![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van laag tot hoog weten ze allemaal wat er gaande is. En van hoog tot laag zwijgen ze in alle talen.
En wie het op de rechtbank probeert ter sprake te brengen wordt meteen de mond gesnoerd dat hij moet zwijgen of dat het hem zeer duur komt te staan. Dus die weten ook hoe het zit. En de vrouwen die bij de politie werken laten ook maar doen wat ze doen. Ook al geen haar beter. Laatst gewijzigd door Mambo : 22 februari 2013 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, die heeft meer verstand.
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - "Ja, dag madam, we komen hier ne jongen afleveren."
* "Ah, wat is er mis met hem?" - "Wel, het is een bodybuilder die een beetje raar doet. Hij heeft last van een psychose. Hij ziet overal beestjes en hoort overal stemmetjes. De kleren die hij aanheeft voelden slecht aan dus hij heeft zich uitgekleed. Hij is trouwens onder invloed van een flinke lading amfetamines. We wouden hem opsluiten maar hij is heel agressief. We hebben enkele karatetrappen mogen ontwijken. Enkele agenten liepen lichte verwondingen op. We hebben ook al eens onze revolver moeten trekken. Maar die verpleegsterkes hier zijn toch kloeke vrouwtjes eh?" * "Das goed jongens, zet hem in kamer 13. Ons Lydia zal hem straks een taske koffie met een zandkoekske brengen." |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag het nu juist fout gaan door het feit dat mensen zaken in hun mond steken waar ze niets van kennen . mijn moeder heeft me geleerd , steek dat niet in uw mondje mannenke . Maar blijkbaar is dat bij vele onverantwoorde volwassen niet doorgedrongen . en nee ik ken er niets van , en ik ben daar fier op ook . en net daarom zeg ik als je onverantwoorde dingen doet en je wordt er gek van , moet je anderen de schuld niet geven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij de perfecte gebruiker , of de perfecte dealer ? wat zal mij de benaming worst wezen . ik eet een goede end braadworst met appelmoes , of spinaziestoemp met gebakken spek . heb een goede conditie en wordt er niet gek van . uw pillekes kunnen mij geen fluit schelen . en als je die vuiligheid promoot ben je een wezen dat in de gevangenis hoort omdat je levens verwoest . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had hij geen drugs gebruikt , dan had hij niet in zijn blootje op straat gelopen als een gek . dan had hij niet opgepakt geweest , dan had hij zijn eigen leven niet verwoest , dan had hij zich op een normale manier kunnen werantwoorden tegen de politie , of zelfs helemaal niet met hen in contact gekomen. Los van de onverantwoorde aanpak van politie , magistraat of dokters , mag dat ook gezegt worden . altijd met vuur spelen , maar holalala als er iets mis gaat is het de anderen hun fout . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Daar heb je volledig gelijk in , en dat heb ik ook al meermaals geschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er zitten hier een paar heel grote muilen die het altijd beter weten na het is fout gegaan . en verder blijven ze werkloos zitten melken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrick Janssens is niet verantwoordelijk. Die instelling evenmin.
Mijn enige vraag: waarom zou je iemand die in de cel zit, nog een kalmeringsmiddel moeten toedienen?
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ironisch in dit geval, maar hoe dan ook de waarheid. Iedereen die iets kent van vechtsport zoals MMA weet dat een slag in je lever extreem hard aankomt. Je krult op als een scampi. Het feit dat ze een gat van 10cm in zijn lever moeten slaan alvorens hij stil blijft liggen zegt meer dan genoeg. Hij had een goede dealer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zal de vraag stellen waar ik al ben op aangevallen , Ik ben geen dokter . Maar ten gevolge van de drugs , had die man zonder medische hulp , de ochtend daarop dood in zijn cel gelegen , een beetje te diep uitgeslapen . en dan , opnieuw de politie die geen hulp had geboden . De verdedigers van de drugs , weten hier altijd de tij te keren . maar ook het slachtoffer had verantwoordelijkheid in deze afloop . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had een psychose, een inzinking of wat het dan ook mag geweest zijn en zou zeker na een behandeling terug normaal geweest geworden zijn. Wat mij vooral stoort is dat orde diensten daar geen zicht op hebben/hadden. Net alsof je een ambulance zou bellen en de ambulanciers u kort en klein slaan alvorens mee te pakken. t' zijn onbenullen die flikken en dat mag gezegd worden vind ik. En de ministers, je hebt het journaal misschien ook gezien...gaan een briefje schrijven naar de verantwoordelijken. Dat is dus werkelijk gewoon een paraplu opentrekken en ieder heeft zijn plicht gedaan en niemand zal ooit echt ter verantwoording staan. Van hoog tot laag en van laag tot hoog, ze dekken allen elkander in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DUS, beter van de drugs afblijven en uit de buurt van de flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is dan vooral: waarom zien we op de beelden enkel pseudo-SWAT-leden? Waar is de dokter die moest komen? Die stond toch hopelijk in de deuropening? Waarom zou je anders die celdeur opendoen?
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waar is die dokter? Was die aanwezig?
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...30222_00480494 Politieke recuperatie dus voor een voorval die onder PJ's bewind plaats vond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat is dat tegenwoordig met de maatschappij? Als de agenten niets doen zijn ze in de fout, doen ze wel iets dan is het ook niet goed,... |
|
![]() |
![]() |