![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die snapt het ook niet. Nog eens; het ging hier over lijken en het feit dat die geen gevoelens hebben. Dat nabestaanden wel gevoelens hebben ga ik niet ontkennen maar voor zo ver die nabestaanden nog leven telt dat dus weer niet want dan zijn het nog geen lijken. Of het moet een dode nabestaande zijn maar dan heeft-ie wederom geen gevoelens want dood en dus technisch gezien een lijk.
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom dan ook niet van zo ver eh?
![]() |
#144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zit hier ene te smeken om over de culinaire wereld te beginnen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 6 november 2012 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
Dat is fijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bewoog voor ik er geconcentreerd naar keek. Zoals ik hierboven al zei, ik zag het bewegen toen ik uit de keuken kwam maar dacht zelf dat het gewoon kwam door het zuchtje wind van de deur. Ik heb toen de thermostaat uitgedraaid - naar het kleedje gekeken, het waaide nog steeds. Dan heb ik de luster aangedaan waarvoor ik vijf stappen moet gaan - naar het kleedje gekeken, het waaide nog steeds. Dan ben ik weer naar de andere kant van de living gemoeten om die hallogeenlamp uit te doen - naar het kleedje gekeken, het waaide nog steeds. En echt, er is een verschil tussen een kleedje (ik heb het hier over een tafelkleedje van +/- een meter breed) golvend te zien heen en weer waaien en geconcentreerd naar een compact voorwerp te kijken dat dan inderdaad de indruk kan geven dat het verschuift.
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee u dus eigenlijk zegt dat u dwaas bent, want u leeft!
![]() |
#153 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bestaat dat: "een bijna-dood-ervaring" (met veel licht etc...)?
Wel, ik denk dat die mensen zich vergissen. Ik denk dat het "een terug-levend-ervaring" is. Ik heb eens meegemaakt, en hoop nooit meer, dat men mij moest reanimeren na een zeer zware asthma aanval. Ik weet nog zeer vaag dat de ambulance mij opgehaald heeft, en toen niets meer...ongeveer tien minuten tot op de dienst spoedgevallen... ...En daar ben ik dan wakker geworden, stilaan, ik zag heel helder licht, engeltjes en was in een opperst-gelukkige stemming; ik moest in mezelf zelfs lachen met al die "engeltjes" die zo druk in de weer waren met spuiten en baxters...geweldig grappig, er was er zelfs één een darmpje in mijn piemel aan het frummelen. Nou moe, als dit de hemel is, dan mag het wel voor mij. Later realiseerde ik mij dat het gewoon de spoedafdeling was, met de lichten van het operatiekwartier, dokters en verpleegsters in het wit die zenuwachtig heen en weer liepen, en mij uit de bijna-dood-fase hadden teruggehaald. Die belevenis op zich was eventjes zeer plezierig, maar om nooit meer te herhalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zat er toch wel wat trok op een weinige manier of misschien statische electricteit of zo? Enfin...eens verder proberen uit te pluizen? Wat ik een 2weken terug voorhad was wel wat vreemd. Ik stond in de file achter een vrachtwagen en begon te denken "mocht die container nu eens achteruit schuiven, ik zit er onder". Iets wat zo goed als onmogelijk is. We vertrokken en reden de snelweg op, ik hield raar genoeg wat afstand en dacht aan die container. De vrachtwagen rijd voor mij en plots waaide een hoop planken van boven uit zijn container en viel recht voor mijn wagen. Ik denk dus nooit aan containers anders. Heb zo nog wel eens wat rare dingen meegemaakt trouwens. Ooit reed ik eens mee met iemand vanachter op zijn brommer, ik was toen een jaar of 16 ongeveer. We waren op onze lappen en we verloren elkander ergens. Toen hij me niet ophaalde was ik echt kwaad en wenste dat hij op een ambulance zou rijden. Een uur later wisten ze me te vertellen dat hij op een ambulance was gereden. Dat is wreed raar vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat uw verhaal betreft, 2 keer een stom toeval is een mogelijkheid maar sommige mensen voelen onbewust zaken aan. Mogelijk een soort "déj�* vu" ?
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|