![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-4273206.html
Wat zijn de bewijzen dat wij met een zamil te doen hebben? ![]() Er waren ook geruchten over Anwar Ibrahim. ![]() Ash Zamil Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 juni 2012 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En grootheidswaanzin ook nog . ![]()
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Het schijnt dat de Londonse Sharia Raad wordt geraadpleegd door Nederlandse moslims, en moslima's die willen scheiden van hun echtgenoot. Ze moeten daarvoor dus helemaal naar London afreizen, met alle extra kosten en ongemakken van dien, die andere Nederlandse burgers niet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, vinden ze de andere Nederlandse burgers dan te min, om dezelfde instellingen mee te delen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu er geen religieuze rechtbank is kunnen wij Dibi zijn magere reet niet voor de rechtbank slepen vanwege homoseksualiteit, en zich vergrijpen aan de penissen van mede tweede kamerleden. Om hem te pakken voor zijn voor stemmen voor massamoord op Afghanen en voor het halaverbod, als beloning voor integratie. Dit zijn onvergeeflijke zonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is godsdienstvrijheid in zoverre die niet in conflict komt met de burgerlijke wetten van het land. Zo is het bijvoorbeeld al niet toegestaan menselijke offers te brengen, wat voor sommige sekten waarschijnlijk een inperking is van de godsdienstvrijheid. De rechtbank van de rechtstaat staat zo ook boven de rechtspraak van geloofsgemeenschappen. De sharia heeft dus enkel bestaansruimte in die mate dat ze binnen het kader van de rechtstaat blijft opereren. Wil de Nederlandse moslimgemeenschap een eigen shariarechtbank, dan kan ze dat doen, mits dat binnen het kader van de rechtstaat Nederland is. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [Billenkoek] Maar binnen de Sharia wel, en hij heeft zwaar gezondigd door mee te stemmen met de genocidale Kunduz missie onzin en halal slachten verbod als belonig voor integratie onzin. Zo krijgt hij toch de billenkoek die hij verdient, via een omweg. Het prbleem natuurlijk zijn de vier getuigen die ook vrome moslims moeten zijn, die vindt men wellicht niet in onze tweede kamer. Marcouch was ook voor het halalverbod, en die moslimvrouwen hebben geen toegang tot de mannentoiletten waar het zich allemaal mogeljk afspeelde.. Er is een Rabbijnse rechtbank, wellicht al vele eeuwen, die binnen de Nederlandse rechtsorde functioneert. Waarom zou dat niet lukken met een Sharia Raad, die overigens al werkt in London en waar Nederlandse moslims blijkbaar ook al gebruik van maken. Wie daar niets mee te maken heeft, zal niet eens merken dat er zo een rechtbank bestaat en actief bezig is. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 juni 2012 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() ![]() Een normale, paternalistische Sharia rechtbank waar seniele, incontinente oude mannen recht spreken over vrouwen en anderen. Niet veel anders dan onze eigen rechtbanken, dunkt mij. Laatst kreeg ik een reisverbod aan mijn broek in zo een Nederlandse rechtbank. ![]() Voorzieningenrechter Mr. R.J (de) Paris die mijn reisverbod toestond op 27 september 2011. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 juni 2012 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() ![]() eye-candy |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar uw irrationele haat jegens Nederland.
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Het reisverbod is irrationeel.
Mij onder een dwang iets laten tekenen en dan spreken van afspraken is crimineel. Natuurlijk moet Vestia erop toe zien dat men geen woningen onderhands doorsluist naar anderen, maar waar ik in alle openheid bezig ben met mijn carrière, en wel in Suriname waar ik nog kans heb gehoord te worden, waar ik ben geboren; zie ik niet in dat zij de woonverplichting op deze wijze aan mij moeten opleggen. Ik kan niet dagelijks forensen tussen Suriname en Nederland. De vlucht duurt acht uur en kost minstens € 850. mijn kritiek op nederland is gebaseerd op onderzoek, namelijk dat zij een revisionistische geschiedenis verteld en zwarte koningen wit heeft geverfd. Verder liegt men op grote schaal over de rol en het aandeel van de Nederlanders in de massale moord op joden. Als het bij geschiedenis bleef zou er nog mee te leven zijn, maar ze slaan opnieuw bloeddorstige genocidale taal uit en ik voel mij persoonlijk bedreigd. In de WWIII zijn er ook veel Zwarten vermoord, waarover men niet praat. Dat zijn zo een beetje mijn bezwaren die mijn rationele achterban wel begrijpt. jullie hier zijn vooral neanderthalers en daar is geen kruid tegen gewassen. Ik spreek over jullie hoofden heeft tegen mijn mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een dergelijke zware beschuldiging moet u met zeer sterke onderbouwing komen ! Anders is dit niets meer als de zoveelste complottheorie waarbij u steeds enorm generaliseert/weigert te nuanceren. Komt niet intellectueel over over op mij. Wel ben ik fel tegenstander van het Nederlandse beleid met betrekking tot Israel . Citaat:
Moet ik nu van respect ondersteboven vallen ofzo ?
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 juni 2012 om 22:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ochtekes onze crimineel spreekt
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.amazon.com/Hitlers-Black-.../dp/0415932955 Zoek op Hitler's Black Victims, en rapporteer weer aan mij, aub. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 juni 2012 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |