![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() lol, een vlaming molt een varken zonder verdoving en krijgt een boete en veroordeling, moslims slachten onverdoofd hun schapen en ze krijgen een gratis slachtlijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een soort zoals de moslims was er echter teveel aan. Zoals overal waar ze opduiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Endlösung?
Indertijd noemden ze het toch "RE-conquista"? HERovering.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn geboortestad?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Schepen
|
![]() In beestenwagens dan? Want moslims zijn vaak beesten voor sommigen?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te voet lijkt me de ecologisch verantwoorde manier.
Maar met de trein als het niet anders kan. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 28 november 2012 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen beste, in alle eerlijkheid zou ik NIETS liever willen dan dat de moslims deftige immigranten waren en dat er bij de derde en vierde generatie tenminste tekenen van vooruitgang waren maar zo is het niet hé. Neen, integendeel, het wordt alsmaar erger. Het begint nu alle tekenen van kolonisering te vertonen dus excuseer mij als ik vind dat wij alle recht hebben om ons daartegen te verzetten. Mag ik eerlijk zijn: ik vind moslims dikwijls mensen die weinig liefde in zich hebben, niet voor hun eigen kroost, niet voor hun partner. Het is zoals Churchill zei: "A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity." Ik zie mensen nooit als beesten en moest morgen met één tik van een toverstaf de hele situatie tussen autochtonen en allochtonen genormaliseerd worden en wij vredig met elkaar kunnen samenleven, zal ik één van de gelukkigste mensen in Vlaanderen zijn maar we weten beiden dat dit nooit gaat gebeuren. Neen, de kloof wordt dieper en dieper en moslims gaan ons overgroeien. Dat gebeurt in de natuur ook, dat ingevoerde planten de waardevolle inlandse planten alle zuurstof ontnemen en daardoor verstikken waarna de bodem volgroeid is met waardeloos onkruid. Het enige verschil tussen mensen en planten is dat wij kunnen kiezen tussen een lid zijn/worden van de waardevolle inlandse planten of liever het wildgroeiende verstikkende onkruid vervoegen. Vind jij het normaal dat wij onze hele maatschappij en democratie op de helling moeten zetten om 'een paar' mensen te redden van armoede uit het marokkaanse rif?? Is het niet logischer dat wij migratiewetten zouden hebben zoals Australië zodat wij tenminste baas in eigen land kunnen blijven en kunnen kiezen voor waardevolle migranten, die een meerwaarde voor onze maatschappij betekenen? Iédereen zou er baat bij hebben want ge gaat mij nu toch niet zeggen dat - als de moslims eerlijk zijn met zichzelf, héél eerlijk - dat zij hier gelukkig zijn. Uit de hand van een ander eten en dat voor een volk met zoooooooooveel eergevoel moet vreselijk zijn denk ik!! Of ben ik mis en genieten de moslims met volle teugen vermits kaffers niet beter verdienen? Ik denk natuurlijk met een westers hoofd en ga ervan uit dat als je een positieve bijdrage aan je leefomgeving kan bieden, je een zelfvoldaan gevoel krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister-President
|
![]() And we WILL bite you in the ass.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en apen... en varkens...
maar blijkbaar vinden onze huismoslims dat dus geen enkel probleem.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Mooie oude bondige analyse in een elegant Engels.
Laatst gewijzigd door parsprototem : 28 november 2012 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nog wat van z'n geweldige quotes: http://www.brainyquote.com/quotes/au...churchill.html Of: "Still, if you will not fight for the right when you can easily win without bloodshed, if you will not fight when your victory will be sure and not so costly, you may come to the moment when you will have to fight with all the odds against you and only a precarious chance for survival. There may be a worse case. You may have to fight when there is no chance of victory, because it is better to perish than to live as slaves.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'L'histoire se répète, mais toujours dans une autre forme unique.' (Ik borduur op ik weet niet wie) Ik zie de ondoordachte immigratie met aanhorige aangepaste administratie en overheidsplakkertjes in Europa als een component die interactief is met een globalisatie-economie die nog voor ze uit de startblokken is vertrokken al struikelt over de eerste horde (de economische crisis). Misschien zal het wel de economische toestand zijn die immigranten zal doen verhuizen. De economie gaat zichzelf terug uitvinden. Hopelijk zonder de multi-nationals. Met de doorsnee moslim kan je economisch geen stap vooruit doen. Het is één stap vooruit en één stap achteruit. Die mensen zitten op een heel andere golflengte (om het zacht uit te drukken). Ze assimileren niet (zeker niet via huwelijk) en dat wilt heel wat zeggen. Terzelfdertijd vragen ze van alles dat haaks staat op onze cultuur. Misschien krijgen we dank zij die economische crisis wat meer haar op onze tanden. Ik hoop het. Een echte boer blijft bij zijn have en goed ook al gaat de storm te keer. Al wie er geen vaste voet heeft, neemt de vlucht. Ja, die gedachte gaat de laatste tijd door me heen. Laat die mentaliteit huiswaarts keren waar ze thuishoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je zou wel eens gelijk kunnen krijgen (dat ze ons - hopelijk - en masse gaan verlaten zoals de ratten een zinkend schip). Wij blijven met de shit achter en als die opgeruimd is...hey, look who's back?! Is een beetje zoals een sprinkhanenplaag: ze vallen neer op een veld, vreten alles leeg en als er niks meer over is, zijn ze weg. Ik denk dat jij zonet profetische woorden "neergepend" hebt.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |