![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien maak je een karikatuur van de discussie: de migranten die buitengezet worden zijn lang niet allemaal 'ambetanterikken', 'nuttelozen' of wat dan ook. Als enkel de 'slechten' weg moeten, dan moeten we meer migranten accepteren dan nu het geval is. Citaat:
Je bedoelt weer dat mensen zich moeten aanpassen, zeker? Oftewel: dat mensen zoals u moeten zijn. Ik ben autochtoon en ik ben absoluut niet zoals u of zoals de doorsnee autochtoon. Laat dat duidelijk zijn. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat u niet zoals ik bent, had ik al langer door. Dat u geen 'doorsnee' autochtoon zou zijn, kan ik nu nog niet zeggen. Ik ken u daarvoor niet goed genoeg. Ik heb gewoon geen goesting om de - mogelijke, niet noodzakelijk noch onvermijdelijk altijd en overal aanwezige - negatieve aspecten van migratie zomaar onder de mat te vegen. Er is meer dan genoeg historisch materiaal voorhanden dat aantoont dat 'migratie' - vooral als ze nogal plots, vrij onaangekondigd, tamelijk massaal en behoorlijk ongecontroleerd plaatsvindt - ook bijzonder destructief kan zijn, en dat hoeft zelfs niet eens zo door wie dan ook te zijn gewild. Om het nog even over 'de autochtonen met een negatieve impact' te hebben: ik wil geen anderen met dat probleem opzadelen. Fair deal?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Vreemdeling
|
![]() Ik stel voor dat we jou naar Kameroen sturen in de plaats van die sympathieke scoutsleider. Kun je meteen iets bijleren over andere culturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
0 Vlaamse Nobelprijswinnaars die van Nederlandstalig onderwijs genoten. Ook te dom? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 15 mei 2012 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat kan niet de bedoeling zijn. Citaat:
kunnen niet migreren. door een opendeurpolitiek zul je hun welvaart en gezondheidszorg ontzeggen. dat kan niet de bedoeling zijn Citaat:
een systeem dat door belgen gefinancierd is en voor Belgen bedoelt is. het kan niet de bedoeling zijn dat mensen die niet bijgedragen hebben het systeem overbelasten en kapot maken Citaat:
elk land voert een uitsluitbeleid, Belgie is zowat het meest open systeem dankzij de franstalige landgenoten |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allochtonen / asielzoekers die het hier te bont maken kunnen echter wel teruggestuurd worden naar het land van herkomst. Autochtonen niet, ze zijn immers al in hun land van herkomst. Waar jij voor pleit, is simpelweg verbanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je bijvoorbeeld een wet opstelt dat allochtonen 2 keer de wet mogen overtreden en dan terug worden gestuurd naar hun land van afkomst. Dan ben ik het daar grondig mee eens, maar ik zie niet in waarom dat niet voor autochtonen kan. Het enige verschil is dat je het bij autochtonen dan verbannen noemt en ze de keuze tussen landen hebben. Die autochtonen hebben het eigenlijk nog luxe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Als alle landen de deuren gesloten houden - geef ze eens ongelijk - zit je daar met je verbanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij denkt dat de landen van herkomst van die gasten wel staan te springen om dat tuig binnen te halen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Op dergelijke landen kun je nog enige druk uitoefenen, hetzij economische, diplomatische of politieke druk. Landen die met de desbetreffende criminelen hoegenaamd niets te maken hebben, kun je echter niet onder druk zetten. Laatst gewijzigd door kiko : 15 mei 2012 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Een ander markant voorbeeld van emo-propaganda in de media betrof de zaak van de neergeschoten drugdealer Treyvon Martin in de VS.
De foto die alle hartjes moest breken en die op alle nieuwssites verscheen: een kinderfoto van 5 jaar oud. ![]() Iets recentere foto's, die minder goed in het politiek correcte verhaaltje van de media pasten. ![]() ![]() Gelukkig hebben de mainstream regimemedia dankzij het internet niet langer het monopolie op informatievoorziening en maken ze de burger niet langer wijs wat ze willen. http://www.liveleak.com/view?i=2a3_1332790121 |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie citaat hieronder. Is dat het doel? Laatst gewijzigd door andev : 15 mei 2012 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Autochtonen die iets mispeuteren moeten hier in de gevangenis belanden; er zal plaats genoeg zijn als de allochtonen terug gestuurd worden naar land van herkomst. Ik snap niet dat er mensen zijn die het "goedkeuren" dat allochtonen naar hier komen en misdrijven plegen. Het wederargument dat autochtonen ook misdrijven plegen slaat mijns inziens nergens op. Het klopt natuurlijk, maar moet je daarom criminelen van over gans de wereld opnemen en ze op kosten van ons hier in de gevangenis onderhouden, of erger nog ze laten loslopen bij gebrek aan beleid? De autochtonen moet je nu eenmaal wel opnemen, want waar stuur je ze anders heen? Siberië? |
|
![]() |
![]() |