![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als ceremoniemeester stellen we Baron Samedi aan, die en passant ook een multicultureel verantwoorde cursus naalden in poppetjes steken zal verzorgen.
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vandaag heb ik besloten bij al wat ik over de toonbank koop (de slager, de apotheek, enz enz) de verkoper mij moet bevestigen dat het geen halal-product is. Ik wil geen religieus besmet product in mijn privézone (en ik zie niet in waarom wel in publieke zone
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan mij nu eens iemand zeggen wat er mis is met halalvlees. Een van mijn kinderen woont in een moslimland. Als ik de reacties hier lees kan het niet anders of die gaat doodziek terug naar huis komen van halalvlees te eten.
![]() Laatst gewijzigd door pajoske : 15 juni 2012 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 15 juni 2012 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 er wordt gediscrimineerd gezien enkel een moslim de slachting mag uitvoeren. 3 er hangt dus een religieus tintje aan, waar ik niks mee te maken wil hebben. En dan weet je het nu hé?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2012 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Halalvlees is religieus besmet voor niet-moslims. Daar ligt het probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Noch kan het hen schelen dat een verplichte 'wat-dan-ook'-bbq in elk geval een aanval op de fysieke integriteit zou zijn (zoals in deze draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=170866, waar men klaagt dat een moslim-kind weigerde niet halal-vlees te eten). Conclusie: dit is gewoon weer een rondje moslim-bashen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 15 juni 2012 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2012 om 14:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je het filmpje had bekeken dan had je gezien dat de koe TIEN MINUTEN spartelt, met haar ogen draait en haar luchtpijp open en dicht gaat. Dat is niet hetzelfde als de stuiptrekkingen van een kip. Ik ben trouwens een pak ouder dan jij dus gelieve je kinderpraatjes aan iemand anders te verkopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 juni 2012 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Dubai bv is in de supermarkt alle vlees halal. Maar er is een afzonderlijke afdeling met daarboven een plakaat : "this section is for non muslims". En daar kun je een massa vleeswaren en andere producten kopen die niet halal zijn. Duitse varkensworst, salami, frankfurter worstjes enz. En in de kontekst van dit draadje : ja, zelfs echte zwan worstjes kun je daar kopen. ![]() Zie je het verschil ? Er is geen dwang, er is keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is daar nu zo moeilijk aan?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |