![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 17 juli 2012 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
De rechter heeft geoordeeld en die uitspraak is aanvaard want men is zelfs niet in beroep gegaan. Leuk trouwens te constateren dat je van 'misdaad' overstapt naar 'morele verantwoordelijkheid'. Straks blijft er van heel je geleuter niets meer over.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 17 juli 2012 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Feit blijft als hij niet had meegedaan aan de tegenbetoging hij nu niet gehandicapt zou zijn
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 juli 2012 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Spreken we af op de parking of voor de inkom?
Xeno met zijn 1,95 meter zal ik wel snel herkennen...maar gij P?.... ![]()
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() ja, dat mag ik niet verwachten voor iemand die individueel en collectief egoisme heel zijn leven tot zijn drijfveer gemaakt heeft. Hoe dom kan ik wel zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Gouverneur
|
![]() Ik begrijp de traditio's toch niet goed hoor. Ze hebben alles gedaan om het VB te vernietigen, wat hun aanvankelijk niet lukte. Dan komt daar opeens een partij uit het niets die in haar eentje het VB volledig leegzuigt en dan is het ook weer niet goed. 1 ding is wel een feit, en dat beseffen de traditio's maar al te goed volgens mij, het VB had op zijn maximum ongeveer 24% stemmen als ik mij goed herinner. Maw, 24%, rechts getinte republikeinse stemmen. Maar wat hebben ze nu, een partij die in de peilingen op ongeveer 38% zit, het VB op ongeveer 10%, beide partijen tesamen ongeveer 48% rechts tot centrum rechts getinte republikeinse stemmen. Maw het dubbele van wat het VB ooit was op zijn maximum. Maw, de linkiewinkie's in dit land hebben nog 24% extra stemmen verloren. Het kan verkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
- enkel de eerste strofe van de Vlaamsche Leeuw ken - mijn vrouw een waalse is en ik Wallofiel ben - België oprecht haat anderhalf op drie...Joepie...ik ben geslaagd....met voldoening...zonder deliberatie...woehaa...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 juli 2012 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Omdat het in de gazet staat! Die belgicisten springen op alles. Het is paniek!
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() zei hij om zich al bij voorbaat veilig te stellen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|