![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan ik niet, ik lig onder de sloef
![]()
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf gaan lopen hé
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat uw eindvraag betreft: die islamitische bevolking stijgt jaar na jaar. Hun geboortecijfer ligt immers heel wat hoger dan de rest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Okee, helder. Jij kiest bij Jacobs' dilemma dus voor een christelijk (multiraciaal) Franstalig Brussel boven een Nederlandstalige moslimbrussel. Veel Blokkers/Belangers in Brussel zouden juist eerder gaan voor een blank Franstalig brussel boven een zwart Nederlandstalig Brussel. Hoe dan ook, het is weer eens duidelijk dat het VB de objectieve bondgenoot is van de Franstaligen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom was is die vraag van belang? Om dat ik ervan uitga, samen met de Brusselse Franstalige politici, dat het weleens zou kunnen dat op termijn die islamitische bevolking even buitenkerkelijk wordt als de "kristelijke". Het zullen dan echter wel Franstalige buitenkerkelijke "islamieten" zijn en geen Nederlandstalige... Maar zelfs die strategische veronderstelling zou U er niet toe aanzetten om net zoals de Franstaligen een Vlaams charmeoffensief naar de immigranten toe op te zetten of toe te juichen. Want U ziet dus nog altijd, in tegenstelling tot mezelf, een wezenlijk onderscheid tussen een buitenkerkelijke islamiet en een buitenkerkelijke kristen ?? Spijtig! Of eerder vind U het misschien te risikovol om die strategie aan te gaan omdat U vreest dat ze niet juist zal blijken te zijn?
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 1 augustus 2013 om 10:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Maar hiermee wijken we wel flink af van ons uitgangspunt.)
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 1 augustus 2013 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken U nochtans als iemand die me gelijk gaf toen ik reeds meermaals beweerde dat taal dé belangrijkste exponent van een kultuur was...
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die een beetje de actualiteit volgt, weet wat er de laatste jaren in Turkije aan het gebeuren is. Weg van het secularisme. Weg van het kemalisme. En de man die dat allemaal heeft bewerkstelligd, is razend populair bij de Turken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn punt: zoals er in vergelijking met vroeger niemand nog luistert naar de pastoor zal in de toekomst niemand noch luisteren naar de iman.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() De vraag was evenwel: Zijn er dan geen islamitische landen die geen teokratie zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uw veronderstelling deel ik niet, daar ze gebaseerd is op louter fantasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij zijt pakweg een millennium te laat geboren, Jan. ![]() Zou dit geen passendere avatar zijn voor u?: ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 1 augustus 2013 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |