![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat is alles. de rest doet toch niet ter zake hier? De vraag bij die aanval was "bent u moslim" antwoord "ja" en BANG - "klop op de kop" En voor u hier weer over gaat neuten, dit is een simplistische voorstelling van het gebeurde maar schetst het wel. toch?
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En het is kommaneuker niet mierenneuker ![]()
![]() |
![]() |
#144 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#145 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() enneuh, u had ergens gelijk hoor met die moslim opmerking, daar niet van ![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat we spoedig de namen krijgen en hun verwantschap met de racistische partij of van haar satelietjes (NSV, Voorpost, NJSV, VJM enz) duidelijk wordt. We zullen niet ver moeten zoeken denk ik zo. Dan hebben we weer stof om te discuteren.
![]() |
![]() |
#148 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Rus = Tsjetsjeen (moslim - vraag het maar aan Poetin) Israëli = Er zijn evengoed moslims in Israël (Arabieren) Serviër = Kosovaar (moslim) Het opvallende is dat die twee gasten meteen gevonden werden, maar de Marokkaantjes die de joden hebben aangevallen, en één levensgevaarlijk hebben verwond door messteken, nog steeds niet gevonden werden. Waarschijnlijk moet het Vlaams Blok eerst weer eens robotfoto's plaatsen om het politieapparaat in gang te doen schieten.
![]() |
![]() |
#150 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#151 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik beantwoordde nl zelf die vraag al enkele posts eerder. De post waarop u hier reageert is een extract van een dialoogje ts Gorefest en mezelf. (Die trouwens wél op een humoristische, intelligente dus gepastere manier heeft gereageerd) 2* Wilt u nu zeggen dat onze politie selectief te werk gaat en er onwil is om die marrokaanse daders te vinden? zware aantijgingen vind ik dat. 3* Als het vlaams blok over die informatie beschikt en niet overmaakt aan het gerecht vind ik dat een zware belemmering van het onderzoek. 4* Dus als zij die eerder uit populisme op hun site zet dan ze over te maken aan de politie, dan moet het vlaams blok zeker opgedoekt worden want dat zijn dan zaken een politieke partij onwaardig. 5* Als het VB echter niet over zulke robotfoto's beschikt dan getuigt uw laatste opmerking van vergedreven idiotie.
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() En? Ik dacht dat de politie de zaak praktisch opgelost had en ineens is het heel stil!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan hyoens,
Ik heb de vraag al gesteld. Waarom is het gerecht zo stil in verband met de namen, of afkomst van de daders? Normaal gezien, als er maar 1 mogelijke verbinding met rechts ofzo zou geweest zijn, dan had naam,toenaam, en functie al lang en breed uitgesmeerd zijn in de kranten. Zouden het Linkieinkies geweest kunnen zijn,in een provocatiepoging?Of Ali-bi Allochtonen?Junkies met politieke vriendjes?Rijkeluiszonen?Hells Angels met brommertjes?
![]() |
#155 |
Lokaal Raadslid
|
![]() jan hyoens
Het onderzoek naar de aanval op asielzoekers gaat inderdaad nog volop verder. Mogelijks is het stilte voor de storm.