Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2012, 09:49   #141
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Over wie heb jij het dan ?
Ge hebt best begrepen wie ik bedoel.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2012, 09:57   #142
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leef jij in een utopieland of ken jij iemand die in een utopieland leeft ?
Te denken dat dit samenraapsel een land is is inderdaad een utopie. Dat zijn hier de scherven van een vaas en die van een koffiekan die samen gekleefd zijn tot een kookpot.

Laatst gewijzigd door Garry : 18 december 2012 om 09:59.
Oud 18 december 2012, 11:57   #143
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Te denken dat dit samenraapsel een land is is inderdaad een utopie. Dat zijn hier de scherven van een vaas en die van een koffiekan die samen gekleefd zijn tot een kookpot.
Welk land is er volgens jouw dan wel een land ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2012, 23:02   #144
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk land is er volgens jouw dan wel een land ?
Er zijn er een hele boel hoor. Moet ik die allemaal opsommen? Ik heb sneller gedaan wanneer ik deze die geen land zijn moet opsommen.

Kijk, vooreerst zit ge hier al met een democratisch probleem zie je. Om te beginnen is een stem van een Waal meer waard dan die van een Vlaming. Dat ligt voor mij al heel moeilijk. Echt democratisch kun je dat niet noemen. Daar komt nog bij dat een inwoner vanuit het noorden gewoonweg niet kan stemmen op iemand of een partij uit het zuiden van het land en visa versa wat in een echt land wel kan.

België is de naam voor de scherven van een suikerpotje en die van een melkkannetje die zijn samen gekleefd om er een koffiekan mee te vormen.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2012 om 23:04.
Oud 19 december 2012, 23:08   #145
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn er een hele boel hoor. Moet ik die allemaal opsommen? Ik heb sneller gedaan wanneer ik deze die geen land zijn moet opsommen.
Noem gewoon één land dat je wel een land vind.

Citaat:
Kijk, vooreerst zit ge hier al met een democratisch probleem zie je. Om te beginnen is een stem van een Waal meer waard dan die van een Vlaming. Dat ligt voor mij al heel moeilijk. Echt democratisch kun je dat niet noemen. Daar komt nog bij dat een inwoner vanuit het noorden gewoonweg niet kan stemmen op iemand of een partij uit het zuiden van het land en visa versa wat in een echt land wel kan.

België is de naam van een scherven van een suikerpotje en die van een melkkannetje die zijn samen gekleefd om er een koffiekan mee te vormen.
Bullshit. Alle Belgen zijn gelijk voor de wet. Dat staat ingeschreven in de grondwet. Jij bent jezelf een minderwaardigheidscomplex aan het aanpraten. In andere landen komen er ook partijen aan de macht waar men niet voor kon kiezen. Denk jij dat ze in de USA allemaal tevreden zijn met hun zwarte president die "democratisch" verkozen zou zijn ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 19 december 2012, 23:11   #146
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pensioen of je leven Bekijk bericht
wie gaat dit duel winnen
de fiskus of het advokaatbeest in kareltje
Ik durf er mijn hand niet voor in 't vuur steken. Hier mag niets en en hier kan alles. Het komt er hier dikwijls niet opaan waarover het gaat waar wel over wie het gaat.
Oud 19 december 2012, 23:14   #147
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Noem gewoon één land dat je wel een land vind.

Bullshit. Alle Belgen zijn gelijk voor de wet. Dat staat ingeschreven in de grondwet. Jij bent jezelf een minderwaardigheidscomplex aan het aanpraten. In andere landen komen er ook partijen aan de macht waar men niet voor kon kiezen. Denk jij dat ze in de USA allemaal tevreden zijn met hun zwarte president die "democratisch" verkozen zou zijn ?
Voor de wet, en toch is de stem van een Waal meer waard dan die van de Vlaming.

Volgens de grondwet heeft hier in België alleen de koning recht op een dotatie'.

De grondwet is hier dus overduidelijk slechts een vodje papier.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2012 om 23:15.
Oud 19 december 2012, 23:14   #148
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik durf er mijn hand niet voor in 't vuur steken. Hier mag niets en en hier kan alles. Het komt er hier dikwijls niet opaan waarover het gaat waar wel over wie het gaat.
Het gaat hier over Karel De Gucht. Nu je dat weet, waar komt het dan juist voor hem op aan ?

Oud 19 december 2012, 23:15   #149
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens de grondwet heeft hier in België alleen de koning recht op een dotatie'.

De grondwet is hier dus overduidelijk slechts een vodje papier.
De grondwet sluit geen dotaties uit.

Oud 19 december 2012, 23:18   #150
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De grondwet sluit geen dotaties uit.
Dat hoeft ook niet, er moet alleen in staan wie er recht op heeft. Dat sluit wel uit dat er aan alle overige Belgen ook een dotatie mag gegeven worden.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2012 om 23:33.
Oud 19 december 2012, 23:24   #151
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hier over Karel De Gucht. Nu je dat weet, waar komt het dan juist voor hem op aan ?
Nog niet zo lang geleden kenden we hier het ene corruptie schandaal na het andere, Sommige politici verklaarden zelfs dat ze opdracht gegeven hadden geld te verbranden, iets wat ook verboden is. Mensen vergeten schijnbaar snel.

Laurent werd zelfs al onschuldig bevonden door de procureur alvorens hij ondervraagd werd, met zijn door de marine uitrusting van zijn villa. Nochtans geniet alleen de koning van de koninklijke familie onschendbaarheid. Dat staat ook in de grondwet.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 december 2012 om 23:31.
Oud 19 december 2012, 23:30   #152
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat hoeft ook niet,
Volgens jou hoeft dat wel:
Citaat:
er moet alleen in staan wie er recht op heeft.

Oud 19 december 2012, 23:31   #153
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog niet zo lang geleden kenden we hier het ene corruptie schandaal na het andere, Sommige politici verklaarden zelfs dat ze opdracht gegeven hadden geld te verbranden, iets wat ook verboden is. Mensen vergeten schijnbaar snel.

Laurent werd zelfs al onschuldig bevonden door de procureur alvorens hij ondervraagd werd, met zijn door de marine uitrusting van zijn villa. Nochtans geniet alleen de koning de koninklijke familie onschendbaarheid.
Wat heeft dat met Karel De Gucht en zijn vete met de fiscus te maken ?

Oud 19 december 2012, 23:36   #154
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat met Karel De Gucht en zijn vete met de fiscus te maken ?
Als je dat verband niet eens zelf ziet stel ik me de vraag wat ge dan hier op dit forum doet.
Oud 20 december 2012, 00:05   #155
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je dat verband niet eens zelf ziet stel ik me de vraag wat ge dan hier op dit forum doet.
Als jij jezelf niet kan toelichten dan moet jij jezelf eens afvragen wat jij hier op dit forum doet.

Oud 20 december 2012, 00:13   #156
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jij jezelf niet kan toelichten dan moet jij jezelf eens afvragen wat jij hier op dit forum doet.
Wie zegt er dat ik dat niet kan? Ik meen alleen dat het meer dan duidelijk genoeg is.
Oud 8 november 2013, 07:35   #157
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

De Gucht heeft dan toch geen deal met de fiscus:

http://www.nieuwsblad.be/article/det...31108_00829406
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 08:11   #158
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk was het een enorme dilemma voor De Klucht:
een publiek proces ondergaan als een gewoon burgerke, tegenover "un petit juge belge", of anders 900.000 euro betalen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 08:13   #159
graaf de bethune
Gouverneur

Standaard

@Hypochonder: Inderdaad "de Vleesgeworden Arrogantie", zijne weledelgestrenge Heer, Orakel van Berlare en omstreken De Gucht, heeft geen deal met de fiscus. Op sommige fora zijn mensen nu al aan het juichen maar ik waarschuw. De rechters kunnen nog altijd de eis van de fiscus in de prullenmand gooien. Niet vergeten dat al deze witteboordcriminelen elkaar ontmoeten in de loges, samen met de rechters alwaar ze hun zaakjes kunnen regelen(een goeie loge hiervoor is groot-oosten van Belgie). Niet vergeten dat Verhofstadt in de tijd aankondigde dat hij het Vlaams Blok zou verslaan in Gent, en hij bedoelde niet met verkiezingen maar wel in de rechtbank in Gent hetgeen hem daar ook gelukt is, dank zij de loge natuurlijk en enkele welwillende rechters. Dus nogmaals, niet te vroeg juichen, (hoe graag ik het ook zou willen) deze heren zijn nog lang niet verloren. En ons Mireille is er ook nog hé, het zijn tenslotte haar collega's rechters die moeten oordelen.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 08:21   #160
Fiscoman
Provinciaal Statenlid

Fiscoman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
@Hypochonder: Inderdaad "de Vleesgeworden Arrogantie", zijne weledelgestrenge Heer, Orakel van Berlare en omstreken De Gucht, heeft geen deal met de fiscus. Op sommige fora zijn mensen nu al aan het juichen maar ik waarschuw. De rechters kunnen nog altijd de eis van de fiscus in de prullenmand gooien. Niet vergeten dat al deze witteboordcriminelen elkaar ontmoeten in de loges, samen met de rechters alwaar ze hun zaakjes kunnen regelen(een goeie loge hiervoor is groot-oosten van Belgie). Niet vergeten dat Verhofstadt in de tijd aankondigde dat hij het Vlaams Blok zou verslaan in Gent, en hij bedoelde niet met verkiezingen maar wel in de rechtbank in Gent hetgeen hem daar ook gelukt is, dank zij de loge natuurlijk en enkele welwillende rechters. Dus nogmaals, niet te vroeg juichen, (hoe graag ik het ook zou willen) deze heren zijn nog lang niet verloren. En ons Mireille is er ook nog hé, het zijn tenslotte haar collega's rechters die moeten oordelen.
sterke uitleg, precies goed bekend met het mlieu?
Fiscoman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be