![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als hij het niet meer kan halen, zoals meestal, dan gaat hij wat op de man spelen. Werklozen uitlachen dat is zijn ding. Oh ja en voor ik het vergeet. Hij houdt zich vast aan de droom dat wij zijn pensioen gaan betalen ![]() Maar dat is net zijn grote angst. Dat penioen, dat gaat er simpelweg niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je liegt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij een azijnpisser, om eens verder te rijmen op die azijnpingpong
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ook daar is misbeleid op kosten van de echt werkende bevolking ten voordele van partijstemmetjes. Of profitariaat in het kwadraat.... We kunnen het trouwens ook nog over de sponsering van de vakbonden hebben om stemmetjes binnen te halen. Langs alle kanten worden we bedrogen en genekt zo simpel is dat.
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ze begrijpt niet dat in de harmonisering van het arbeiders-bediendenstatuut met geen woord gerept wordt over het statuut van de ambtenaren. “Terwijl ze qua loon, vakantieregeling en pensioenen tal van voordelen hebben ten opzichte van de privé. Waarom wordt dat niet eens tegen het licht gehouden?” vraag ze zich af.
Remen zit als enige ondernemer in de raad der wijzen van Vlaanderen in Actie VIA, het project van Vlaams minister-president Kris Peeters om van Vlaanderen een topregio te maken tegen 2020. “Het is veel te ambtelijk allemaal en er is te weinig voeling met ondernemers. ” http://trends.knack.be/economie/nieu...0348923396.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Stuyck, het is niet mijn fout dat uw carrière in de privé geen groot succes was en je daarom ambtenaar bent geworden.
Laat uw haat varen, vriend. Ik blijf erbij, toppers in de privésector benijden geen ambtenaren. Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juli 2013 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jan de Nul, die kloeg anders ook aan dat er teveel ambtenarij was. Maar dat is dan geen topper voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juli 2013 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zet je jezelf eigenlijk niet zwaar te zeiken?? Jan de Nul is een topper, daarom dat je Jan de Nul niet snel zal zien kiezen voor een ambtenarenbureau. Jan de Nul heeft overigens gelijk, ik heb dat hier al dikwijls gepost, er zijn er te veel. Men kan met minder, beter opgeleide ambtenaren. Vooral in de lagere echelons moet via verdere informatisering veel bespaard kunnen worden... Begin je het eindelijk te begrijpen of hindert de rode waas voor uw ogen u zodanig? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juli 2013 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Is men mee bezig.
Het kan natuurlijk altijd beter en sneller. Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 juli 2013 om 11:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik rondkijk, dan geef ik hem 100% gelijk. Er is onder de ambtenarij heel wat frustratie over de ongelijke verdeling van het werk. Er zijn er heel wat die vooral bedreven zijn in uitzoeken van uitvluchten waarom iets niet moet gedaan worden, of door iemand anders. Trouwens wat loop je te zagen. Ik ben een goed opgeleide informaticus. Men heeft nog een lange weg te gaan. Geen continuous integration, gaan unit testen, geen automatische acceptatie testen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 juli 2013 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En je zou toch eens moeten proberen de samenstelling van de ministeries qua niveau in handen te krijgen. Uit ervaring (ik ben immers ambtenaar) weet ik dat er meer en meer hogere niveaus binnenkomen dan lagere..... M.a.w. er zijn in vergelijking met het werkaanbod meer chefs dan uitvoerders..... (het is natuurlijk not done om het te zeggen, maar wat vroeger door een niveau 'klerk' werd gedaan wordt nu tegenwoordig al door een niveau 'bureauchef' gedaan....(en het kan nog erger : ik heb me een kriek gelachen toen ik iemand van het hoogste in niveau B de binnekomende en uitgaande post zag inschrijven....'orderbureau'.....en die was daar nog fier op ook ![]() Om van informatisering te spreken : al gezien hoeveel personeelsleden zo'n ICT-dienst heeft (en dat zijn niet van het goedkoopste lager niveau) ???? Besparingen ? Om de zoveel jaar het volledige pc-park vernieuwen, programma's aankopen, eigen servers en dergelijke, tussenkomsten van privé-firma's, enz...enz... (waarmee ik niet wil zeggen dat informatica niet nodig is, maar....besparingen ?????)
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 13 juli 2013 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt natuurlijk de waarheid/het gelijk in pacht ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Als blijkt dat ik toch een overheidspensioen zou krijgen, waar ik niet op reken, dan ben ik uiteindelijk alleen maar beter af.
Dus of ik nu de waarheid in pacht heb of niet, is totaal niet relevant. Net zoals uw onbeduidende trollende bijdrage overigens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |