![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor relschoppers, vandalen, drugdealers, vrouwenmolesteerders, carjackers, handtassendieven, foutparkeerders, straatracers, pickpockets, winkeldieven enz....
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
En wat die oproep betreft die ze daar laten zien. Het betreft een status update van een gebruiker ("Shariah Zal Komen") met amper 172 vrienden, waar niet werd op gereageerd en die niet werd gedeeld. De gebruiker is vandaag niet meer terug te vinden op facebook en er is zelfs via zoekmachines geen spoor meer van te vinden. Sorry, maar dit zaakje stinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn redeneringen zijn die van mij en van vele anderen. En die redeneringswijze is u totaal vreemd. Zoals uw redeneringswijze, uw manier van denken mij niet uitnodigt om met u te communiceren. Het begint echt wel op het randje te komen. Misschien kan je nog een aandoening van weet ik veel welke aard opdisselen ter verschoning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij hangt met bovenstaande het profiel op van een kruiper. Iemand die altijd maar opkijkt naar 'die anderen'. Het is begrijpelijk als je nagaat hoe dit territorium historisch bezet werd en door wie. Heb je dat ooit eens nagegaan? Hoeveel dat er waren? Vanaf de komst van de Romeinen? Jij spreekt alsof mijn identiteit en die van vele anderen afhangt van de goodwill van andere naties en andere identiteiten. Die paplepel van altijd maar opkijken naar 'die anderen' kan je zelf slikken. Leer eerst maar eens de grond onder je voeten kennen; wroet erin met je blote handen. Mijn invulling van identiteit verschilt klaarblijkelijk van jouw invulling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
En in het zog van de politie een meute journalisten die de enige preventieve arrestaties dan maar gretig fotografeerden en filmden. Kortom een zielige en belachelijke vertoning. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik kan eigenlijk niet wachten tot de volgende onlusten in :A:... Ben razend benieuwd hoe de politie dan gaat optreden. Een eerste maatregel van De Wever zou al moeten zijn om de Antwerpse combi's eens terug naar de spuiterij te sturen, want dit is toch echt geen zicht: ![]() Ik vraag mij af welke knurft dit heeft uitgevonden. Nu, als je ziet welke managers de jongste jaren de politie geïnfiltreerd hebben, zeker bij de lokale politie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een geluk dat jij daar geen beslissingen in moet nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Dus van jou mag De Wever een staat van beleg afroepen zonder reden? Ik mag alleen hopen dat dat niet de redenering is van vele anderen. Jij bent een fan van fascisme?
Laatst gewijzigd door Edina : 13 januari 2013 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Discriminatie? So what..? Het wordt hoog tijd dat de halflslachtige politiek van bepampering en politiek correct zijn eens achterwege gelaten wordt en er terug met harde hand ingegrepen wordt. Een samenleving kan pas écht functioneren binnen een wettelijk kader en het respect voor dat wettelijk kader, en bij uitbreiding voor de algemene waarden en normen, dienen er terug ingeslagen te worden. Ik heb het nu over moslims specifiek, maar je kan die discussie opentrekken naar alle vormen van laakbaar gedrag, van zwartrijden over geweld tegen vrouwen of homo's tot het in elkaar slaan van beambten of verkeersagressie met een bosmaaier. Dit land is na twintig jaar links beleid danig verziekt. Het wordt hoog tijd voor een rechts beleid dat streeft naar een herstel van waarden en normen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Weeral, kan even goed communisme zijn. Elke stad kan doen wat Bart De Wever deed en ze doen dat ook, blijkbaar is het pas fascisme als het van een NVA'r komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tuurlijk ben je niet voor een politiestaat. Laatst gewijzigd door parsprototem : 14 januari 2013 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |