![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De joodse is dan naar de politie gestapt en zou daar niet geholpen zijn in het Engels, die klacht zou nog waar kunnen zijn. Het antisemitisch gedrag blijken inderdaad verzinsels. Nu vraag ik me wel wat er zou gebeurd zijn als die ene een moslima was in een wijk met moslims. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Staatssecretaris
|
![]() No shit?
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, zoals al doe buitenlandse criminelen ook beweren slachtoffer van racisme te zijn. Ik vind het heel erg dat zulke dingen gebeuren. Zo weet men op den duur niet meer wat echt is wat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet dat er een groot spanningsveld bestaat tussen mensen van verschillende etnische achtergrond, maar je afkomst misbruiken voor je fouten te verdoezelen ... daar zouden ze ook wetten tegen mogen uitvinden. Als je drank en drugs neemt en voor zware overlast zorgt, moet je daar je verantwoordelijkheid voor nemen, ongeacht je afkomst. Door dat te misbruiken zet je mensen tegen elkaar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Mensen onder invloed van drank en drugs kunnen wat paranoia zijn. Ja, er is antisemitisme, racisme en allerlei andere onverdraagzaamheid in onze maatschappij en mijn ervaring is dat de politie soms ook verkeerd handelt, maar bij deze stel ik me wel vragen. Antisemitisme is zowat de grootste misdaad die er in onze maatschappij bestaat. Zouden politiemensen hun job riskeren door dat te negeren? Ja, er zitten klootzakken bij en rotte appels, maar ik denk niet dat een heel korps zo rot en corrupt zal zijn. Ik vond het al straf dat men het zo aanpakte, want racisme en antisemitisme zijn prioriteiten in onze maatschappij. Maak geen misplaatste grap over bepaalde bevolkingsgroepen of ze slaan je in de boeien. Vandaar dat ik aanvoelde dat er iets niet klopte. Twee mogelijkheden: je hebt met twee gepamperde groepen tegen elkaar te maken. Dan weet ik dat de politie zich ook niet graag moeit, omdat ze dan langs twee kanten de stront om hun kop kunnen krijgen, of er was iets niet juist in het verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is omdat u moslim bent en het over joden gaat. Mocht ze moslima zijn dan had u a la minute gans het politiekorps van zwaar racisme veroordeeld en het slachtoffer zonder enige voorwaarde geloofd.
U vindt dat walgelijk? Jullie doen niets anders : 'ikke niks gedaan, politie racist'. Inderdaad. Ik dacht van in het begin dat het verhaal in ieder geval overdreven moest zijn, want er wonen geen moslims in dat gebouw, en Vlamingen kunnen soms vervelend doen, maar gaan geen mensen aanvallen puur omdat ze zo'n Joods symbool op hun deur gaan hangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Is die persconferentie van Modrikamen er nu geweest?
Op Joods actueel is er nog niets over te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval zou ik willen weten of er tussen de geweldenaars soms moslims bijzitten want dat verergerd de zaak natuurlijk ... oh weer shit ... dat is nog niet het geval blijkbaar. Behalve natuurlijk als die joden moslims waren geweest, dat zou natuurlijk al een feiten verzwarende faktor zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(vergelijk: waarom zegt een Antwerpenaar "u moeder is een hoer", in plaats van "uw moeder is een hoer" ? Omdat het Antwerps zegt: "A moeder is een hoer". Dienen blok. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Partijlid
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bog : 25 juni 2013 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
(zelfs 'zichzelf respecterende Vlamingen' zijn daarmee besmet)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 25 juni 2013 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een Antwerpenaar zal trouwens wel degelijk eerder spreken over 'die blok' ipv 'dat blok'. Ik denk trouwens dat jij zo ongeveer de laatste op dit forum bent die mensen op hun taalgebruik moet gaan proberen af te rekenen, denk je ook niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat denk ik niet, "die blok" klinkt tamelijk vreemd in de mond als Antwerpenaar. Dat is meer iets dat je aan de kanten van Gent hoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Partijlid
|
![]() De verwarring is misschien ontstaan omdat zowel 'de blok' als 'het blok' bestaan. Hier gaat het inderdaad om het het-woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In die blok daar In dat blok hier Laatst gewijzigd door BonBon : 25 juni 2013 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |