![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie meer betaalt, mag meer service verwachten.
Maar wie 'gewoon' betaalt, moet niet achteruit gestoken worden. Het zou dus zeer duidelijk aan de ingang, op de website, .... gesteld moeten worden wat je precies koopt voor je inkomstgeld. Namelijk minderwaardigheid. Ze zouden het kunnen oplossen door op sommige dagen, ook goed op voorhand meegedeeld, het totaal aantal bezoekers te beperken (waardoor files minder lang worden) in ruil voor een hogere toegangsprijs. In ieder geval zou de directie van Walibi, in den bak gegooid moeten worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pretparken moet je doen als het regent en koud is. Dan staat er het minste volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk met een pakje sigaretten waar enkele sigaretten minder inzitten. Als je evenveel minder rookt per dag kost het u niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge betaald er om er uw tijd zoek te maken en ge zijt nog steeds diezelfde tijd verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar on topic: ik snap beide kanten: het blijft een privéonderneming en die doet wat dat betreft wat ze wil (lees: wat hen het meest opbrengt). Anderzijds kan het inderdaad als "oneerlijk" aanzien worden voor de wachtende kinderen. Maar gelijk al zo dikwijls gezegd: ze worden dagelijks geconfronteerd dat niet iedereen gelijk is. Je kan "rijkere" kindjes toch niet kwalijk nemen dat ze gebruik maken van die service terwijl de "armere" het niet kunnen betalen. Ik zou het met mijn kinderen trouwens zo oplossen: of een fastpass of een souvenir. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het zou me niet eens verbazen dat het vooral de armen zijn die die 35 euro extra ophoesten, aangezien zij op dit vlak dikwijls nog de langste tenen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal nu zeker Walibi in Wallonië niet worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Heb ik ook al gedacht. Ik ken toch wel wat mensen die nogal wat schulden hebben en toch alle luxe hebben die we ons maar kunnen inbeelden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou ook sommige attracties betalend kunnen maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is dat ook niet het systeem in Plopsa Coo?
Lijkt mij inderdaad voor sommige families wel een oplossing aangezien er regelmatig mama's of papa's (of bangeriken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens al lang geen fanaat meer van pretparken, juist om de kinderen te plezieren krijgen ze mij daar nog binnen. Liefst ga ik op een koude schooldag met mijn niet-schoolplichtige kinderen (al was het maar om freespirit groen van jaloezie te maken), dan hebben we een voorsteekpas zonder toek op ons bakkes en zonder veel centen extra uit te geven. Ik kom haast slecht bij de idee om in de blakende zon 7 uur te staan aanschuiven tussen bezwete lijven om slechts een uurtje pret... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Betaal voor de fastlane en doe meer op eenzelfde dag met minder aanschuiven. Betaal niet voor de fastlane en schuif aan. No problem, duidelijke prijzen, duidelijke service, vrije keuze... Al dat gemelk over voorsteken slaagt simpelweg op niks, al was het maar omdat je er opnieuw van uitgaat dat iedereen gelijk is. Quod non; de ingansprijs is al verschillend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat ik mij dan nog afvraag: moest het een succes worden zouden ze dan aan de ingang ergens een teller kunnen zetten met hoeveel bezoekers zo'n pass gekocht hebben? Want als ik al het dubbele zou betalen van een gewoon toegangsticket dan wil ik er ook wel van uitgaan dat maar een bepaald percentage dit ook gedaan heeft, anders is het weggesmeten geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |