![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gm10 ik weet nie hoe het in London is maar bij 11 juli is het in bijna alle Vlaamse gemeenten wel ergens een feest of een organisatie. Zo is het in alle gemeenten die ik ken toch. Dus de mensen vieren feest in hun eigen dorp. Zeker in de mijn omringende dorpen toch.
Op 21 juli is er in onze gemeente en in de mij omringende gemeenten op 21 juli niks georganiseerd. Geen ballen. Net zoals vorig jaar slaagde mijn gemeente er trouwens in om op het dorpsplein zelfs geen vlaggen uit te hangen. (Op het 11 juli feest had men de verplichte Belgische vlag zo ver mogelijk verstopt achter een tiental leeuwenvlaggen.) Dit maar om te zeggen dat op 21 juli men alles concentreert in de enige echte Belgische stad en alle volk daar naar toe lokt.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Van waar ik ben is het op elf juli ook een feest. 21 juli gaat, behalve met een bevlaging aan het station, gewoon onopgemerkt voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 1 miljoen mensen opzijzetten, negeren, demoniseren, enkel en alleen omdat ze een andere mening hebben... is niet intolerant?
Franstalige politici halen geen voordeel uit de kieskring BHV? En omdat 1% van de belgen naar vliegerkes en nen defilé gaat kijken, mogen we besluiten dat de andere 99%... tja... wat moeten we daaruit besluiten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Aan Patriot!:
Over de woonplaats van Tegendraadigerd kan en wil ik niet oordelen. Maar ik ben afkomstig van een heel gewoon, doordeweeks dorpje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Ik woon in een heel klein dorpje.. lekker groen en gezellig... en met landverraders in het gemeentebestuur. Hoeraaaaa
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Gaat ge het leger in vol ornaat der op afsturen Patriot ? Met echte wapens ?
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Burgemeester
|
![]() 50.000 burgers op het defilé, ondanks de gietende regen!!!
100.000 toeschouwers bij het vuurwerk!! Er zijn geen Belgen meer, zei u? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is democratie, de meerderheid regeert jij wil de grenzen hertekenen zodat je aan een meerderheid geraakt voor zover ik weet zouden de franstalige partijen een klein voordeel doen (zetelgewijs) met een splitsing - maar volgens jou dus niet? daaruit moeten we besluiten dat de belgische feestdag nog veel meer leeft dan de vlaamse nationale feestdag wat ook niet zo vreemd is, de flamingantjes denken dat ze 30% van de vlamingen overtuigd hebben, terwijl die enkel opo het blok stemmen omdat ze genoeg hebben van de excessen van ongecontroleerde migratie de meeste vb-stemmers die ik ken zijn dus niet tegen immigratie, enkel tegen ongecontroleerde immigratie en gebrek aan integratie bij de allochtonen, een onafhankelijk vlaanderen zegt hen weinig tot niks
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() En, Cyperken, hebt ge met het vlaams welpke aan het zwaaien geweest om U duidelijk als Vlaming te profileren?
Of had ge het schone driekleurke van Le Soir en waart ge een van de meest enthoesiaste zwaaiers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door tigerpants : 22 juli 2004 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|