Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2012, 20:05   #141
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Neh, Egmond heeft hier een punt, zoals hij er wel meer heeft. Beetje gechargeerd, dat wel.

GroenLinks heeft een probleem. Femke Halsema was inderdaad een charismatische leider die alle bloedgroepen kon verenigen. Daarbij was het een top-communicator én heeft zij 'rechtstatelijkheid' en de verdediging van de liberale vrijheden bij GL geïntroduceerd en grootgemaakt.

Toen zij verdween waren er 3 fractieleden die haar 'eigenschappen' erfden: Ineke van Gent - 'Links'
Jolande Sap - Kordaatheid en economische achtergrond (opvolgend fractieleider)
Tofik Dibi - Rechtstatelijkheid en liberale vrijheden.
Maar geen van alle goede communicators.

Daarnaast een vastgeroeste partijstructuur en een voorzitter (Heleen Weening) die ondanks haar respectabele cv te amateuristisch voor woorden is.

Tofik Dibi heeft van deze mensen de beste teksten en het meeste visie. Maar dat is het dan ook. Hij kwam te vroeg, is nog te licht. Maar Sap is het ook niet. Zoals ik zei: GL heeft een probleem.

Op de social media is de hardste kritiek op Dibi echter afkomstig van mensen met Marokkaanse namen. Er wordt hem veel verweten, deze seculiere, homoseksuele Nederlander van Marokkaanse afkomst. En dat, mijn beste Egmond, zult u toch ook wel weten?
Is Tofikje een zamil? Nooit geweten. Ik ben geen fan, en na deze onthulling ben ik nog steeds geen fan. En zo een lelijkerd.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2012, 13:49   #142
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://forums.marokko.nl/archive/ind...t-4273206.html

Wat zijn de bewijzen dat wij met een zamil te doen hebben?

Er waren ook geruchten over Anwar Ibrahim.

Ash Zamil

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 juni 2012 om 13:55.
Oud 12 juni 2012, 15:35   #143
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Neen, lieverd, ik overweeg je op de negeerlijst te plaatsen. Ik ben populair genoeg om mensen van mijn draden weg te jagen, weet je.

En grootheidswaanzin ook nog .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2012, 11:30   #144
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Het schijnt dat de Londonse Sharia Raad wordt geraadpleegd door Nederlandse moslims, en moslima's die willen scheiden van hun echtgenoot. Ze moeten daarvoor dus helemaal naar London afreizen, met alle extra kosten en ongemakken van dien, die andere Nederlandse burgers niet hebben.
Oud 13 juni 2012, 11:38   #145
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij maakte toch wel € 102.000. Met zijn kop steeds op tv en in de krant. Hoeveel maak jij?

Jij bent grappig, alsof ik dat hier even ga vertellen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2012, 11:42   #146
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Ah, vinden ze de andere Nederlandse burgers dan te min, om dezelfde instellingen mee te delen?
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2012, 12:05   #147
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Ah, vinden ze de andere Nederlandse burgers dan te min, om dezelfde instellingen mee te delen?
als je eenmaal het principe van godsdienst en godsdienstvrijheid hebt toegelaten in je land, moet je dus ook ruimte bieden aan hun rechtbanken. Ook joodse vrouwen hebben last van gedoe rond echtscheidingen, maar zij kunnen gewoon naar Amsterdam om geholpen te worden.. Blijkbaar kan een religieus huwelijk alleen door een religieuze rechtbank ontbonden worden.

Nu er geen religieuze rechtbank is kunnen wij Dibi zijn magere reet niet voor de rechtbank slepen vanwege homoseksualiteit, en zich vergrijpen aan de penissen van mede tweede kamerleden. Om hem te pakken voor zijn voor stemmen voor massamoord op Afghanen en voor het halaverbod, als beloning voor integratie. Dit zijn onvergeeflijke zonden.
Oud 13 juni 2012, 12:05   #148
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht

Jij bent grappig, alsof ik dat hier even ga vertellen.
Citaat:
I have nothing to hide. Worst, I will be inviting strangers into my home to peruse my collection. Just now I gave a few clean looking English young man my folder and friendly warned them to stay away from drugs. They laughed. People who take drugs will never amount to anything. There are very few people who can do drugs and function. If you come from a rich family and they want to keep you, they might give the junky family member an allowance, pay his medical bills, let him take care of his falling teeth. But for the rest there is nothing else but the street and panhandling to get money to pay the homeless shelter and buy a meal. Others should keep away from drug addicts, no matter how cute they are and how many food stamps they might bring into the household. Do not take them into your home, and keep them away from your children. Do not let your children keep friends who do drugs. Any junk, drug addict will always remain some low-class, ignorant trash. They will have a janitor position, mopping office floors, running around with a great bundle of keys, but this they will remain forever. Everybody at the office looking down on them as low down trash. If they have children, these children will have little chance to succeed in life because their father’s sperm is infected, and he can offer nothing for their advancement. This junk will just put more unwanted street trash unto the world, menacing Blacks who want to get ahead. Who study, who do research, who are doing their damnest to make the best of what life has given them. Junks will menace such people because the junk they take everyday is from the devil, our eternal enemy. Junks lie and disrespect anything that is good and decent, because they are gutter people, jealous of us who are not in the gutter, wanting to bring us to their low level. Y'all stay away from drugs.
Oud 13 juni 2012, 13:09   #149
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het schijnt dat de Londonse Sharia Raad wordt geraadpleegd door Nederlandse moslims, en moslima's die willen scheiden van hun echtgenoot. Ze moeten daarvoor dus helemaal naar London afreizen, met alle extra kosten en ongemakken van dien, die andere Nederlandse burgers niet hebben.
En in hoeverre kan ons dat schelen?
Oud 13 juni 2012, 14:23   #150
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als je eenmaal het principe van godsdienst en godsdienstvrijheid hebt toegelaten in je land, moet je dus ook ruimte bieden aan hun rechtbanken.
Neen.
Er is godsdienstvrijheid in zoverre die niet in conflict komt met de burgerlijke wetten van het land. Zo is het bijvoorbeeld al niet toegestaan menselijke offers te brengen, wat voor sommige sekten waarschijnlijk een inperking is van de godsdienstvrijheid.
De rechtbank van de rechtstaat staat zo ook boven de rechtspraak van geloofsgemeenschappen. De sharia heeft dus enkel bestaansruimte in die mate dat ze binnen het kader van de rechtstaat blijft opereren.
Wil de Nederlandse moslimgemeenschap een eigen shariarechtbank, dan kan ze dat doen, mits dat binnen het kader van de rechtstaat Nederland is.

Citaat:
Nu er geen religieuze rechtbank is kunnen wij Dibi zijn magere reet niet voor de rechtbank slepen vanwege homoseksualiteit,
Waarom zou dat moeten? Binnen de rechtstaat Nederland is homoseksualiteit niet verboden.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2012, 14:40   #151
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Neen.
Er is godsdienstvrijheid in zoverre die niet in conflict komt met de burgerlijke wetten van het land. Zo is het bijvoorbeeld al niet toegestaan menselijke offers te brengen, wat voor sommige sekten waarschijnlijk een inperking is van de godsdienstvrijheid.
De rechtbank van de rechtstaat staat zo ook boven de rechtspraak van geloofsgemeenschappen. De sharia heeft dus enkel bestaansruimte in die mate dat ze binnen het kader van de rechtstaat blijft opereren.
Wil de Nederlandse moslimgemeenschap een eigen shariarechtbank, dan kan ze dat doen, mits dat binnen het kader van de rechtstaat Nederland is.

Waarom zou dat moeten? Binnen de rechtstaat Nederland is homoseksualiteit niet verboden.

[Billenkoek]

Maar binnen de Sharia wel, en hij heeft zwaar gezondigd door mee te stemmen met de genocidale Kunduz missie onzin en halal slachten verbod als belonig voor integratie onzin. Zo krijgt hij toch de billenkoek die hij verdient, via een omweg. Het prbleem natuurlijk zijn de vier getuigen die ook vrome moslims moeten zijn, die vindt men wellicht niet in onze tweede kamer. Marcouch was ook voor het halalverbod, en die moslimvrouwen hebben geen toegang tot de mannentoiletten waar het zich allemaal mogeljk afspeelde..

Er is een Rabbijnse rechtbank, wellicht al vele eeuwen, die binnen de Nederlandse rechtsorde functioneert. Waarom zou dat niet lukken met een Sharia Raad, die overigens al werkt in London en waar Nederlandse moslims blijkbaar ook al gebruik van maken. Wie daar niets mee te maken heeft, zal niet eens merken dat er zo een rechtbank bestaat en actief bezig is.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 juni 2012 om 14:41.
Oud 13 juni 2012, 14:45   #152
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Een normale, paternalistische Sharia rechtbank waar seniele, incontinente oude mannen recht spreken over vrouwen en anderen. Niet veel anders dan onze eigen rechtbanken, dunkt mij. Laatst kreeg ik een reisverbod aan mijn broek in zo een Nederlandse rechtbank.

Voorzieningenrechter Mr. R.J (de) Paris die mijn reisverbod toestond op 27 september 2011.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 juni 2012 om 14:51.
Oud 13 juni 2012, 15:02   #153
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laatst kreeg ik een reisverbod aan mijn broek in zo een Nederlandse rechtbank.

...

Voorzieningenrechter Mr. R.J (de) Paris die mijn reisverbod toestond op 27 september 2011.
Ik ken het verhaal uiteraard niet, maar heb zo'n voorgevoel dat die rechter gelijk had.
Oud 13 juni 2012, 15:05   #154
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

eye-candy
Oud 13 juni 2012, 15:30   #155
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Vandaar uw irrationele haat jegens Nederland.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2012, 17:18   #156
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Vandaar uw irrationele haat jegens Nederland.
Het reisverbod is irrationeel.

Mij onder een dwang iets laten tekenen en dan spreken van afspraken is crimineel.

Natuurlijk moet Vestia erop toe zien dat men geen woningen onderhands doorsluist naar anderen, maar waar ik in alle openheid bezig ben met mijn carrière, en wel in Suriname waar ik nog kans heb gehoord te worden,
waar ik ben geboren; zie ik niet in dat zij de woonverplichting op deze wijze aan mij moeten opleggen. Ik kan niet dagelijks forensen tussen Suriname en Nederland. De vlucht duurt acht uur en kost minstens € 850.

mijn kritiek op nederland is gebaseerd op onderzoek, namelijk dat zij een revisionistische geschiedenis verteld en zwarte koningen wit heeft geverfd.

Verder liegt men op grote schaal over de rol en het aandeel van de Nederlanders in de massale moord op joden. Als het bij geschiedenis bleef zou er nog mee te leven zijn, maar ze slaan opnieuw bloeddorstige genocidale taal uit en ik voel mij persoonlijk bedreigd. In de WWIII zijn er ook veel Zwarten vermoord, waarover men niet praat.

Dat zijn zo een beetje mijn bezwaren die mijn rationele achterban wel begrijpt. jullie hier zijn vooral neanderthalers en daar is geen kruid tegen gewassen. Ik spreek over jullie hoofden heeft tegen mijn mensen.
Oud 14 juni 2012, 17:22   #157
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mij onder een dwang iets laten tekenen en dan spreken van afspraken is crimineel.

Natuurlijk moet Vestia erop toe zien dat men geen woningen onderhands doorsluist naar anderen, maar waar ik in alle openheid bezig ben met mijn carrière, en wel in Suriname waar ik nog kans heb gehoord te worden,
waar ik ben geboren; zie ik niet in dat zij de woonverplichting op deze wijze aan mij moeten opleggen. Ik kan niet dagelijks forensen tussen Suriname en Nederland. De vlucht duurt acht uur en kost minstens € 850.

mijn kritiek op nederland is gebaseerd op onderzoek, namelijk dat zij een revisionistische geschiedenis verteld en zwarte koningen wit heeft geverfd.

Verder liegt men op grote schaal over de rol en het aandeel van de Nederlanders in de massale moord op joden. Als het bij geschiedenis bleef zou er nog mee te leven zijn, maar ze slaan opnieuw bloeddorstige genocidale taal uit en ik voel mij persoonlijk bedreigd. In de WWIII zijn er ook veel Zwarten vermoord, waarover men niet praat.

Dat zijn zo een beetje mijn bezwaren die mijn rationele achterban wel begrijpt. jullie hier zijn vooral neanderthalers en daar is geen kruid tegen gewassen. Ik spreek over jullie hoofden heeft tegen mijn mensen.
WWIII
Oud 14 juni 2012, 22:08   #158
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U weet helemaal niet waarover u spreekt. Dit is een zeer vergaande bewering waar ik met 100 % zekerheid van weet dat die niet klopt.
Bij een dergelijke zware beschuldiging moet u met zeer sterke onderbouwing komen !
Anders is dit niets meer als de zoveelste complottheorie waarbij u steeds enorm generaliseert/weigert te nuanceren. Komt niet intellectueel over over op mij.

Wel ben ik fel tegenstander van het Nederlandse beleid met betrekking tot Israel .

Citaat:

Moet ik nu van respect ondersteboven vallen ofzo ?

Laatst gewijzigd door atmosphere : 14 juni 2012 om 22:12.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 08:02   #159
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Ochtekes onze crimineel spreekt
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2012, 12:24   #160
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U weet helemaal niet waarover u spreekt. Dit is een zeer vergaande bewering waar ik met 100 % zekerheid van weet dat die niet klopt.
Bij een dergelijke zware beschuldiging moet u met zeer sterke onderbouwing komen !
Anders is dit niets meer als de zoveelste complottheorie waarbij u steeds enorm generaliseert/weigert te nuanceren. Komt niet intellectueel over over op mij. Wel ben ik fel tegenstander van het Nederlandse beleid met betrekking tot Israel . Moet ik nu van respect ondersteboven vallen ofzo ?
Je mag ook doodvallen, als je dat leuker vindt, lieverd.

http://www.amazon.com/Hitlers-Black-.../dp/0415932955

Zoek op Hitler's Black Victims, en rapporteer weer aan mij, aub.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 15 juni 2012 om 12:26.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be