![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar twintig jaar later krantenkoppen halen en in TV programma's je verhaal komen doen omdat (ik citeer haar) "Vandendriesche niet als burgemeester geschikt was" is er écht wel ver over. Dan nog snel een ander gevalleke van een overspelig koppel dat jarenlang tussen de lakens kroop maar een vervelende situatie kreeg toen het "af" was, terwijl de dader dement in een bejaardentehuis zit, lijkt me nu ook niet bepaald gevrijwaard van enig sensatie-genoegen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Oordelen op basis van wat men ziet en hoort, en dan conclusies trekken over hoe het "hoort te zijn".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat is uw punt eigenlijk ?..zwijgen over verkrachtingen tot je zelf een lul in je reet hebt gevoeld ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige onredelijke in dit debat bent u...u breekt de basis van de democratie af tot op de grond door te stellen dat alleen exclusieve ingewijden mogen oordelen... ruik ik ergens een dubbelnicker ? Gelukkig is de werkelijkheid heel anders en worden politici en hun kiezers en jury's en rechters samengesteld uit het volk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
linkje ? bron ? waar dat beweerd werd/wordt ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 6 juni 2012 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat eens het achterste van je tong zien, ipv altijd in de marge te staan wauwelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is o zo typisch dat heerschappen als Edina, Восход-1 en Kallikles er PVDD moeten bijsleuren.
"Ziede wel, jullie doen dat ook, dus onze verrijkers mogen dat nog veel meer doen." Goedpraterij van het walgelijkste soort. Eigen volk eerst onder multiculturalisten en allochtonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk zijn er gradaties. Iemand nafluiten, toeroepen dat je ze mooi vindt of haar telefoonnummer vragen (toch wel het gros van de feiten) is van een andere categorie als iemand hoer noemen. En dat is dan weer van een andere categorie als iemand betasten zoals PVDD deed. Dat je dat "buitensporig geflirt" noemt vind ik eigenlijk wel veelzeggend. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
En wat is het verschil met "als je niet wil dat in je décolleté wordt gekeken dan draag je een gesloten blouse" en "als je niet wil nageroepen worden op straat, draag dan geen sexy kledij/draag een hoofddoek/...". Nu val je toch wel helemaal door de mand. Met zo'n instelling ben je mi in ieder geval niet bekwaam om als vertrouwenspersoon in een organisatie op te treden. Ik denk niet dat er veel slachtoffers het gevoel zouden hebben dat ze bij zo iemand terecht kunnen of serieus genomen zouden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ter illustratie: 83 van de 86 bij de politie gemelde verkrachtingen in Oslo begaan door niet-Westerse mannen, 9 van de 10 slachtoffers etnisch Noorse vrouwen Wie even op zoek gaat op het internet, ziet soortgelijke cijfers voor het VK, Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland en ga zo maar door.
![]() |
![]() |
#158 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik in een minirok over straat loop, dan vind ik het normaal dat mensen (m/v) naar mijn welgevormde benen kijken. Ik ga dan geen zever verkopen omdat mijnheer X naar mijn dijen keek. als ik niet kan verdragen dat ze naar mijn dijen kijken terwijl ik met een minirok tot onder mijn poep rondloop, dan moet ik langere rokken dragen. Dit heeft niks te maken met uw gevolgtrekking: ik heb het over KIJKEN, niet naroepen en evenmin een beroep aan vastplakken; Als iemand zich als een ingepakt laken op straat begeeft, dan kijk ik ook. Als ze daar niet tegenkunnen dan moeten ze maar normaal doen. Ik ga die dames echter niet naroepen dat ze een ingepakt lustobject zijn. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de feiten die tellen, niet de verzinsels die jij voor waar aanneemt. Hoe wereldvreemd kan je zijn? Trek eens een rokje aan en stap door Brussel. Dan zal je zien dat het in Brussel zeker niet om alle sociale klassen en culturen gaat die er dierlijk gedrag op nahouden. Ik misbruik geen problematiek voor andere doeleinden. De waarheid is de waarheid, en die zal jij moeten slikken, ongeacht van mijn overtuiging. Lees eens goed het bericht van Macchiavelli. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij goed zou lezen, dan zou jij zien dat het niet ik was die PVDD erbij sleurde. Ik heb er zelfs een bron voor: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=122 Hier reageer ik op een reeds bestaande discussie over VDD. Ik haalde hem zelf niet aan. Verder schuif je mij iets in mijn schoenen wat ik helemaal niet ben. Ik ben het eens over de noodzaak van ontmanteling van culturen die dingen die in de titel worden beschreven produceren. Maar blijkbaar is er maar 1 manier om deze mening aan te hangen, en als men die niet volgt staat men bij de vijand. De manier waarop met het onderwerp in deze draad werd omgegaan wekt geen enkele sympathie voor hen die jullie mening aanhouden. |
|
![]() |
![]() |