![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In alle geval door de vraag te stellen en met een duidelijke peoratieve betekenis het woord separatisme te gebruiken laat u volgens mij kleur zien. En als je werkelijk voor het voortbestaan bent van Belgie, dan is dat ok voor mij. U heeft toch recht op die mening of niet soms ? Maar doen alsof het niet waar is vind ik maar raar vooral omdat het tegendeel overduidelijk is voor iedereen hier op het forum. Als u zonder omwegen mag zeggen dat N-VA separatistisch is, dan mogen wij zonder omwegen stellen dat u een Belgicist bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja. Komaan jongen:
Citaat:
Typisch voor de houding van de Belgo-nationalisten tegenover de Vlamingen:"Bek dicht!". Heerlijk fascistisch! ![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 20 januari 2012 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die Vlaamse regering zitten voorlopig nog altijd mensen van de CD&V, de SP.a én de N-VA. Dat kan niemand ontkennen. Wie van deze mensen nu het totaalste gebrek aan anticipatie tentoon spreidt en daar het barst slechtst over communiceert is nog lang geen uitgemaakte zaak. We zouden daar eens een wetenschappelijk onderzoek rond moeten verrichten. Me dunkt dat we dat werk voor alle veiligheid het best kunnen uitbesteden aan een team wetenschappers van een ander continent, of zelfs van een andere planeet (we gaan er gemakshalve van uit dat ze daar zoiets als wetenschappelijk onderzoek kennen). Intellectuele eerlijkheid lijkt mij immers, ten andere en spijtig genoeg, voor de meeste mensen - ongeacht hun politieke overtuiging - te veel gevraagd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik terugvind, is dat Muyters op dat moment weinig zicht had op de impact van de overheveling van de fiscale aftrek voor hypothecaire kredieten. Wat mijns inziens toch iets anders is. Over de wederom nutteloze "tututut" kent u mijn mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat u het concept smiley niet machtig bent. Het geheel wordt overroepen. En ik zou zeggen het is verjaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 januari 2012 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- De vermeende leugen van Muyters - De hypotecaire aftrek Over dit laatste hebben we het nu, en daar zijn de feiten goed weergegeven door jurgen72 Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 januari 2012 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En lees eens wat er nog allemaal in die mail staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn de kranten die blijkbaar verward waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het gaat vooral om die vermeende leugen. Dat staat er zwart op wit in, ... maar met een smiley ernaast. Een vertrouwelijke mail bovendien. Als ik zeg dat mijn baas liegt in een mail betekent dit dan dat hij echt gelogen heeft ? Vooral als ik er een smiley naast zet. Dat betekent misschien dat ik hem zelf verkeerde info heb gegeven. Het blijft dubieus, hoe je het ook draait of keert. Waar ben je met uw onschuldig tot de schuld bewezen is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 20 januari 2012 om 16:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zou dit dan kunnen betekenen dat Muyters destijds uit collegialiteit de blunders van de toenmalige minister van Onderwijs heeft toegedekt? Als ze dan toch bezig zijn om te roepen om meer uitleg, waarom wordt er dan ook niet wat uitleg gevraagd over die overbenutting van kredieten door departement Onderwijs? Want het is dan toch niet Muyters die daar teveel geld heeft uitgegeven? Goed, hij heeft er misschien niet de waarheid over gezegd, iets verzwegen of gewoon onzorgvuldig geweest, maar wie is dan eigenlijk degene die teveel geld heeft uitgegeven? Niet Muyters. Muyters is degene die het niet gezegd heeft, niet degene die het gedaan heeft. Kan degene die teveel geld heeft uitgegeven ook eens op het matje geroepen worden? Want als dat niet gebeurt, is het duidelijk dat de motieven niet zijn "de regering controleren" en "respect voor het parlement", maar veeleer gewoon "de sterkste tegenstander pakken want 't zijn verkiezingen dit jaar". Laatst gewijzigd door Sammael : 20 januari 2012 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |