![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Partijlid
|
![]() De schuld van al die ingevoerde mensen in een al overbevolkt land. Met dank aan onze regerende slimme partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "schuld" zal wel liggen bij de Belgen/Vlamingen die met een baksteen in hun maag geboren zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal dikke zever.
Geen land ter wereld heeft een groter percentage van gezinnen die een eigen woning bezitten. Bezitten in volle eigendom, of met zicht daarop op korte termijn (ik zeg dit omdat blijkbaar in Nederland er systemen zouden bestaan waarbij je lening zolang lang loopt, dat praktisch gezien het huis eigendom is van de bank, en de afbetaling van je lening eigenlijk een betaling van de huur is). Straks verkoop ik mijn huisje met tuintje. Aan "le juste prix", namelijk aan de meest biedende. Die meest biedende heeft de centen er voor over. Ongeveer in dezelfde periode koop ik een leuk appartement, aan de prijs die ... enz. Mijn kinderen, die hun eigen huis eerstdaags afbetaald zullen hebben, zullen dat appartementje wellicht verkopen, als ik definitief off line ga, om de centen onder mekaar te verdelen Kunnen ze mijn kleinkinderen hun bouwgrond kopen ... ook aan le juste prix. Tenzij ik van gedacht verander, en alles ga verbrassen. Bijvoorbeeld aan een jonge blonde met geldhonger. Dan zal er een vertragingseffect zijn voor de ontwikkeling van het vermogen van mijn kleinkinderen. Maar wees gerust: de Schoof houdt van verantwoordelijkheid opnemen. Ik heb mijn nageslacht niet op de wereld gezet om ze vervolgens niet meer te helpen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 oktober 2013 om 09:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
30 procent is mogelijks te jong, te oud, of .... bezig met een jonge blonde, al dan niet menselijk, drankelijk, drugsgerelateerd of simpelweg hangmatverslaafd. Die 30 procent kan evenwel nog altijd zijn/haar kansen grijpen. Maar kansen grijpen is niet gaan stelen bij de buren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
gij hebt evenveel recht op een huis/appartement als ik recht heb op een Bentley. Ik heb de centen niet voor een Bentley en toch zal ik niet klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Daar is een hoek af.... een Bentley vergelijken met een broodnodig huisje.
Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 5 oktober 2013 om 11:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zoek effe een andere vergelijking.
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen klagen en janken veel te snel veel te hard. Heb op mijn 31ste ook een huis neergeploft van zowat 550kUSD, zonder ook maar enige steun van thuis uit. Allemaal doenbaar; gewoon kwestie van te sparen, je levensstijl erop in te stellen en zien dat je genoeg geld binnen haalt om de bank als een schoothondje rechtop te laten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daarbuiten dan, dat de enige zelfstandigen die het moeilijk hebben en kopje onder gaan deze zijn die slaaf zijn van de kapitalistische vastgoedbezitters en hun pand moeten huren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die uitzondering dat zijn ouders, beide simpele mensen zonder opleiding, toch heel erg hun best gedaan hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een hobby hebben als "uit huis gaan eten in een goed restaurant, twee drie keren in de maand", en op vakantie in een sjiek hotel. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn, ik bedoel maar: de simpele werkende mens die in de jaren 60, toen het economische leven boomde als nooit tevoren, een beetje bedachtzaam was, die bouwde een toekomst(je) voor zichzelf en voor zijn kinderen. Die zorgde voor een appeltje voor de dorst. Mijn ouders deden dat, met veel moeite. Zonder iets te verprutsen. Zij deden dat "voor een beter leven, voor mijn siblings en mezelve". Ik heb het inmiddels niet verkloot voor mijn kinderen. Verder ben ik bereid tot behoorlijke solidariteit, maar niet tot me te laten bestelen. Men heeft me ook geleerd dat het leven evolueert. Sommige dingen worden schaarser, en dus duurder. Bouwgrond en handenarbeid bijvoorbeeld. Ja, dan moet je zelf de handen uit de mouwen steken bijwijlen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 oktober 2013 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige flauwe grappenmakers, maar ook politieke smeerlappen, dichten die brave man die "obediëntie" toe.
Maar zijn beroep was spoorwegarbeider. .
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat cijfer van 70 procent gaat zakken , Schoof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
25 mei 2014 is een belangrijke datum. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je zelf al gepoogd iets te zoeken daarover op onze webstek ?
Of zijt ge te lui en moet ik het maar gratis doen voor jou ? .
![]() |
![]() |