![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Te gek voor woorden.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet gewoon de immigratie aanpakken, en die drastisch verminderen, en veel hogere eisen stellen. Rechten moeten maar zeer geleidelijk verworven worden, en dan nog nadat iemand deelnam aan de arbeidsmarkt, bijgedragen heeft of de nodige vaardigheden heeft dit snel te kunnen doen. Wij importeren vooral armoede, op ieder gebied en die groep is al veel te groot om nog gedragen te kunnen worden door mensen die wel bijdroegen of nog steeds doen. De sociale zekerheid geeft die problemen, onze welvaart, daar komen mensen voor en hoe ze deelnemen is voor de meerderheid van nieuwkomers geen prangende vraag. Dat zet zich al om in generatiearmoede.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geloof me, ik ben evenzeer tegen de import van kwantiteit ipv kwaliteit. En wij maar bijdragen voor ons pensioen terwijl dat het eerste is dat zal afgeschaft worden. Om de geïmporteerde luiaards te kunnen blijven betalen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ergerde me blauw toen ik verleden week de socialsten hoorde reclameren dat de armoede in antwerpen hoe langer hoe meer verbreid geraakt. Blijkbaar hebben zowel groen! als rood buiten hun drie hersencellen geen ruimte meer voor geheugen, want het zijn wel die partijen die de armoede hebben geimporteerd én erop toezien dat de demografische ontwikkelingen dusdanig verlopen dat de armoede zichzelf ook nog eens vermenigvuldigt. Als het maar stemmen opbrengt zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor gezond verstand lijkt in de politiek weinig ruimte. Alhoewel Antwerpen de goede weg opgaat, met de brsparingen in al die " zusterbedrijven" waar ambtenaren over mekaar heen struikelen en nooit resultaatgericht moesten werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tja: niemand is eigenlijk beter geplaatst om over zijn eigen te oordelen hé! Alleszins dank, voor de bijzonder doeltreffende analyse van mijn 'Astraal' karakter! Het is 100% sluitend. Echter:. . . dat wist ik van vroeger al. (Ochot, ik ben van 13/08, grappig hé?) Sorry maat, voor de gemiste kans. ![]()
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK! Laatst gewijzigd door OilOnFire : 29 juni 2013 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Gouverneur
|
![]() Enne: In verband met uw 'Freestyle' 'essai' !??.
Wanneer trakteert U ons op het 2e seizoen = 'The return' of zoiets??? ![]() ![]()
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of beter een misbruik van de democratie. Mag ik aannemen dat Joris nu een fervente medestander is van de moslimbroeders? Over 'democratie' delen ze alvast dezelfde fascistische mening.
![]() |
![]() |
#150 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en bovendien hebben de ouders van die kinderen al heel hun leven bijgedragen vooraleer ze kindergeld krijgen. Mensen die hier al koloniserend komen aanwaaien eisen wèl kindergeld, maar hebben daar nooit iets aan bijgedragen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarbij volledig negerend dat in deze zelfde draad, onder meer, al deze antwoorden van mij geplaatst werden: Citaat:
Citaat:
![]() En leugenaars zijn niet de moeite om mee te discussiëren... Wie deze laatste mening over JeeBee en soortgelijken deelt mag dit hier gerust bevestigen. Kwestie van duidelijk te maken dat er op dit forum ook nog oprechte mensen zitten... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat met autochtone mensen die nooit, of amper iets hebben bijgedragen, toch ontvangen en toch kinderen kregen en bijgevolg ook kindergeld? Mijn tante, bijvoorbeeld, verloor haar man heel vroeg en werd achtergelaten met drie kinderen. Ze heeft nooit een dag gewerkt en werd onderhouden door de staat, de belastingbetaler dus. Moeten mensen zoals haar in het vervolg dus eerst werken, of bijdragen of aantonen dat ze de nodige vaardigheden heeft om steun te kunnen krijgen? En wat is bovendien een "nodige vaardigheid." Ik ken jongens met amper twee hersencellen, die een ongelooflijk simpele job uitvoeren en toch aardig hun boterham verdienen. Moeten aankomende migranten aantonen dat ze bijvoorbeeld met een dweil kunnen werken of vuilniszakken kunnen legen? En wat met de mensenrechten? Wanneer heb je genoeg gezwoegd om die te verdienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te weten of een gezond wantrouwen jegens allochtonen terecht is, kan je even een kijkje nemen naar de corruptie in het zand van herkomst.
Toch wel opvallende gelijkenissen: ![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
1) kinderen opvoeden die niet regelmatig in contact komen met politie of justicie. 2) kinderen opvoeden die geen misbruik maken van de gunsten hen toegekend. Dat doe je niet door de jongens los te laten lopen zonder enig ouderlijk toezicht vanaf het moment ze niet meer in hun broek schijten. Of meisjes te hersenspoelen dat ze geloven zonder hoofddoek een hoer te zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien volkomen in tegenspraak met de toon van de ganse thread. Natuurlijk, in hetzelfde bootje zitten als de moslimbroeders is voor je erg vervelend. En dan spartelt een kat in het nauw op vreemde manieren. Zoals iemand 'leugenaar' noemen.
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Partijlid
|
![]() Het lijkt vooral Sub-Saharisch Afrika te zijn, die slecht scoort. Landen die overwegend christen zijn. Bovendien lijkt het mij een bijzonder slechte maatstaf om te weten of je iemand kunt vertrouwen of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, hoeveel jaar moet je nog doen in die Frankfurter Schule die je bezoekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe een land die mensenrechten wilt garanderen, is een andere kwestie. |
|
![]() |
![]() |