![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze is overigens naar België geëmigreerd omdat de Belgische man waarmee ze in Nigeria was getrouwd terug naar zijn land wou. En niet omdat ze dat zelf zo graag wou. Lees misschien dit eens. Ze spreekt overigens wel degelijk Nederlands (en schrijft trouwens ook soms in het Nederlands), maar verkiest om in het Engels te schrijven, omdat ze de nuances van die taal beter beheerst. Ze heeft dan ook Engels gesturdeerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die diversiteit is gewoonweg zo groot dat je niet kunt spreken van een Europese-cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien had die mevrouw er gewoon geen flauw benul van hoe de VDAB "de rest" gewoonlijk behandelt.
Misschien was ze zelf niet meer maar ook niet minder dan een welopgevoede maar helaas verschrikkelijk naïeve mevrouw die zich altijd op correcte wijze aan de mensen voorstelt en ook altijd wel bereid is naar iemand te luisteren, maar dan zo dom is te verwachten dat anderen zich ook zo gedragen. Er zijn zo van die mensen, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
West-Europese. Ja, die verschilt regionaal, al zijn er duidelijk grotere tendensen.
![]() |
![]() |
#145 |
Gouverneur
|
![]() Wel, je hebt binnen Europa meer overeenkomsten binnen de taal, literatuur, theater, film, dans, kunst, architectuur en handwerk dan dat Europese landen dit hebben met bvb pakweg Zimbabwe.
The world is pregnant with lies Laatst gewijzigd door Kylero : 23 mei 2013 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 |
Gouverneur
|
![]() Ik paste dat woord zopas aan naar overeenkomsten.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste trekt men binnen de biomedische en geneeskundige sector in België al zijn neus op als je gestudeerd of M2 stage gelopen hebt in Nederland (bij geneeskunde durft men zelfs vragen om je laatste jaar over te doen in België). Dat terwijl er nog wel samenwerkingsverbanden zijn. Racisme? Nu spreek ik enkel over mijn sector, ik kan mij voorstellen dat dat in andere richtingen nog meer uitgesproken is. Ten tweede heb ik tot nu toe via interimkantoren altijd werk gedaan dat ver onder mijn opleidingsniveau lag (met een Bachelor-diploma dan, aangezien ik nog in mijn master zit). Ik zal het eens proberen de volgende keer dat ik werk zoek. "Verkoper, demonstrator, arbeider? Ik heb verdomme een universitaire diploma Bachelor of Sciences! Ik eis een job met standing!" Ten derde, ik kan nog Nederlands, dan kan van die Afrikaanse niet gezegd worden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 mei 2013 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Van moeilijkheden die de door de Industriële Revoluties tot stand gekomen 'globale' samenleving ondervindt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Haar' terrein deelt die Europese 'supra-cultuur' tegenwoordig al dan niet vrijwillig met 1) de 'jonge', "Neo-Europese", "Anglo-Amerikaanse" cultuur (die nog steeds dé basis vormt van de 'globale' 'supra-cultuur') en 2) verschillende niet of nauwelijks door een van beide voorgaande 'supra-culturen' beïnvloede, al dan niet 'regionale' culturen (op hun beurt eventueel infra- of supra-) en 3) een onoverzichtelijke maar bijzonder dynamische warboel van de meest diverse 'sub-culturen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Ik begrijp dat je de aandacht van de essentie wil afleiden, maar dat poetsvrouw niet voor iedereen een passende job is heeft niets met neerkijken op die job te maken. Wel integendeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat jij zoals die Afrikaanse ook in het Nederlands schrijft en daar zelfs al prijzen voor ontving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien dat Nigeriaanse diploma's in Engeland wèl worden gelijkgesteld, vermits Nigeria ooit een engelse kolonie was, maar hier dus niet. Straf hé. Ik lees in het stukje vooral dat mevrouw onvoorbereid naar België is vertrokken, zonder enige kennis van onze taal. Dat ze het dan verwonderlijk vindt dat men in Turnhout geen Engels spreekt getuigt m.i. vooral van een serieus potje chauvinisme. Net als Duitsers die het een ware schande vinden dat een Parijzenaar zijn eigen Eiffelturm niet weet staan. Ze hebben die indruk gekregen toen ze in Parijs in het Duits aan een voorbijganger vroegen "wo ist den Eiffelturm" en de aangesproken Fransman zijn schouders ophaalde. Ik lees dat mevrouw zich in het begin de moeite niet gaf om Nederlands te leren. Uiteindelijk is ze dan Nederlands aan de universiteit van Leuven gaan leren.... vanuit Turnhout. Weer zo'n megalomane houding. En dan al dat racisme terwijl ze aan window shopping doet, of terwijl ze terug in bed kruipt nadat haar man naar zijn werk is vertrokken. Ik heb echt met haar te doen, zeker toen ze werd opgenomen in zijn familie en er verwacht werd dat ze geen jungle-etiquette tentoonspreidde, maar met de hele familie aan tafel kwam eten (zelfs met mes en vork neem ik aan?) Een ware schande nietwaar! Kortom: het is een omhooggevallen madammeke dat denkt dat de wereld aan haar voeten moet liggen omdat ze zwart is en een Bachelor in "English literature" behaalde aan een Nigeriaanse universiteit een master in Nederlands in Leuven en een Phd in Leuven met een studie over nigeriaanse vrouwen; Volgens mij moet die onmiddellijk werk vinden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 mei 2013 om 14:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |