![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit een hele verantwoordelijkheid die we op onze schouders torsen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je daar dan last van gehad hebben, mocht je niet bestaan hebben?
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Je snapt duidelijk het punt niet. Het gaat om het kind, niet om de ouders. 3: Waarom heb ik dat geluk? ken jij mij? weet jij ook maar iets van mijn leven af? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat er anders niemand meer overschiet die zich bezighoudt met het uitsterven van andere soorten? Zoals de dino's, de mammoet, de sabeltandtijger etc... allemaal uitgestorven voordat de mensen er waren en niemand die het verhinderde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is trouwens niet zo moeilijk ten opzichte van; het tijdelijk te moeten inperken. Dit omdat deze planeet de bevuiling van al dat voortgeplante overtollige volk niet meer aankan. Uw tweede 'succesvol' is als het ware om van te lachen. Voor het voortplanten, zijn wij wel van het geloof van sommige andere diersoorten o.m: konijnen, muizen en vooral de 'Bonobo's' met dit belangrijke verschil dat de laatstgenoemde zijn kroost opvoed. Veel te veel nieuwkomers genieten onvoldoende van een gepaste opvoeding welke tegen deze wilde gewelddadige en bruisende samenleving voldoende bestand zou zijn. Al eens nagegaan, hoeveel instellingen, gebouwen en speciaal geschoolde mensen er nodig zijn om de massa tegen hun eigen te beschermen. Ze in geval van kwetsuren, ziekten en allerlei andere 'off' situaties uit de sloot te halen, te verzorgen om ze steeds weer in de arena te werpen. Er word aan dit thema door de overheid veel te weinig tijd alsook onvoldoende kranige projectvoorstellen gewijd. Indien men van meet af aan, de pas voortgeplante kordater zou aanpakken, dat zou er hier binnen een paar generaties, heel veel minder te schrijven vallen. Het is waar dat het een zware verantwoordelijkheid is echter, dat veel onder ons gewoon achterwege laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Mijn punt is niet goed of slecht, jij mag een andere mening hebben hoor. 3: Oehhh, we gaan persoonlijk worden. Jij vindt jezelf wel een stoer iemand of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Van zodra een deel van de mensheid meer controle krijgt over haarzelf en haar evolutie.
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 7 juni 2012 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en waar heb ik het over "opvoeden"? Ik denk niet dat er bij de ééncelligen veel aan opvoeding gedaan werd. Ik bedoel uiteraard dat de ouderparen zich niet alleen succesvol hebben voortgeplant, maar tevens voor hun nakomelingen in die mate zorgden dat ook dezen zich succesvol konden voortplanten. Dat 95% daarvan waarschijnlijk die eerste levensjaren niet hebben overleefd is dan weer het bewijs dat mijn voorouders hun kroost "succesvol" hebben laten overleven. ik heb het niet over opvoeding, noch scholen, noch het in leven houden van mensen die normaliter niet zelfstandig kunnen leven of waar jij het ook over hebt. Ik heb het over miljoenen jaren geleden, toen waren en nog geen scholen, maar wèl mijn voor"ouders". Tenzij je jouw voorouders telkens hebt laten boetseren door uw onzichtbaar vriendje. Waar staat die zijnen atelier in feite?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 juni 2012 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |