aan jezelf te danken, je mag er heel trots op zijn. Ik weet niet of een links vlaams nationalistisch alternatief leefbaar is in Vlaanderen. Dat is het wel geweest, maar dat is volledig kapot gemaakt door het opportunisme van Anciaux. Ik ben zelf centrum rechts. Ik wil helemaal mijn wil niet opdringen aan iemand die links is. Dat lukt toch niet, en omgekeerd ook niet. Maar ik kan wel luisteren naar de standpunten, ermee in debat gaan en er hopelijk wat van leren. Maar uw links rechts tegenstelling zoals je ze hier vandaag hebt geponeerd bewijst dat je amper in staat bent om te weten wat juist links en rechts is. Laat staan dat je de grijze zonen die in het midden zweeft kan identificeren. Sommige maatregelen zijn gewoon gezond verstand en niet noodzakelijk links of rechts. En jij moet nu eens leren om een eigen standpunt in te nemen en dat consequent aan te houden in plaats van warm en koud te blazen. Dat wordt niet gewaardeerd en zelfs al zou je een zinvolle post bijdragen, gaat daar al sowieso met een scheef oog naar gekeken worden. Het is weer van vive. Wat gaat het nu weer zijn. Dus in plaats van over de kwaliteit van het forum te zagen zou ik als ik u was met uzelf beginnen. Ik heb mij alvast zelf voorgenomen om niet te schelden en mij daarin niet te laten uitdagen. Ik heb mij daar in het verleden wel eens aan laten vangen. Zelfs al ben ik nooit zelf begonnen, die posts worden toch tegen je gebruikt, zonder de aanleiding ervan mee te posten. Laatst gewijzigd door stuyckp : 5 januari 2012 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *stelt vast dat Viveke zich niet goed in zijn vel voelt: zijn posts zijn steeds meer en meer doorspekt met zinloos venijn*
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tevens hun standpunten wat betreft migranten en het importeren ervan en de kosten die dat heeft teweeggebracht bewijzen incompetentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |