![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
| Bekijk resultaten enquête: De Coyote. | |||
| Ik ben in bezit van een Coyote. |
|
7 | 17,95% |
| Ik ben niet in bezit van een Coyote. |
|
11 | 28,21% |
| Ik ben voor de Coyote. |
|
13 | 33,33% |
| Ik ben tegen de Coyote. |
|
8 | 20,51% |
| Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand nog onlangs een Coyote aangeschaft ?
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dus we kunnen redelijkerwijze besluiten dat het inderdaad dient om controles te ontwijken tijdens het maken van snelheidsovertredingen. Het valt me op dat er een paar tussen zitten in het lijstje van bezitters die doorgaans wel wat te zeuren hebben op belastingsontwijking. Nochtans begaan belastingsontwijkers geen overtreding.
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij waarschuwt ook als u ongewild te snel rijdt, voor files, ongevallen, enz.... Begrijpt u ? |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ja die snelheidsappostels denken dus gewoon dat een coyote een toestel is waarmee je ostentatief te snel kunt rijden;.. In feite is het inderdaad gewoonweg een toestel waarmee je met andere gebruikers informatie kunt uitwisselen en inderdaad verwittigd worden als je te snel rijdt, verwittigd worden als er een file staat, verwittigd worden als er ongeval gebeurd is zonder de overload aan informatie zoals de nieuwszenders
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 december 2015 om 16:05. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#148 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor veelrijders zeer interessant, het voorkomt slechte verrassingen onderweg.
(dat laatste is van https://www.moncoyote.com/fr/ ÉVITEZ LES MAUVAISES SURPRISES DE LA ROUTE) In Frankrijk alleen al bijna 5 miljoen gebruikers, bron wiki: Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 28 december 2015 om 17:03. |
||
|
|
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eco-Cheques ingeruild voor een Coyote.
Goeie deal. |
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Denk je echt dat het aarde aan de dijk zal zetten als ze het proberen af te schaffen.
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
de ambtenaren hebben blijkbaar graag vat op u ? ze hebben nog altijd niet door dat de fantasie en 2 billion smartphones meer werk verzetten per minuut dan zij in heel hun leven.
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2016 om 07:28. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou dus juist het tegenovergestelde denken Trouwens wie wilt proeven van coyot's, er bestaan APP's die je kunt downloaden op uw GSM die hetzelfde doen... ze tonen uw snelheid, en tonen de snelheid die je mag rijden, en vertellen u wanneer je te hard gaat voor een flitspaal |
|
|
|
|