![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Dat maakt hem juist wel een goede politicus: hij voelt de Vlaming aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren toen trouwens plannen voor een rechtse putsch �* la Griekenland, maar omdat men inzag dat er geen steun uit Vlaanderen zou komen werd dat plan opgeborgen.
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is onmiskenbaar dat een deel van de vroegere volksunie voortkomt uit bruine families, en sommige van hun nazaten zijn daar zelfs fanatiek in. Maar ik geloof niet dat dit de dominante strekking is. Het valt nooit helemaal weg te cijferen, bv Sauwens die naar een bruin feestje ging van het sint maartensfons en dan in de pers de heilige onschuld veinsde. Maar het bijven anecdotes. Mijn voorbeeld dateert vanuit de cvp tijden, maar is naar VU toe zeker toepasselijk. Het heeft weinig zin om een politieke partij te gaan beoordelen op basis van 5 a 10% van haar leden hun maatschappijvisie. Anderzijds moet ik ook vaststellen dat deze partij veeeeeeeeeel toleranter is voor intern radikale gedachten dan voor eenieder die van buitenuit kritiek durft geven. Het is gewoon allemaal niet duidelijk, voor wat men staat. Laatst gewijzigd door peter1962 : 24 november 2012 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoontje, of moet ik zeggen rechts rakkertje, die zich laat opnaaien door iedereen die verklaard, dat de Vlamingen gediscrimineerde,
arme sukkelaars zijn. En dat je ook nog echt gelooft, dat er ook maar iets ten goede zal veranderen voor jou, met enkel Vlaamse slijmballen, postjespakkers aan de macht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 24 november 2012 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hun doel is niet oppositie voeren tegen de oppositie. Hun doel is regeren, en hopen dat de oppositie het hun niet te moeilijk kan maken. Het is de taak van de meerderheid van te regeren, en de oppositie moet haar eigen rol maar zien uit te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Staatssecretaris
|
![]() Bokken hebben geen toekomst in vlaenderen. Minder en minder gras.
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() [quote=Mister Hyde;6430622]Waar haal jij die 2 % nazi-sympatisanten vandaan ? Bron ? Misschien een peiling gehouden in de partij ?
![]() En ik heb gezegd dat BDW en zijn partij een ultraliberaal economisch beleid voorstaan. Het extreem rechtse aan de partij en zijn programma betreft enkel de behandeling van immigranten, allochtonen, moslims, Walen en wat weet ik nog allemaal die hij zegt te willen invoeren. Maar ik denk dat hij dat enkel vertelt om mensen over te halen voor hem te stemmen. Ik denk niet dat de N-VA ooit Vlaanderen onafhankelijk zal maken, noch dat hij de immigranten, al dan niet illegaal, het land uit zal zetten. Maar het minimumloon afschaffen, dopgeld afschaffen of verminderen, de ziekenkas privatiseren en meer zulke grappen, d�*t zie ik hem wel doen moest hij de baas worden in België.[/QUOTE] Welke behandeling? Waar heeft hij dat ooit beweerd of in een programma opgenomen? Of ben je aan je duim aan het 'lotsen'? Man, kom met bewijzen in plaats van losweg wat onzin in de kring te gooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze oud strijders hebben gelijk. Dezelfde families, hetzelfde kapitaal is nog steeds de ruggengraat van de Vlaams nationalistische partijen. Reeds eeuwen vertoef ik vooral op het Europese vasteland. Ooit ben ik hier ter wereld gekomen. De namen van de plaatsen veranderden, de tradities, de gesproken taal (veel sneller nog vroeger voor het schrift, het schrift helpt ons onthouden, maar houdt onze innerlijke ontwikkeling door taalontwikkeling tegen doch dit ter zijde), het aanzien des mensen, ... en ga zo maar door.
Maar één ding bleef. Het accumulerend kapitaal dat zich bond en strijd aanging met ander gebonden accumulerend kapitaal en dat zich steeds achter wisselende vaandels schaarde. De leegstaande panden van kapitaalkrachtigen waar tot voor enkele jaren affiches van het Vlaamse belang de ramen sierden zijn heden ten dage verduisterd door deze van de n-va. Hetzelfde geld, hetzelfde kapitaal zit daarachter. VNV VU VB NVA er vallen wat mensen weg, komen er wat bij, accenten veranderen, tijden veranderen maar de doelstelling blijft, de macht en rijkdom van enkelingen vergroten gebruikmakend van het archetypische stamgevoel. Voor de gewone mens maakt het uiteindelijk niet veel uit. Als de tijden er naar zijn zoals nu met de losgeslagen verdere globalisering trekt die hoe dan ook aan het kortste eind. Ik heb gezien, ik heb gesproken.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 24 november 2012 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() het aantal trollen stijgt weer op dit forum ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() nee Belgicistische trollen: jij en Vlad.
enkel om Vlaams nationalisme te demoniseren, te bashen op N-VA zonder enige politieke kennis Laatst gewijzigd door Shadowke : 24 november 2012 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Staatssecretaris
|
![]() Sommige bokken heulen mee met de fascisten, alleen om lekker gras van de buurman te kunnen eten. Ze heten: collabokken!
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe durved gij mij Belgicist noemen. Ik die in 1800 lag te rollebollen met Napoleons wijven buiten zijn weten om en die de moderne wetten en geplogenheden des nachts door dezen in diens oor liet fluisteren. Den oorlog, daar heb ik nooit voor gekozen, maar de vooruitgang. Daar blijf ik voor leven!
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945 Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk Laatst gewijzigd door Vlad : 24 november 2012 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 november 2012 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |