![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() De opdracht om een opvang ter beschikking te stellen vloeit voort uit de algemene bepalingen van de organieke O.C.M.W.-wet ivm de sociale dienstverlening.
Daarover gelezen Rafke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar over gelezen???
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 augustus 2004 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bravo Rafke! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vreesde al dat ik de enige was. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Fernand, Doris en MT hebben elkaar gevonden... Leuk, nu kunnen jullie alvast een clubje oprichten tegen dat je een vierde man vindt, dan kunnen jullie kaarten. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een negeerlijst heb ik niet, ik lees ALLES van iedereen. Maar ik reageer niet op iedereen! Just op goeie vrienden geef ik antwoord! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bedankt voor de tip. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Misschien beter een schaak of damclubje. |
|
![]() |
![]() |