Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 januari 2012, 00:41   #141
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Eigenlijk is het zéér simpel : allochtonen zijn in grotere mate betrokken bij misdaden en gewelddaden dan de autochtonen ( toch percentsgewijze ), en nemen eveneens meer plaats in de gevangenis dan de gemiddelde autochtoon.
Hoe jij je ook kronkelt om ze te verdedigen...
Zeggen dat het is omdat ze arm zijn trekt op niets als uitleg, anders zouden �*lle arme mensen misdadigers zijn, en dat is niet zo.
Dus moet het aan iets anders liggen...
Eigelijk is het nog simpler....

Hoe je ook blijft kronkelen...
Nergens ontken ik dat hoge percentage, verdedig ik ze

Meer nog...
Je gaat voorbij aan het simpele feit dat procentueel genomen nog steeds de grootste groep mannen zijn.
Zeggen dat het ligt omdat het allochtonen zijn trekt op niks als uitleg anders zouden alle allochtoonse mannen misdadigers zijn.
Blijkbaar komt dat hoge percentage als een vaste constante steeds naar voor ... hier of eldes.
Het moet dus wel iets in het man-zijn zijn. ( maar ook weer niet volledig )
Waarom dat ge blijft kronkelen om mannen te blijven verdedigen is me een raadsel... tenzij
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2012, 00:43   #142
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat ze dat in Apenland België ook maar rap doen dan.
Volledig akkoord.
De volwassen mannier dan hé ... dus niet voorgestelde Apenland-VB manier van Peter Logghe
Oud 26 januari 2012, 00:44   #143
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, lach er maar mee, terwijl uw land & volk naar de verdoemenis gaat...
Walgelijk.
Door die mannen ?
Waar jij bijhoort ?

Schandalig is het !
Oud 26 januari 2012, 01:30   #144
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

@ Praha,

In geen enkele van je posts geef je gefundeerde weerlegging met links, integendeel, degene die ik geef laat je weg en in de plaats stel je...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
blablabla...Je niet van den onnozelen houden blablabla...
Ja, da's wel gemakkelijk zo. Lijkt wel een tic van links te zijn.
Maar kom, lees deze link dan eens en vertel me of ze zich hier ook zo van den onozele houden zoals 'anti-racisten' dat doen, mbt de islamitische verrijking die we hier zo genereus over ons heen krijgen:

http://www.exmoslim.org/islamisering%20in%20belgie.html
http://www.ex-moslim.nl/

Verhelderend, niet ?
Verklaart ineens ook een en ander, waarom er een meerderheid van allochtonen zit in onze gevangenissen en jeugdinstellingen.

Als je de mening van mij of andere islamcritici niet wenst te aanvaarden, no problemo, maar dan zal je toch een gefundeerde reden mogen ophoesten, om de kritiek van ex-moslims ook als onozel af te doen.

Good luck.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2012, 02:09   #145
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
@ Praha,

In geen enkele van je posts geef je gefundeerde weerlegging met links, integendeel, degene die ik geef laat je weg en in de plaats stel je...
Waarom zo ik ?
Het ging éénvoudigweg over het rapport van marion Van San waar gij van beweert dat het eenduidig een link zou leggen tussen criminaliteit en etnische afkomst.
Aan jou om dat dan ook aan te tonen.
Al wat ik zei dat dat huzarenstukje zou worden daar Marion zelve zei dat die link daaruit niet kan en mag getrokken worden en dat de rest van haar collega's haar rapport maar niks vonden.

In een notedop uit haar verdere onderzoek in opdracht van Verwilghen:
'Uit een analyse van die cijfers blijkt dat verschillende etnische groepen van jongeren zeer verschillend vertegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Turkse jongeren scoren relatief hoog bij geweldsdelicten, Oost-Europese relatief heel hoog bij diefstallen. Marokkaanse meisjes zijn dan weer opvallend afwezig in de criminaliteitscijfers.'

Waar zie jij nu die link dat criminaliteit en allochtoonse afkomst nu een feit zou zijn ?
of waarom niet...je tweede verweven statement...
Waar zie jij nu die link dat criminaliteit en islam-geloof nu een feit zou zijn ?

Citaat:
Ja, da's wel gemakkelijk zo.
En de tic van 'rechts' (ik zal je er even gemakkelijkshalve ook even bijrekenen zoals jij dat ook voor mij doet) moet dan wel zijn : afkomen met links die er niks mee te maken hebben en de omgekeerde bewijslast in het kamp van links leggen ?

Citaat:
Maar kom, lees deze link dan eens en vertel me of ze zich hier ook zo van den onozele houden zoals 'anti-racisten' dat doen, mbt de islamitische verrijking die we hier zo genereus over ons heen krijgen:

http://www.exmoslim.org/islamisering%20in%20belgie.html
http://www.ex-moslim.nl/

Verhelderend, niet ?
Verklaart ineens ook een en ander, waarom er een meerderheid van allochtonen zit in onze gevangenissen en jeugdinstellingen.
Zal ik zeker doen... maar je zal dan even geduld moeten hebben
ps. deed ik ondertussen al summier

Citaat:
Als je de mening van mij of andere islamcritici niet wenst te aanvaarden, no problemo, maar dan zal je toch een gefundeerde reden mogen ophoesten, om de kritiek van ex-moslims ook als onozel af te doen.

Good luck.
Ik zie nog steeds niet goed in wat dat te maken heeft met het rapport van Van San waarover het ging.

Voor de rest is er niet veel nieuws onder de zon sinds die tijd : er is niks dat wijst op die link
Het verband tussen etniciteit en criminaliteit is al sinds mensenheugenis keer op keer van hand gewezen door talloze onderzoeken.
Wat wel blijkt : criminaliteit wordt sterk verbonden met sociaal-economische achterstelling.
Maar ja ... als jij zonodig de mening van al die onderzoekers niet wenst te aanvaarden dan zal je toch heel gefundeerde redenen moeten afkomen.

ps. Ik zie in de loutere mening van islam-critici alvast geen gefundeerde redenen om de uitkomst van die talloze onderzoeken te verwerpen.
Het heeft er zelfs niks mee te maken... het ging jou ( en dat rapport ) immers over de vermeende link criminaliteit en etniciteit.

Je moet toch eens zonodig leren om het gewoon bij één issue te houden.

Laatst gewijzigd door praha : 26 januari 2012 om 02:27.
Oud 26 januari 2012, 07:16   #146
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Jamaar dat telt niet hé... want dan tref je ook autochtoonse mannen
Dat is inderdaad de grote spreidstand van onze racistische medebroeders (en zusters)
Oud 26 januari 2012, 07:17   #147
Alboreto

Standaard

Citaat:
Dat ze dat in Apenland België ook maar rap doen dan.
Misschien moeten we iedereen die België een Apenland vindt exporteren naar Afrika.
Oud 26 januari 2012, 07:19   #148
Alboreto

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is het zéér simpel : allochtonen zijn in grotere mate betrokken bij misdaden en gewelddaden dan de autochtonen ( toch percentsgewijze ), en nemen eveneens meer plaats in de gevangenis dan de gemiddelde autochtoon.
Het is nog veel simpler.

Mannen zijn in nog grotere mate betrokken bij misdaden en gewelddaden dan vrouwen, en nemen eveneens meer plaats in de gevangenis dan de gemiddelde vrouw.
Er is dus meer winst te halen in het preventief verwijderen van de man uit de maatschappij dan door hetzelfde te doen met de allochtoon.
Oud 26 januari 2012, 07:22   #149
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Het is wel grappig te zien hoe kritiek van een ex-katholiek snelsnel onder de mat geveegd wordt als wraak voor jeugdtrauma's, maar de kritiek van ex-mosilims als Grote Waarheid aanzien wordt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be