![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het aandeel van de usa was dus minder dan de helft, maar toch met de volledige eer willen gaan lopen he? Overigens, de kleuren van die overwinning zijn een beetje vaal na 70 jaar, nietwaar? De laatste 10, 15 jaar hebben we weinig positiefs te melden uit de VS, vooral fall-out van de financiele WMD's die ze daar geproduceerd hebben. Overigens deze al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=16K6m3Ua2nw Like? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is inderdaad wel een hele duidelijk. Eindelijk eens een persoon die de hand in eigen boezem durft te steken.
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Bush-admin heeft veel geld 'off-line' geleend. Maar het doet er weinig toe wie er precies president is.
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de Russen betreft: ooit gehoord van lend-lease??? Weer een zgnde Europeaan die een "expert" is over alles Amerikaans. Wat de video betreft zal ik U verbazen: YES< I LIKE. We hoeven onszelf niet op de borst te kloppen dat we altijd de beste zijn want dat is niet het geval. Ik zou "altijd" vervangen door "meestal." Wat wel een grote gap in zijn rhetoriek is dat alle landen die hij opnoemt precies hun vrijheid verkregen of behielden net DANKZIJ de USA. You like, my Belgian friend? Laatst gewijzigd door Creed : 20 juli 2012 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De supervulkaan in Yellowstone nationaal park zal als God het wil zijn werk wel doen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vond je de Dubya-grapjes ook leuk? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 20 juli 2012 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://youtu.be/MeSSwKffj9o ...but He loves you... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
volgens mij ben jij ook minstens Een halve europeaan, of toch ex. Citaat:
Citaat:
Ik ken vele gevallen waarbij het omgekeerde het geval was, chili, argentinie, el salvador! Nicaragua, Venezuela... Operation condor? Om iran niet te vergeten.. ![]() operation ajax? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() [quote=parcifal;6233268]Waren de geallieerden niet geland in normandie, waren het wel de russen wellicht wel geweest, het was dus een kwestie van organisatie en timing maar toch voor de 80 miljoenste keer, bedankt.
![]() De Russen in Normandie landen? En als de russkies Belgie "Bevrijd" hadden was alles zeker wel kosher geweest. Dan gingen jullie naar een gulag ipv Mauthausen, Dachau of Belsen. Ik denk niet dat het lot van de belgen ook maar van enig belang was bij de beslissingen die toen getroffen werden, zo naief zijn we al lang niet meer. Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Er zijn nog wel meer Amerikaanse "naievelingen" zoals ik. Ben zeker dat je het daar eens mee bent. Ik zou ons eerder realistische idealisten noemen. Ain't that cute? ja, maar wat moet dat bewijzen? volgens mij ben jij ook minstens Een halve europeaan, of toch ex. Dat bewijst zeeeeer veel. En vele Amerikanen zijn ex-Europeanen. Maar niet mijn kinderen. Dat zijn echte melting pot Americans. ok, behalve in de grootte van het defensie-budget, waarin is de VS de beste? Hit google. Or try reading something else for a change. Geloof je dat zelf? Ik ken vele gevallen waarbij het omgekeerde het geval was, chili, argentinie, el salvador! Nicaragua, Venezuela... Yes, many mistakes were made. Maar de situaties waren ook niet altijd zo simpel. Soms was niks doen geen optie ook al kende men het eindresultaat niet. Trouwens de acteur in het filmke had het niet over die landen. What about Venezuela? Ben je daar ooit geweest? Ik verscheidene keren... Laatst gewijzigd door Creed : 20 juli 2012 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Parcival: Jij zult die wel leuk en "realistisch" vinden. Ik ben het volledig oneens met Carlin maar dat maakt het net zo grappig:
1 van de beste bewijzen dat ons 1ste amendement nog leeft! (En nog meeeer dank voor ons 2de amendement!) "We can bomb the shit out of your country...." http://youtu.be/sDkhzHQO7jY |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Stupid kraut bastards..What the fuck were you thinking?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.tijd.be/nieuws/geld_beleg...3452.art?ckc=1
Het heeft veel met de slechter geworden economische omstandigheden te maken maar het feit ligt voor : De financiele positie van Europese bankinstellingen in de VS is in enkele jaren tijd met zomaar eventjes 1/3de verminderd.... En niet al deze posities worden dan ingenomen door Amerikaanse bedrijven.... Het "lossen" van de VS en het "Oude Continent" gaat dus niet enkel op politiek vlak geleidelijk aan voort,maar ook financieel! Bemerk,de VS en de EU waren lange tijd tamelijk gelijkwaardige handelspartners met elkaar(ze exporteerden en importeerden,als je het op langere tijdschaal beziet,gelijklopend naar- en van elkaar,het was zeker geen scheve balans zoals de VS(en de EU) tegenwoordig met China plegen te hebben. Laatst gewijzigd door kelt : 23 juli 2012 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ten eerste woon ik niet in België en ten tweede heeft dit er niets mee te maken.
![]() |
#160 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.alternet.org/story/156343...ire&paging=off
Nog vlug efkes democratie gaan vestigen wereldwijd, voor de $ het begeeft. |
![]() |
![]() |