![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zonder woorden.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
![]() En dan? heb ik iets anders beweerd? Ik heb net gezegd dat er binnen de partij wel verschillende opnies zullen over bestaan. Bewijs dat die partij andere meningen duldt.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 16 juli 2012 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
zodat er niets veranderd he? Neen politiek is niet het in een richting duwen van de maatschappij verre van.
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Mijn richting (politieke visie) is die van minder betutteling, belastingen, kuddementaliteit, belastingen en immobiele overheid. Van meer economiche ontwikkeling en daarbij gepaard gaande welvaart, van ethische vooruitgang en een meer dynamische overheid.
Komaan Bokkie! Ben je bang dat je "onafhankelijke" visie misschien te sterk op een bestaande partijvisie lijkt? Wat kom je hier eigenlijk doen, als je je politieke visie niet eens in 2 �* 3 lijnen kan formuleren? Wat deed je vroeger in Naarkerke wanneer de mensen je aan hun voordeur vragen stelden? Woest met rode oogjes weglopen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 juli 2012 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan komt ge zeiken over het feit van op de man spelen. Dus ja ge hebt iets anders beweerd en uw opmerkingen houden geen steek zoals gewoonlijk. En tja ik was even vergeten dat gij de enige waart die op de man mag spelen. Laatst gewijzigd door santos : 16 juli 2012 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() Heb ik weer een nieuwe identiteit, Jaakske! Hoeveel blauwselventsspeurderkes heb je daar nu weer voor ingezet? ![]() Ben ik plots verhuisd van Bocholt naar Nieuwerkerken? Djoeme, niets van gemerkt? Maak je maar verder belachelijk. Ik lig hier krom van het lachen om zo veel naïeve bekrompenheid. wat mijn visie is, Jaakske, dat zul je moeten opmaken uit maijn tussenkomsten, maar ik maak me geen begoochellingen dat jij daar een vertekend beeld zult van (willen) ophangen. Vive het ras Belgo-bleu, nespa? ![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ben ik even sprakeloos... Even adem happen, daar gaan we: We hebben 3 jaar stil gestaan dankzij politieke steenezels en avonturiers. Er wordt momenteel de ergste na-oorlogse economische crisis bedwongen. Het klote BH-V-dossier is na 50 jaar in minder dan 1 jaar bedwongen. Pensioenen worden hervormd. Justitie en asielbeleid scheuren zo hard dat het blanke klootjesvolk nu ineens de Parweizen wel hier wil houden. De grootste staatshervorming wordt voor 2013 gestemd. Niet slecht na een paar maanden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 juli 2012 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het ging eigenlijk over je politieke visie. Je p-o-l-i-t-i-e-k-e v-i-s-i-e. Shit man, ik ga beginnen te geloven dat je echt hoogbejaard begint te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Maar: Na 1 jaar? na een paar maanden? BHV is in 50+1 jaar - 51 dus, niet 1 - volgens u "bedwongen" maar je weet maar al te goed dat de zaak niet gesloten is, enkel het symbool. De veel te kleine staatshervorming is er gekomen na 3 jaar en een half, en zonder de hardnekkigheid van de NVA in de aanloop was er zelfs niets gekomen.
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Dan heeft de kiezer op dat moment zelfs de agenda niet bepaald. Neen, uw vrienden hebben de agenda in de neus gesmeten van de kiezer en zie waar de dank ging.
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en hem er weer ingestoken zonder echte verandering.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Shit, man ik ben je boy niet! ![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Waarom? Ik word daar niet voor betaald. En op dit moment is de Vlaamse regering nog steeds een schijnregering voor de bloemekes uit te delen.
![]() |