![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Parlementslid
|
![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 1 december 2012 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() voor 1 keer handelen ze consequent.
vrouwen met hoofddoeken worden onderdrukt? hoofddoeken verbieden. mannen die zich verkleden als vrouw worden verkracht? verkleden verbieden. Wat mij verbaast (eigenlijk niet) is dat degene die zo hard roepen dat het tweede niet hoort, even hard roepen dat het eerste correct is. maar ja, dat ben ik hier al gewoon op dit forum, dubbelzinnigheid, hypocrisie en inconsequentie alom. ik zie hier een duidelijke rode lijn doorlopen
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 1 december 2012 om 19:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() = eigen aan mo de pedo aanhangers...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Q.E.D.
dank je om de hypocrisie aan te duiden
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mo slim?...mo's dom, ja.
Laatst gewijzigd door Garry : 1 december 2012 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal het toch nooit kunnen vatten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks moet die ook nog uit het straatbeeld verdwijnen om de moslim wereld niet te schofferen
http://www.zoover.be/belgie/brussel/brussel/manneke-pis Laatst gewijzigd door Garry : 1 december 2012 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder post je wartaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie begrijpt er nu wie niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval? Spreek je tegen ongeveer 99,99 % van alle mensen. Heeft niks met geloof te maken. En nee, nergens in onze cultuur liepen mannen als vrouwen rond.Het zijn rare uitzonderingen. Steeds talrijker dat wel, omdat je het toelaat. Welnu haal de oude geschriften maar eens boven. En toon aan wat je zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mag volgens jou fatsoen ineengeklopt worden ?? Omdat die zich volgens jou fatsoen , niet gedraagd !! Hier keur je het af: Citaat:
Terwijl je hier sowieso 4x een sexistische & minachtende opmerking maakt: Citaat:
Citaat:
Citaat:
+ komt er bij , hier ben jij uit op geweld: Citaat:
Citaat:
Wel wel: Minachting + goedkeuring (doelloos) geweld: Citaat:
Zou jij je kunnen verdedigen tegen bv 10 mannen en/of vrouwen tegerlijkertijd ?? ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- En waarom nog steeds geen antwoord hierop ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 december 2012 om 00:42. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je snapt het niet en je zal het nooit snappen, waarom doe je de moeite? Wat betreft die 10 man? Ik heb daar al eens tegen gevochten ja. En ja enkelen zijn gaan lopen en enkelen zijn blijven liggen. En dat was een kwestie van eer ja. Mijn broers zouden dat ook doen...indien nodig hé. Nooit indien onnodig of voor vermaak. Laat dat laatste u duidelijk zijn. Wij verdedigen ons ter goede en kwade trouw en of dat nu lukt of niet, we doen het. Dat is ons zo mee gegeven van kleinsaf. Als kind wierpen wij dus met bijlen naar elkander. En dat is authentiek. Of met vogelpik, of met loodjes geweren op elkander schieten. Of bokswedstrijden. Kortom...we zijn een beetje opgeleid wat dat betreft. Laatst gewijzigd door Mambo : 2 december 2012 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , ik wil u beter begrijpen ,
en bij deze , ik begrijp u !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is (hoop ik) een fijne reactie. En opgelet, ik zou u ook verdedigen indien nodig. Tenzij je een jurk draagt. Maar ik ben er zeker van dat dit niet het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee , ik draag geen jurk , ook geen mantel !!
Maar , eerlijk , wie een jurk wil dragen , moeten zij weten !! Ik laat hen met rust !! Vallen ze mij aan , ik zie geen vuisten of stokken aankomen wegens mijn slecht zicht !! btw: Wat als de/een overvaller een jurk als vermomming draagt ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 december 2012 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://welpen.pietermaritz.nl/villa/soldaat.htm http://www.egyptianrealms.com/pages/...ng-16.php?p=15 http://nl.wikipedia.org/wiki/Rok_(kl...en_voor_mannen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open je ogen, en je oren. Mensen houden er niet van. Dames en heren. Maar ze zwijgen dat wel. Toch zo achteraf....houden ze er echt niet van. |
|
![]() |
![]() |