![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Zo te zien heeft Txiki de door mij voorspelde inzinking...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Stijlvolle forumverschijningen?? Zonder twijfel: Jasper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik niet gelezen. Dat is niet toegelaten inderdaad. Palestijnen 'beesten' of 'mohamedaans geboorte overschot' noemen en dergelijke, dat kan je aanklagen op dit forum, maar zal niet gecensureerd worden en niet tot strafpunten leiden (dat weet je wel). Wat vindt u daarvan?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 december 2012 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit geldt zowel voor Israëlische moslims, joden, christenen en Palestijnse Moslims en Christenen (en Joden in "israëlische" nederzettingen in Palestina :
Mensen die het vertikken met elkaar te onderhandelen en hierdoor tegen een in de tijd onbeperkte slachting van hun burgers tolereren zijn in ieder geval "onmensen", misschien wel bijna van hetzelfde kaliber als diegenen die diverse "ongewenste bevolkingsgroepen" met een stijgend enthoesiasme linea recta naar gaskamers vervoerden... Peace in our time = vrede die we bij leven nog zouden mogen meemaken...
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "
stijlvolle forummers" moeten volgens mij ten minste een avatarprentje hebben, al is het slechts een foto van henzelf...
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die wenschen te kaepren te vaeren moesten mannen me baerden zijn.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jan, Pier, Tjores en Korneel, die hebben baerden, zij vaeren mee! ![]() Jan Baert, de Duinkerker kaper, had echter zo te zien geen baard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Drakkars, snekken, knarrs, galeien, boomstamkano's, driemasters, galjoenen, fregatten, korvetten, kotters, jonk, ... noemt het en ek einer mee gevaeren. Ik was daer als Rusland gestichtet werde deur ze piraote, ik waer daer when oep hut Britsche eiland die eersten stadten ontstenden, ik hein zelfs nog goud van den Farao gesjoept oep den Nijle. Ik ben al zoveule vergeten. Ik hem nog mee Amerika ontdekket veu de zovielste kere me de Vikinghe. Honderden jahren hein ek oep ' water dooor gebrachtet.
Ga maar na. De regering De Wever is een voorzetting van de regering Di Rupo. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 1 december 2012 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het logboek van de kapitein die Vlad's kist naar Londen voerde vond ik anders wel één van de spannendste delen uit Stoker's boek.
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlad ist enkel maer ene schuilname op dezet paneel. Dat en waere ek niet in dat gewrocht vanden Bram Stoker. Hey het al men verhaolen ook bijlange niet ut erste hande. Hey het de klokke gehoare aber west de klepel niet hangén!
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Er zijn vele stijlvolle forumverdwijningen, die ik op hun stijl feilloos kan herkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Galeien, dat kan ik me voorstellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ecken ben meestentijds raadgever gewezen. Ook op ene drieriemer moar meer op biremen. Den strijdt heit mir altoos sterker ghewerved alsdan den commerce.
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |