![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet alle mensen zitten op een zaterdagnacht al om 22u in hun bed hoor. Blijkbaar niet alleen beperkt in realiteitsbesef maar duidelijk ook in voorstellingsvermogen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het ware ongetwijfeld nuttig om het ook eens duidelijk te laten weten aan uw staatshoofd, want die vond dat De Wever slechts kort (van 17.06.2010 tot 08.07.2010) mocht “informeren” en zelfs nog korter (van 08.10.2010 tot 18.10.2010) mocht “verduidelijken” : van de 541 dagen lange formatie van uw federale bestuursmeerderheid heeft De Wever dus in totaal 31 dagen eventjes zijn mening mogen naar voren brengen zonder ooit een formatieopdracht te hebben gekregen, en die mening werd bovendien zonder enig ernstig argument meteen afgeschoten. Van "een kans geven" was derhalve niet de minste sprake, vermits men kennelijk liever de macht in handen liet van een allegaartje volstrekt onbekwame ja-knikkers. Daar betaalt u nu allen de prijs voor : ook dat is nogal wiedes. |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij elke verkiezing boeren ze nog achteruit. |
|
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommige mensen moeten ook in het weekend werken. Ik moet ook regelmatig op zaterdag of zondag om kwart voor zeven op post zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Marc Van Peel wil dan mag hij ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat jij blij bent.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 november 2012 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Gouverneur
|
![]() Duitsland is goedkoper om te leven dan hier. Dus met die 800 € zullen ze wel voortkunnen tot ze iets beters vinden. Trouwens wat is het alternatief?
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. U weet zeer goed dat het bij het aanstellen van een formateur niet gaat om personen die zich al dan niet “naar voren schuiven” : een formateur wordt aangesteld door het staatshoofd, en degene die wordt aangesteld kan dat bezwaarlijk weigeren. U weet tevens zeer goed dat alle elementen van het Belgisch staatsregime, in casu het staatshoofd zelf en de Franstalige partijen, hun veto stelden tegen Bart De Wever (en de N-VA), niet enkel als formateur doch zelfs als deelnemer aan de federale bestuurscoalitie. 3. Ergo : De Wever en zijn N-VA, nochtans de grote overwinnaars van de verkiezingen, hebben duidelijk geen enkele kans gekregen om een federale coalitie samen te stellen, wel integendeel. De enige reden waarom de formatie 541 dagen heeft aangesleept was omdat het regime absuluut wilde dat De Wever en zijn partij aan de kant werden geschoven, en er derhalve tijd nodig was om twee verliezende Nederlandstalige partijtjes (CD&V en OpenVLD) over de brug te krijgen om een anti-N-VA regering op poten te zetten (de SpA volgde sowieso de PS). 4. Ik kan u nu reeds met stellige zekerheid voorspellen dat Bart De Wever en/of de N-VA op federaal vlak nooit de kans zullen krijgen om het voortouw te nemen, zelfs niet mochten zij in Vlaanderen méér dan 50% der stemmen verwerven : indien dat laatste ooit het geval zou zijn, dan hoeft de Belgische staatsconstructie niet meer voor de Belgische Franstaligen, al zal ook dan De Wever daarvoor als “schuldige” aangewezen worden door het regime en door degenen die dom genoeg zijn om de aperte leugens van uw staatsregime te geloven. Laatst gewijzigd door Gwylan : 12 november 2012 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() Wedden dat dit een jaar later ook het geval zal zijn voor de federale en regionale verkiezingen?
|
![]() |
![]() |
#153 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U mag nog zoveel proberen de N-VA zwart te maken als U wil door te dreigen dat ze nooit iets gaan kunnen waarmaken of zelfs als ze meer dan 50% van de stemmen halen nooit deel zullen uitmaken van het regime, de N-VA is nog niet op de retour.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 november 2012 om 14:05. |
|||
![]() |
![]() |
#154 | ||
Banneling
|
![]() ByeBye, SP.a!
http://www.gva.be/dossiers/gemeenter...ver-groen.aspx Citaat:
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 12 november 2012 om 15:05. |
||
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Dat de N-VA "pertinent weigerde het initiatief op zich te nemen" is weliswaar uw bewering, maar de feiten zelf tonen aan dat de N-VA, in casu De Wever, eenvoudigweg de kans werd ontnomen om initiatief te nemen. 3. Beweren dat de N-VA “Elio Di Rupo I in het zadel heeft gezet” is niets minder dan een klinkklare leugen : Di Rupo heeft zijn regeringsmeerderheid zelf in het zadel gezet, met de blinde steun van het Belgisch staatsregime en dus van uw staatshoofd en van de Franstalige partijen, en dank zij de bocht die de CD&V en de Open VLD uiteindelijk hebben gemaakt. Met de vorming en het bestaan van die coalitie had en heeft de N-VA totaal niets te maken : De Wever en zijn partij waren en zijn desbetreffend aan de kant gezet. 4. Als ik ooit reden zie om "de N-VA zwart te maken" zal ik u een seintje geven. Tot nader order richt ik de uit mijn analyses resulterende pijltjes op uw staatsregime, want d�*t is het dat de democratie in uw land onmogelijk maakt. 5. Terzijde : ik merk dat u en uw vrienden nog steeds niet overlegd hebben met uw voorzitter inzake de door uw groepje te volgen argumentele strategie voor wat mijn bijdragen aan dit forum betreft : één en ander is nog steeds even weinig eenduidig. Zo verwijt men mij bijvoorbeeld de ene keer een aanhangster te zijn van de N-VA en/of De Wever als idool te zien, wijl u nu voorhoudt dat ik de N-VA probeer “zwart te maken”. Wil niet vergeten dat er benevens u en ik nog een paar andere mensen zijn die één en ander lezen : aldus zijn ook voor hen de argumenten die u en uw vrienden cq. alter ego’s voorbrengen volstrekt ongeloofwaardig. Mijn raad : doe toch maar eens de moeite om, desnoods tussen pot en pint, onderling een strategietje overeen te komen. Gezellig met z’n vieren onder elkaar kan dat toch niet zo moeilijk zijn, vermoed ik. |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() In Duitsland zijn we terug het tijdperk binnen getreden van de "leenheren" en "lijfeigenen".In de toekomst staat er daar weer eentje met een snorretje en de arm gestrekt.
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pech voor degenen die in de waan verkeerden dat De Wever zo dom zou zijn om onder andere Di Rupo-spion Kherbache in het stadsbestuur toe te laten. |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Maar op wie gaat de zwoerd het nu steken als het (onherroepelijk) misgaat? Laat ons hopen dat er veel Franstaligen in Antwerpen rondlopen.