![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom moeten bvb moslims zich in moslimlanden verzamelen en daar blijven! We volgen hun belevenissen dan wel tijdens de nieuwsberichten, we hoeven ze niet onder onze neus te zien gebeuren. De wereld als een grote zoo. Je laat zomaar niet iedereen "vrij" door elkaar loslopen vanwege het democratisch recht te mogen lopen en doen wat ze willen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaan ook nergens heen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We spelen gewoon mee alsof we van niets weten, anders is er geen lol aan nietwaar? Tenzij hij toch klaar staat om als strijder voor de goede zaak naar Syrië te trekken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En diegenen die er al zijn laten meer dan de indruk na dat ze hier niet thuishoren maar in een andere kooi uit de mensenzoo! En...we mogen vooral niet vergeten dat ze niet "allemaal zo zijn" uiteraard! Maar diegenen die wel zo zijn... Laatst gewijzigd door andev : 23 augustus 2013 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() de christelijke waarden
![]() ![]() ik doe niet meer mee aan uw woordspelletjes...ik ben er zeker van dat iedere 'normale' vader zijn dochter liever niet in een allochtoons religieus avontuur ziet stappen...al is het maar omdat de statistieken de gelukskansen laag inschatten...tenzij je een wereldvreemde poco bent natuurlijk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik heb drie dochters (waarvan twee het huis uit zijn ), maar er is nooit gevaar geweest dat ze met zo'n "sharia-aanhanger" zouden thuiskomen. Nationaliteit of huidskleur zijn me allemaal om het even, maar geen religioot aub.
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bestaan er statistieken daarover? Dat is interessant. Linkje? Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 augustus 2013 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet die man dan mee naar die film kijken? Onder dwang? Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 augustus 2013 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De film gaat trouwens over Iran. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 augustus 2013 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() Het enige dat ik van mijn toekomstige kinderen hoop is dat ze geen 'extremisten' worden (huwen met een of andere religioot, militante vegetarier/veganist worden, etc), dat ze opgroeien met een klare kijk op de wereld en bewust verstandige keuzes maken, en ja...dat ze hetero zijn. Enkel en alleen om hen al die problemen te besparen. Maar het belangrijkste is dat ze gelukkig zijn en goed behandeld worden door hun omgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel , akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dit leuk ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |